AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #41 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei. uføretrygd utbetales tidligere i desemmer. Garantidatoen er 12. i stedet for 20. Tror også maiutbetalingen er før 17. mai, men er ikke helt sikker. Anonymkode: 68464...489 Hvert år eller bare i år? Anonymkode: 2d448...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #42 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvert år eller bare i år? Anonymkode: 2d448...7e8 Hvert eneste år. Anonymkode: ab702...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #43 Del Skrevet 6. desember 2024 Million skrev (15 minutter siden): Nei. Desember er unntaket. Da kommer uføretrygden den 12. desember. For at folk skal rekke å handle til jul, på lik linje med lønnsmottakere som også gjerne får desemberlønna si litt tidligere for å rekke alt før julaften. PS! Jeg er overrasket over at ingen pekefingere har kommet inn i denne tråden allerede, sånn som alle tidligere desember-uføretrygd-tråder før, med en formaning om at nå må vi dumme uføretrygdede se å passe på å ikke sløse, for vi må jo huske at nå er det ekstra lenge mellom to utbetalinger (siden desemberutbetalingen kommer en uke før tiden). Det er altså en måned og en uke til januarutbetalingen kommer, og dette tror mange at vi uføre ikke vet eller skjønner eller takler. Som om vi alle var en homogen gruppe, like alle sammen. Som om alle lønnsmottakere er kliss like!?? FOLK ER FORSKJELLIGE. Jeg har aldri vært blakk i januar. Jeg har styring og kadaverdisiplin på økonomien og irriterer meg grenseløst over de som tror at vi alle er født dumme, bare fordi vi er uføre. De fleste av oss har faktisk vært arbeidsføre og i jobb tidligere og gått på skole. Uføretrygd blir utbetalt samme dato i desember hvert år, ikke bare i år. Det er ingen overraskelse i år, da NAV operere med de samme datoene hvert år. Anonymkode: 2d448...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #44 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvert eneste år. Anonymkode: ab702...2ab Akkurat. Anonymkode: 2d448...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. desember 2024 #45 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uføretrygd blir utbetalt samme dato i desember hvert år, ikke bare i år. Det er ingen overraskelse i år, da NAV operere med de samme datoene hvert år. Anonymkode: 2d448...7e8 Hæ? Hvorfor siterer du meg og svarer det? Jeg har ikke lurt på det, og heller ikke hevdet noe annet enn at det er den 12. des. hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 6. desember 2024 #46 Del Skrevet 6. desember 2024 Dagen før den 12., og skal vare 36 dager , med jul og nyttår imellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #47 Del Skrevet 6. desember 2024 I år er det påkrevd at du søker spesielt om desemberutbetaling. Har du ikke søkt om den innen 30.11 så får du ingen utbetaling for desember, desverre. NAV sendte ut brev om dette i august. Anonymkode: 4730a...6bd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. desember 2024 #48 Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): I år er det påkrevd at du søker spesielt om desemberutbetaling. Har du ikke søkt om den innen 30.11 så får du ingen utbetaling for desember, desverre. NAV sendte ut brev om dette i august. Anonymkode: 4730a...6bd Yeah right! 😆 Morsom du... Du skal ha for forsøket i hvert fall. Neste gang du skal trolle, får du prøve å gjøre et bedre forsøk 😄 Selv om jeg vet at du troller, så vil jeg gjerne at du viser til dette brevet som NAV har sendt ut i august... 😄 Jeg venter i spenning! Endret 6. desember 2024 av Mardina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #49 Del Skrevet 6. desember 2024 Million skrev (1 time siden): Nei. Desember er unntaket. Da kommer uføretrygden den 12. desember. For at folk skal rekke å handle til jul, på lik linje med lønnsmottakere som også gjerne får desemberlønna si litt tidligere for å rekke alt før julaften. PS! Jeg er overrasket over at ingen pekefingere har kommet inn i denne tråden allerede, sånn som alle tidligere desember-uføretrygd-tråder før, med en formaning om at nå må vi dumme uføretrygdede se å passe på å ikke sløse, for vi må jo huske at nå er det ekstra lenge mellom to utbetalinger (siden desemberutbetalingen kommer en uke før tiden). Det er altså en måned og en uke til januarutbetalingen kommer, og dette tror mange at vi uføre ikke vet eller skjønner eller takler. Som om vi alle var en homogen gruppe, like alle sammen. Som om alle lønnsmottakere er kliss like!?? FOLK ER FORSKJELLIGE. Jeg har aldri vært blakk i januar. Jeg har styring og kadaverdisiplin på økonomien og irriterer meg grenseløst over de som tror at vi alle er født dumme, bare fordi vi er uføre. De fleste av oss har faktisk vært arbeidsføre og i jobb tidligere og gått på skole. Fint for deg at du aldri er blakk i januar, men tenkt på at mange er på minstesats og alene om alt? Har du forsøkt det? Forøvrig kommer pengene den 11.12 Anonymkode: b6414...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. desember 2024 #50 Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fint for deg at du aldri er blakk i januar, men tenkt på at mange er på minstesats og alene om alt? Har du forsøkt det? Forøvrig kommer pengene den 11.12 Anonymkode: b6414...ac0 Hvorfor skal jeg sitte og tenke på det? Vi skriver ikke for hverandre her. Jeg er alene om regningene selv. Endret 6. desember 2024 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå