_Maddie_ Skrevet 14 timer siden #141 Del Skrevet 14 timer siden Phoenix Heart skrev (1 time siden): Annette, orker henne ikke, bare klager og syter, ekstremt langsint forstår hun ikke at det er ett spill? hun er så på at det er et spill at hun har vært på Susann at Susann ikke spiller nok. Susann har ikke fått EN mot seg, ALLE er drittlei Anette, hva hjelper spill da når hun er på Torpet Anette har også laget egne moralske regler for spillet sitt. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 14 timer siden #142 Del Skrevet 14 timer siden Anette må snart beskyttes mot seg selv, herlighet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 14 timer siden #143 Del Skrevet 14 timer siden Den dama har ingenting å gjøre i reality, det er helt åpenbart ikke bra for henne i det hele tatt. Jeg elsker dramaet, men for hennes egen del er det nok best om tv2 ikke lar henne slippe til mer. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 13 timer siden #144 Del Skrevet 13 timer siden 17.11 skrev (1 time siden): Den dama har ingenting å gjøre i reality, det er helt åpenbart ikke bra for henne i det hele tatt. Jeg elsker dramaet, men for hennes egen del er det nok best om tv2 ikke lar henne slippe til mer. Tipper hun kommer til å få flere tilbud fordi hun skaper seerengasjement 😬 men jeg håper sånn helt seriøst ikke det for hennes egen del. Hun er liksom ikke sånn lol gal, hun er gal gal (jada, jeg bruker gal som virkemiddel her først og fremst..) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 12 timer siden #145 Del Skrevet 12 timer siden Anette gir bare mer og mer Kari Jaquesson-vibber. Hun virker heeelt på tur. Besatt av at alle må ha samme «spillestil» som henne og samme syn på hvor mye innsats som skal legges ned. Er jo ganske vildt at en dame som snart er 70 ikke har fått med seg eller lært å akseptere at folk er forskjellig, også på de tingene. Det er virkelig «my way or the highway» som gjelder hos henne 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 12 timer siden #146 Del Skrevet 12 timer siden Glem Anette, nå har Tarjei vært i snusboksen til selveste Kjersti Grini. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 12 timer siden #147 Del Skrevet 12 timer siden Phoenix Heart skrev (4 timer siden): Annette, orker henne ikke, bare klager og syter, ekstremt langsint forstår hun ikke at det er ett spill? Jeg er faktisk litt usikker på om hun skjønner det. Mulig hun ser på det på samme måte som hun ville gjort en slags idrettskonkurranse. Det var samme greia på Forræder, der var hun også voldsomt selvrettferdig og liksom hevet over alt spill - og forventet at andre også skulle se på henne på den måten. Mener hun ble sett på som litt "vanskelig" allerede da hun var aktiv skiløper, hadde hun ikke tilnavnet "bølla Bøe"? Jeg var bare et barn da hun var på sitt mest suksessfulle, men heiet aldri på henne, til tross for at min langrennsinteresse var stor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11 timer siden #148 Del Skrevet 11 timer siden Anette er jo klin gæren, herregud. Håper aldri jeg møter på en sinna Anette i en bakgate Men for underholdningens del hadde det vært veldig gøy om hun vant Torpet. Tarjei kommer til å skjelve i buksene da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 11 timer siden #149 Del Skrevet 11 timer siden Phoenix Heart skrev (5 timer siden): Annette, orker henne ikke, bare klager og syter, ekstremt langsint forstår hun ikke at det er ett spill? Jeg tror Anette har misforstått alt. Hun snakker som at det er en gård som har bedt tv2 om hjelp til å drive gården og kan ikke forstå at det viktigste ikke er å være hardtarbeidende og god på å drive gård. Ref» nå får dere faen meg jobbe!» « Farmen er kampen for tilværelsen!» og tror at hun automatisk får bli fordi hun tar i et tak. Det er et sosialt spill og reality-konsept for TV, men det virker ikke som hun ser det helt.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 10 timer siden #150 Del Skrevet 10 timer siden Det er en fryd å se Kjersti «oppgitt» over Anette. Og da det ble snakk om daukjøtt, at det kan være greit å ha litt daukjøtt inne på Farmen 😂 Jeg blir mer og mer glad i Kjersti. Anette er «gal», det er åpenbart noen kopper som ikke er på plass i skapet der… Hun forstår faktisk ikke vanlig logikk, og selv ikke når Kjersti relativt pedagogisk prøver å få henne til å forstå grunnleggende ting så er det natta… Anette mangler grunnleggende evner i selvregulering, er svart-hvitt, eier ikke mentaliseringsevne, selvrettferdig i en egen liga, og tar null input fra andre. Jeg er helt ærlig glad jeg ikke er i familie med henne, selv om det sikkert er fælt å si. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 10 timer siden #151 Del Skrevet 10 timer siden Ninaen skrev (20 minutter siden): Det er en fryd å se Kjersti «oppgitt» over Anette. Og da det ble snakk om daukjøtt, at det kan være greit å ha litt daukjøtt inne på Farmen 😂 Jeg blir mer og mer glad i Kjersti. Anette er «gal», det er åpenbart noen kopper som ikke er på plass i skapet der… Hun forstår faktisk ikke vanlig logikk, og selv ikke når Kjersti relativt pedagogisk prøver å få henne til å forstå grunnleggende ting så er det natta… Anette mangler grunnleggende evner i selvregulering, er svart-hvitt, eier ikke mentaliseringsevne, selvrettferdig i en egen liga, og tar null input fra andre. Jeg er helt ærlig glad jeg ikke er i familie med henne, selv om det sikkert er fælt å si. Sjelden utgave av «my way or the highway» mentalitet fra Anette. Kjersti viste også på Forræder at hun tenker, hun er tross alt også pokerspiller. Jeg ser heller ikke for meg så hyggelig gjensyn mellom William og Anette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 8 timer siden #152 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Whatever, Anette var der inne noen få dager og hadde hun nå vært der hele oppholdet, kunne jeg kanskje 'tilgitt' oppførselen litt, men hvem tror hun at hun er når hun dukker opp flere uker etter de andre og skal fortelle dem hva Farmen Kjendis er, hvordan det skal gjøres; the Anette way og kaller folk der for drittmen̈nesker. Er det noen ingen hadde bruk for der var det vel hennes oppførsel.... Du ble valgt som førstekjempe, du tapte - deal with it. Endret 8 timer siden av Lawyam 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden Forfatter #153 Del Skrevet 7 timer siden Phoenix Heart skrev (8 timer siden): Annette, orker henne ikke, bare klager og syter, ekstremt langsint forstår hun ikke at det er ett spill? Hun virker svært paranoid ja men underholdende håper å se henne komme inne på Farmen igjen, litt action siste ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden Forfatter #154 Del Skrevet 7 timer siden Ufyselig av Tarjei å stjele snus, å stjele fra folk er en stygg uvane 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 6 timer siden #155 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (46 minutter siden): Ufyselig av Tarjei å stjele snus, å stjele fra folk er en stygg uvane Vi vet jo ikke om han gjorde det. Det er en teori foreløpig. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden Forfatter #156 Del Skrevet 6 timer siden Kålrota skrev (36 minutter siden): Vi vet jo ikke om han gjorde det. Det er en teori foreløpig. Men kan virke slik, blir interessant å se om han er brun på tennene i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5 timer siden #157 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Hun virker svært paranoid ja men underholdende håper å se henne komme inne på Farmen igjen, litt action siste ukene Jeg blir bare flau på hennes vegne, hun burde beskyttes mot seg selv og aldri takke ja til reality mer, hun takler det tydeligvis ikke, var sammer greia på Forræder også, hevnlysten som få og helt uten selvinnsikt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden Forfatter #158 Del Skrevet 5 timer siden Phoenix Heart skrev (9 minutter siden): Jeg blir bare flau på hennes vegne, hun burde beskyttes mot seg selv og aldri takke ja til reality mer, hun takler det tydeligvis ikke, var sammer greia på Forræder også, hevnlysten som få og helt uten selvinnsikt. Hehe skaper underholdning i hvert fall, hadde blitt en kjedelig sesong uten henne og Sarita og Jan 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5 timer siden #159 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Hehe skaper underholdning i hvert fall, hadde blitt en kjedelig sesong uten henne og Sarita og Jan 😛 Jeg ser ikke på slik oppførsel som underholdning. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 5 timer siden #160 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Ufyselig av Tarjei å stjele snus, å stjele fra folk er en stygg uvane Kunne ikke brydd meg mindre hvem enn som stjal. Tarjei er i mine øyne bare skjønn og min soleklare favoritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå