Cid Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 https://www.nettavisen.no/kjendis/disse-skal-delta-pa-torpet-kjendis/s/5-95-2143880 Hva tenker dere om de som skal være med? Jeg så ikke på når Gude var med men fikk med meg at hun hadde en spesiell oppførsel Hørt litt om han Steffen men ikke sett han i noe, Kjersti husker jeg faktisk ikke hvordan hun var i sin sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Cid skrev (20 minutter siden): https://www.nettavisen.no/kjendis/disse-skal-delta-pa-torpet-kjendis/s/5-95-2143880 Hva tenker dere om de som skal være med? Jeg så ikke på når Gude var med men fikk med meg at hun hadde en spesiell oppførsel Hørt litt om han Steffen men ikke sett han i noe, Kjersti husker jeg faktisk ikke hvordan hun var i sin sesong. Steffen var jo med i Spillet. Jeg er ikkr fan av Kjersti og var det heller ikke da hun var med, men det var jo alltids de som likte henne også. Aurora; spesiell ja, men alltid like fornøyelig. At hun og Kjersti ikke ser helt ut til å ha god kjemi på Torpet neste år, i følge mitt inntrykk av klippene kan jeg forstå, men allerede nå, har jeg tatt parti, jeg da - så får jeg vel se an om jeg får bedre inntrykk av Kjersti enn før. Hun er altfor hard etter miin smak, fint om hun kunne senke skuldrene litt og ikke være så 'seriøs' hele tiden. Jeg kan vel forstå at Aurora kan klare å erte på seg noen da, men hun er jo fryktelig søt også da - en slags klone av Alex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. desember 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 6. desember 2024 Lawyam skrev (2 minutter siden): Steffen var jo med i Spillet. Jeg er ikkr fan av Kjersti og var det heller ikke da hun var med, men det var jo alltids de som likte henne også. Aurora; spesiell ja, men alltid like fornøyelig. At hun og Kjersti ikke ser helt ut til å ha god kjemi på Torpet neste år, i følge mitt inntrykk av klippene kan jeg forstå, men allerede nå, har jeg tatt parti, jeg da - så får jeg vel se an om jeg får bedre inntrykk av Kjersti enn før. Hun er altfor hard etter miin smak, fint om hun kunne senke skuldrene litt og ikke være så 'seriøs' hele tiden. Jeg kan vel forstå at Aurora kan klare å erte på seg noen da, men hun er jo fryktelig søt også da - en slags klone av Alex. Hørt han var med der men jeg ser ikke på andre realityserier enn Farmen så jeg er ikke så opplyst der hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 6. desember 2024 #4 Del Skrevet 6. desember 2024 Virker som om de hvert år skal ha med en som har vært vanskelig i tidligere sesong, denne gangen er det Kjersti. Hun er ganske spesiell og veier ikke alltid ordene sine før de plopper ut. Aurora er bare søt og Steffen finnes det ikke noe vondt i. Tipper det blir kræsj mellom Aurora og Kjersti, mens Steffen står imellom og lurer på hva som skjer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. desember 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 6. desember 2024 Me for life skrev (1 minutt siden): Virker som om de hvert år skal ha med en som har vært vanskelig i tidligere sesong, denne gangen er det Kjersti. Hun er ganske spesiell og veier ikke alltid ordene sine før de plopper ut. Aurora er bare søt og Steffen finnes det ikke noe vondt i. Tipper det blir kræsj mellom Aurora og Kjersti, mens Steffen står imellom og lurer på hva som skjer. Vebjørn og Alex hadde vel ikke vært vanskelige i sine sesonger da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar Forfatter #6 Del Skrevet 7. januar Sett første episode nå. Håper at det er litt liv i han Steffen fyren, virket som at han ikke brydde seg om Torpet slik vi så han Liker Gude hittil, jeg har ikke sett henne eller Steffen i noe før så jeg danner meg førsteinntrykk av de to nå fremover. Kjersti er Kjersti 😛 det med negerku var jo aldri noe gale å si, folk var så grusomt hårsåre og woke den sesongen, den verste sesongen hittil i min mening. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. januar #7 Del Skrevet 7. januar Syns Kjersti er kul jeg. Kanskje litt vel direkte, men tror hun kan lage god tv. Og det med den negerkua var bare latterlig å la seg krenke over 😂 jeg lo godt selv om jeg ikke finnes rasistisk. Så krenka som Øyunn ble, Gud bedre Aurora virker ganske sutrete, men hun kan være ganske morsom også. Lo godt da hun sa at Trond Moi er 70 år, haha 😂 Han er vel noen og 50. Alle over 35 er gamle for henne og hun er vel 32-33 selv. Steffen kjenner jeg ikke til, men han virker jo som en trivelig fyr. Gleder meg til fortsettelsen! 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar Forfatter #8 Del Skrevet 7. januar jukkapalme skrev (3 minutter siden): Syns Kjersti er kul jeg. Kanskje litt vel direkte, men tror hun kan lage god tv. Og det med den negerkua var bare latterlig å la seg krenke over 😂 jeg lo godt selv om jeg ikke finnes rasistisk. Så krenka som Øyunn ble, Gud bedre Aurora virker ganske sutrete, men hun kan være ganske morsom også. Lo godt da hun sa at Trond Moi er 70 år, haha 😂 Han er vel noen og 50. Alle over 35 er gamle for henne og hun er vel 32-33 selv. Steffen kjenner jeg ikke til, men han virker jo som en trivelig fyr. Gleder meg til fortsettelsen! Litt komisk når det kom opp at hun var 30 år og så sa hun etterpå at hun fylte 30 år i 2023 sesongen 😝 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. januar #9 Del Skrevet 7. januar Cid skrev (23 minutter siden): Litt komisk når det kom opp at hun var 30 år og så sa hun etterpå at hun fylte 30 år i 2023 sesongen 😝 Det la jeg ikke merke til. Og at hun syntes det var så grusomt at hun måtte ut i konkurranse om å bli på farmen og Torpet, halloooooo, hele greia er jo en konkurranse 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar Forfatter #10 Del Skrevet 7. januar jukkapalme skrev (1 minutt siden): Det la jeg ikke merke til. Og at hun syntes det var så grusomt at hun måtte ut i konkurranse om å bli på farmen og Torpet, halloooooo, hele greia er jo en konkurranse 😂 Hadde ikke hun sagt at Jan Tore var med i krigen? Jeg så ikke på den sesongen men fikk litt med meg det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 7. januar #11 Del Skrevet 7. januar En ting skal Kjersti ha: hun satte fingeren på noe mange har lurt på og kjent på da hun sa det med at det i alle fall virka som Aurora var motivert for å være der, og ikke bare en Blondie som møter opp for å få honorarer og skipper ut etter en uke. 😂 Var en del diskusjoner i fjor, f.eks på Daniel Franck. På dette om de får penger uansett osv. Og det fikk vi vel bekrefta nå. Takket være at Kjersti ikke har filter. 😂Ser vel et par klare kandidater til den kategorien inne på selve Farmen i år. Aurora har bein i nesa, gjør seg ofte dummere enn hun er, og blir undervurdert av andre. Kan godt hende hun og Kjersti kan ha gjensidig godt av hverandre på Torpet, hvor det er så små forhold. Litt som Alex og Dora og Vebjørn i fjor. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. januar #12 Del Skrevet 7. januar Cid skrev (1 minutt siden): Hadde ikke hun sagt at Jan Tore var med i krigen? Jeg så ikke på den sesongen men fikk litt med meg det. stemmer det! Hun er morsom da, det skal hun ha. Hun er ikke så dum som hun later som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar Forfatter #13 Del Skrevet 7. januar jukkapalme skrev (5 minutter siden): stemmer det! Hun er morsom da, det skal hun ha. Hun er ikke så dum som hun later som. Har bedre inntrykk av henne enn av Nitter da, hun er ikke bitter i hvert fall 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. januar #14 Del Skrevet 7. januar Cid skrev (4 minutter siden): Har bedre inntrykk av henne enn av Nitter da, hun er ikke bitter i hvert fall 🤪 Helt enig, hun er mye bedre enn Nitter. Jeg misliker ikke Aurora, men Caroline kommer til å irritere livet av meg. Men hun kan nok lage litt drama og det er jo gøy 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 8. januar #15 Del Skrevet 8. januar jukkapalme skrev (7 timer siden): Helt enig, hun er mye bedre enn Nitter. Jeg misliker ikke Aurora, men Caroline kommer til å irritere livet av meg. Men hun kan nok lage litt drama og det er jo gøy Det siste der var akkurat det samme som jeg tenkte før hun var med i 71 grader Nord, men der viste hun flere sider jeg ikke viste hun hadde. Hun har null filter, men hun har også skikkelig bein i nesa. På 71 var det minimalt primadonna fakter og hun var en skikkelig resurs for laget. Den Nitter vi er vant til å se er den Nitter som tjener penger, men inni der er det også ei som tar i et tak og ikke er redd for å bli møkkete eller prøve nye ting. Så tror ikke det er hun som kommer til å skape drama iår, men håper litt jeg tar feil. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. januar Forfatter #16 Del Skrevet 9. januar Var visst liv i han Steffen hehe, tenk å bli kjendis av en toller jobb, verden har endret seg hehe 😄 Heller slike som han enn en paradise osv kjendis da (Gude er en av få med unntak) 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. januar #17 Del Skrevet 9. januar Cid skrev (27 minutter siden): Var visst liv i han Steffen hehe, tenk å bli kjendis av en toller jobb, verden har endret seg hehe 😄 Heller slike som han enn en paradise osv kjendis da (Gude er en av få med unntak) Han var vel med i en tv-serie om tollere på svenskegrensa, tror jeg. Mener jeg har sett noen episoder av den for en del år siden. Men hadde aldri hørt om han selv om jeg sikkert har sett han i serien. Bedre å bli kjent via en serie om tollere enn paradise da, hehe 😂 Det er jo en viktig jobb i motsetning til influenser. Virker som en fin fyr da 😊 Kjersti er kul, liker henne. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 10. januar #18 Del Skrevet 10. januar jukkapalme skrev (15 timer siden): Han var vel med i en tv-serie om tollere på svenskegrensa, tror jeg. Mener jeg har sett noen episoder av den for en del år siden. Men hadde aldri hørt om han selv om jeg sikkert har sett han i serien. Bedre å bli kjent via en serie om tollere enn paradise da, hehe 😂 Det er jo en viktig jobb i motsetning til influenser. Virker som en fin fyr da 😊 Kjersti er kul, liker henne. Han jobber på Gardermoen. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar #19 Del Skrevet 10. januar Lunabelle skrev (51 minutter siden): Han jobber på Gardermoen. Aha. Da husket jeg feil. Men jeg har ikke sett hele serien, bare litt av den og da var de på grensa mener jeg bestemt. Men ikke sikkert han var med der da. Uansett, han virker som en trivelig fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 11. januar #20 Del Skrevet 11. januar jukkapalme skrev (17 timer siden): Aha. Da husket jeg feil. Men jeg har ikke sett hele serien, bare litt av den og da var de på grensa mener jeg bestemt. Men ikke sikkert han var med der da. Uansett, han virker som en trivelig fyr. Han var med i en episode på svenskegrensa. Men arbeidsplassen hans er på Gardermoen. Var vel færre fly da, under korona Sett på tollerne og spillet hvor Steffen er med. Fantastisk fyr. Er ikke noe vondt i han. Liker Kjersti veldig godt også. Bein i nesa på den dama. Aurora er forsåvidt og en bra dame. Morsom til tider. Men hun tror jo hun er på ferie. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå