Boetica Skrevet 13 timer siden #1381 Del Skrevet 13 timer siden Ninaen skrev (4 minutter siden): Er vel der Kjersti har en av sine svakheter, som hun også har sagt selv, dette med å prate før man tenker helt gjennom. Og når du sitter i bobla på Torpet allerede uten å kunne rådføre deg med noen som kjenner deg…vips så har man slukt både søkk og snøre. Synes det var fint at Susan gikk ut og forsvarte henne nå i media, og ikke minst gjorde hun det på en veldig balansert måte. I motsetning til «kan vi slutte å gi rasister som Kjersti Grini oppmerksomhet?!»-gjengen som fyra av nå. Å misbruke rasismebegrepet tar bare oppmerksomheten bort fra virkelig rasisme. Men Kjersti må som sagt begynne å tenke seg litt om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 13 timer siden #1382 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Sånn profilmessig inne på Farmen så er jeg klink likegyldig til hvem som vinner. Derfor må jeg kjøre en alternativ inngang til å vurdere hvem jeg mener bør vinne. Nå er ikke premien all verden. Gavekort fra NorgesHus på 450 000,-. Men det er noe det også. Så på grunnlag av premien så ønsker jeg å gå for noen som har mest nytte for premien, herav basert på alder og økonomisk utgangspunkt. Så rart som det høres ut - men jeg synes som sagt ingen fortjener det mer enn andre basert på oppholdet - og noen favoritter bør man ha. Brynjar eliminerer seg selv fra listen min siden han har skrytt så av hvor stor, mektig, suksessfull og rik han er. Jeg kommer derfor absolutt ikke til å heie på han. Isabel, Gladkokken og Susann strykes også fra lista siden de er eldre og ser ut til å stå godt i det. Victor og Agnete tjener grovt, så da faller de bort - selv om de er unge og jeg liker begge. Så da står jeg igjen med Tarjei eller Noah som vinnere, siden de er unge og kommer dårligst ut på inntekt og formue. Alternativt Kjersti siden hun også kommer dårlig ut. https://www.nettavisen.no/kjendis/dette-tjente-arets-farmen-kjendis-deltakere/s/5-95-2225837 Se der ja, der fant jeg 3 flotte deltakere å heie på i finaleuken. Sånn, da er jeg også klar for show. Lykke til Tarjei og Noah, alternativt Kjersti! Endret 12 timer siden av Ctrl 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 12 timer siden #1383 Del Skrevet 12 timer siden jukkapalme skrev (37 minutter siden): De kattene er så nydelige. Jeg elsker abyssinere men de fantes ikke i Norge i 1925. De første ble importert hit først på 50-tallet. Ikke at jeg bryr meg om at kattene ikke er tidsriktige da. Nydelige er de uansett. Akkurat det der har jeg lurt på. Tenkte meg at sånne rasekatter ikke var vanlige i 1925. Jo, de er fine, men jeg synes "vanlige" katter er finere faktisk. 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12 timer siden #1384 Del Skrevet 12 timer siden Cookie123 skrev (21 minutter siden): Akkurat det der har jeg lurt på. Tenkte meg at sånne rasekatter ikke var vanlige i 1925. Jo, de er fine, men jeg synes "vanlige" katter er finere faktisk. 🙂 Jeg liker også huskatter best. Har katter selv og de er huskatter alle sammen. Men elsker abyssinere og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeniora Skrevet 11 timer siden #1385 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (På 26.1.2025 den 21.52): Hun er en ekte Skolmen Nei, da - hun er "bare" inngiftet (altså gift med en Skolmen) 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden Forfatter #1386 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Gleder meg til finalen, hadde vært kult om det ble Kjersti mot Susann. Endret 11 timer siden av Cid 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11 timer siden #1387 Del Skrevet 11 timer siden (endret) LiseTV skrev (9 timer siden): Håper Kjersti ryker fort ut. Min favoritter er 1 Benjamin 2 Susan 3 Viktor Benjamin? Det er jo ingen der som heter det! Endret 11 timer siden av Grüner 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden Forfatter #1388 Del Skrevet 11 timer siden Zeniora skrev (12 minutter siden): Nei, da - hun er "bare" inngiftet (altså gift med en Skolmen) 😊 Cid skrev (På 27.1.2025 den 4.22): Vet, var et dårlig forsøk på en spøk 😜 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 11 timer siden #1389 Del Skrevet 11 timer siden Ninaen skrev (3 timer siden): Hun trakk ikke tilbake beklagelsen sin i sin helhet, hun sa at hun angrer på at hun la seg så flat. Man kan innse at man har gjort noe dumt og som du sier at de som «rammes» ikke ønsker ord/begreper brukt, og lære av det, uten å legge seg langflat fordi andre mener du la noe mer i det, er rasist osv og mediepresset gjør at du bare må legge deg flat. Det er nyanser her. Men sånne nyanser er det ikke plass til i media i dag, og hjernene våre greier i stadig mindre grad å ta inn og fordøye på en sånn måte. Det er jo folk som fortsatt oppriktig mener at Kjersti er rasist pga dette. Jeg får ingen sånne vibber fra henne. Men hun er sosialt klønete på noen områder. Og så ser man også at hun jobber for å passe inn, bli forstått, bli sett for hele seg, det har hun jo selv snakket om, også i sesong 2022 da hun var på Farmen. Jeg liker Kjersti bedre og bedre. Som du sier, man er ikke rasist bare fordi man bruker feil ord. Behandlet hun den svarte kua annerledes enn de brune og hvite kuene? Synes hun den var mindre verdt enn de andre kuene? Sikkert ikke. Jeg synes Kjersti fortjener å vinne! Rå dame! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden Forfatter #1390 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Blåttvann skrev (Akkurat nå): Som du sier, man er ikke rasist bare fordi man bruker feil ord. Behandlet hun den svarte kua annerledes enn de brune og hvite kuene? Synes hun den var mindre verdt enn de andre kuene? Sikkert ikke. Jeg synes Kjersti fortjener å vinne! Rå dame! Enig! 👏 Endret 11 timer siden av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11 timer siden #1391 Del Skrevet 11 timer siden Stor pike skrev (2 timer siden): Jeg sliter skikkelig med Isabel. Det er noe jeg ikke klarer med den dama. Kan ikke sette fingeren på noe, hun har vel strengt tatt ikke gjort noe galt. Kanskje at hun er så direkte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 11 timer siden #1392 Del Skrevet 11 timer siden Stor pike skrev (2 timer siden): Jeg sliter skikkelig med Isabel. Det er noe jeg ikke klarer med den dama. Kan ikke sette fingeren på noe, hun har vel strengt tatt ikke gjort noe galt. For min del handler det om at hun er så opptatt av hva alle andre gjør hele tiden. Blander seg inn der det ulmer til drama og fyrer opp. Ser på folk med en mistenksom og dømmende mine (ikke sikkert hun faktisk dømmer dem da), henger seg på hvis noen skal "tas", ser an situasjoner før hun velger en side så hun kan se hva venninnene mener først, står ikke for det hun har sagt alltid,... Sånne ting har jeg reagert på hvertfall. Virkelig litt slu på et vis. Men kanskje jeg bare ser det jeg vil se fordi jeg får følelsen av at det er noe som er "off" med henne. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 10 timer siden #1393 Del Skrevet 10 timer siden Stor pike skrev (2 timer siden): Jeg sliter skikkelig med Isabel. Det er noe jeg ikke klarer med den dama. Kan ikke sette fingeren på noe, hun har vel strengt tatt ikke gjort noe galt. Jeg også. For meg er det de konstante grimasene og forsøk på å være morsom (uten å være morsom). Hyggelig dame og alt det der da, og liker at hun er direkte og sier i fra. Mulig hun ikke lager trutmunn og rare uttrykk med vilje, jeg blir bare litt gæærn av det. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 10 timer siden #1394 Del Skrevet 10 timer siden Grüner skrev (1 time siden): Benjamin? Det er jo ingen der som heter det! Skulle vert Brynjar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 8 timer siden #1395 Del Skrevet 8 timer siden Gleder meg til finaleuken, håper Viktor vinner jeg. Er flere som fortjener å vinne like mye som han, men ser liksom bare for meg han som årets vinner 🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå