Gå til innhold

Dere som møtte kjæresten utenom apper - hvor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

I kristen regi, altså i en menighet. Menn har ofte lettere å finne seg noen der da, siden det ofte er flust med single kvinner i en del menigheter, men en kan være heldig der som andre plasser. 

Ellers er det jo mye jobb/studier, fritidsinteresser, og igjennom felles kjente en møter på folk. 

Anonymkode: a6b10...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Møttes på en bensinstasjon der vi fylte bensin fra hver vår side av ei pumpe. Kom i snakk mens vi gjorde det. Så ville tilfeldighetene at vi senere samme dag hadde stoppet for å spise på samme cafe. Det var få ledige bord, og siden vi nesten kjente hverandre fra bensinstasjonen, ble det til at vi satt ved samme bord. Der ble vi sittende og snakke i flere timer. Utvekslet telefonnummer. Og i løpet av et par uker var vi et par. 

Anonymkode: 774b1...2d8

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi hadde en felles venninne som syntes at vi var så like og at vi helt sikkert ville ha passet sammen. Så vi gikk på blind date. Det tok ganske lang tid med dating og perioder uten kontakt før vi ble kjærester men nå har vi vært samboere i fem år og har det fantastisk sammen. 

Anonymkode: 16ed5...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serafin skrev (9 timer siden):

Det funker ikke. Har prøvd. Folk vil primært gå på dans for å danse. Og så går de hjem etter dansingen. 

Det er tydeligvis store forskjeller her, for det du beskriver stemmer ikke med mine opplevelser fra flere byer i Norge.
Eksempelvis fra Salsaklubben i byen min. Vi gjør masse sosialt som konserter sammen (organiseres ofte via gruppe på messenger), sosialdans, ut på byen, bursdagsfeiringer osv. Alderen oss i den gjengen er slutten av 30- åra og ut 40- åra. Noen har vært med i flere år og andre ble med siste 2 årene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 10.56):

Det er et problem at single menn i vår alder tydeligvis ikke er på byen lenger. De sitter tydeligvis hjemme med gaming eller kompiser og øl og swiper på tinder.. 

Jeg vet faktisk ikke hvor man kan finne de, de har jo gått i hi. 

Anonymkode: 19062...967

Da har du nok bare vært uheldig. Siden mine opplevelser er motsatt og de er jo selvfølgelig fasiten 😜
Senest i går var vi ute for å danse og på begge uteplassene var det gjester av begge kjønn i 30, 40 og sikkert 50- årene.
Er det stort utvalg av uteplasser i din by? Kanskje gjestene fordeler seg etter alder på ulike uteplasser?

Edit: Om mannfolka var single vet jeg jo ikke da..

Endret av Te- Presten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...