AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 Ikano Visa, du var min gode venn Men nå har du blitt slem Rabatt på brød, melk og smør gir du bare ut året Etter nyttår kommer jeg til å føle meg såret Hva skal jeg nå gjøre med kort og betaling? Kan Kvinneguiden gi meg en god anbefaaling? Anonymkode: 43d8a...e05 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Trumf visa. Anonymkode: 1bcb2...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #3 Del Skrevet 6. desember 2024 Morrow bank gir 1% i alle butikker, 2% på netthandel. Bank Norwegian gir 0,5% på all handel. Men ja, det er synd med Ikano Visa! Og Santander Flexi Visa som ga 4% på alle kjøp på alle bensinstasjoner, det er også slutt fra neste år av. Anonymkode: 7f1b7...9bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #4 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Morrow bank gir 1% i alle butikker, 2% på netthandel. Bank Norwegian gir 0,5% på all handel. Men ja, det er synd med Ikano Visa! Og Santander Flexi Visa som ga 4% på alle kjøp på alle bensinstasjoner, det er også slutt fra neste år av. Anonymkode: 7f1b7...9bb Morrow: Få tilbake opptil 500 kr/mnd Hver gang du bruker kortet ditt får du bonuspoeng som du når som helst kan ta ut mot din faktura. 4 % bonus på alle kjøp hos Komplett.no 2 % bonus på kjøp av varer på internett* 1 % bonus på øvrige varekjøp *brukersteder registrert som e-handel av Mastercard Maksimal opptjening av bonuspoeng er 500 per måned og 2000 per siste 12 måneder. Les mer om bonusopptjening under Bonus på våre hjelpesider. Anonymkode: 32789...4c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #5 Del Skrevet 6. desember 2024 Morrow er nok et blaff. Anonymkode: 86412...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Morrow er nok et blaff. Anonymkode: 86412...2a1 Jeg har hatt kredittkortet til Morrow i en god del år nå. Anonymkode: 07537...ef2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #7 Del Skrevet 6. desember 2024 Er det noe visakort som gir rabatt på frukt og grønnsaker? Anonymkode: d499e...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #8 Del Skrevet 6. desember 2024 Ikano til nyttår, Morrow så lenge det varer, etterpå noe annet. Virker som de fleste kutter rabattene når de har hanket kundene inn, da må vi bli flinkere til å bytte til andre kort. Anonymkode: f20ae...c11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 6. desember 2024 #9 Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ikano til nyttår, Morrow så lenge det varer, etterpå noe annet. Virker som de fleste kutter rabattene når de har hanket kundene inn, da må vi bli flinkere til å bytte til andre kort. Anonymkode: f20ae...c11 Men hvilke andre kort? Det virker ikke som om det er så mange med gode rabatter lenger. Endret 6. desember 2024 av Fabienne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #10 Del Skrevet 6. desember 2024 Fabienne skrev (6 minutter siden): Men hvilke andre kort? Det virker ikke som om det er så mange med gode rabatter lenger. Nei, det blir stadig dårligere. Tipper det forsvinner helt på sikt. Anonymkode: f20ae...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #11 Del Skrevet 6. desember 2024 La det forsvinne. Bare styr og småpenger uansett. Anonymkode: a123b...456 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #12 Del Skrevet 6. desember 2024 Ikano var bra. Først forsvant månedsrabattene og nå er alt borte. Jeg har sagt det opp og klarer meg uten kredittkort hvis det ikke kommer noe bra. Anonymkode: b8d54...e0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #13 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): La det forsvinne. Bare styr og småpenger uansett. Anonymkode: a123b...456 Ikano-rabatten er ikke noe styr i det hele tatt, siden rabatten trekkes automatisk fra regningen. Ingenting å foreta seg. Med Morrow må man logge inn og be om rabatten når man vil ha den, men synes ikke det er noe styr heller siden man tross alt snakker om gratis penger. Anonymkode: f20ae...c11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #14 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikano-rabatten er ikke noe styr i det hele tatt, siden rabatten trekkes automatisk fra regningen. Ingenting å foreta seg. Med Morrow må man logge inn og be om rabatten når man vil ha den, men synes ikke det er noe styr heller siden man tross alt snakker om gratis penger. Anonymkode: f20ae...c11 Likevel ok at det forsvinner. Anonymkode: a123b...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #15 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Likevel ok at det forsvinner. Anonymkode: a123b...456 Hvorfor det? Altså det bør forhåpentligvis ikke gjøre alt for store utslag på økonomien til folk at 2% rabatt forsvinner, men det er jo bedre å få rabatt enn å ikke få. Anonymkode: f20ae...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #16 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikano Visa, du var min gode venn Men nå har du blitt slem Rabatt på brød, melk og smør gir du bare ut året Etter nyttår kommer jeg til å føle meg såret Hva skal jeg nå gjøre med kort og betaling? Kan Kvinneguiden gi meg en god anbefaaling? Anonymkode: 43d8a...e05 Finn frem saksa, og klipp kortet i to, deretter avslutter du hele kontoen. Den fremgangsmåten blir brukt på Santander kredittkort med bonus 1.1.2025. Anonymkode: b55d6...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 6. desember 2024 #17 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Morrow: Få tilbake opptil 500 kr/mnd Hver gang du bruker kortet ditt får du bonuspoeng som du når som helst kan ta ut mot din faktura. 4 % bonus på alle kjøp hos Komplett.no 2 % bonus på kjøp av varer på internett* 1 % bonus på øvrige varekjøp *brukersteder registrert som e-handel av Mastercard Maksimal opptjening av bonuspoeng er 500 per måned og 2000 per siste 12 måneder. Les mer om bonusopptjening under Bonus på våre hjelpesider. Anonymkode: 32789...4c5 Så reelt er det en max på 166,67 pr mndq 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #18 Del Skrevet 6. desember 2024 Hva med å begynne og pante flasker Anonymkode: fd0a1...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #19 Del Skrevet 6. desember 2024 Fru Uperfekt skrev (19 minutter siden): Så reelt er det en max på 166,67 pr mndq Jepp, men gratis penger. Anonymkode: f20ae...c11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #20 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg har droppet Ikano allerede i protest. Jeg har Bank Norwegian. Vurderer Morrow, men jeg er redd for at fordelene snart vil reduseres kraftig der også. Jeg hadde hatt Trumf hvis vi hadde handlet der. Anonymkode: b9673...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå