Mollebolle Skrevet 29. januar #841 Del Skrevet 29. januar Spoiler Er det lov å si at man irriterer seg over Gladkokken? Susann skulle ikke beklaget til han, bare fordi han laget lunsjen som hun skulle gjort. Det er en selvfølge at man rydder opp etter seg når man har laget mat. Det er helt likegyldig om det var den ene eller den andre som hadde ansvaret for lunsjen. 100% enig med Isabell der. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 29. januar #842 Del Skrevet 29. januar Er det bare jeg som syns Farmen kjendis er gørrkjedelig i år? Orker ikke å se alle/hele episodene lenger. Lite som fenger interesse. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 29. januar #843 Del Skrevet 29. januar Det er her inne jeg leser for å få med meg hva som skjer på farmen 😄👍 Orker ikke å se på ellers 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 29. januar #844 Del Skrevet 29. januar Mollebolle skrev (16 minutter siden): Skjul innhold Er det lov å si at man irriterer seg over Gladkokken? Susann skulle ikke beklaget til han, bare fordi han laget lunsjen som hun skulle gjort. Det er en selvfølge at man rydder opp etter seg når man har laget mat. Det er helt likegyldig om det var den ene eller den andre som hadde ansvaret for lunsjen. 100% enig med Isabell der. Spoiler Helt nydelig at Isabell sa fra ved bordet! Skjønner også at hun i utgangspunktet overlot det til Susann, altså til storbonden, når dette har vært et problem over tid, også fordi det er ryddigere at «sjefen» tar det. Skjønner hvorfor Susann beklaget, diplomaten i henne, men helt unødvendig. Greit at timinga kanskje kunne vært litt bedre, men han tok jo beklagelsen som om det gjaldt det hun sa fra om også! Jeg liker ikke fyren, er noe med ham 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. januar #845 Del Skrevet 29. januar Mollebolle skrev (48 minutter siden): Skjul innhold Er det lov å si at man irriterer seg over Gladkokken? Susann skulle ikke beklaget til han, bare fordi han laget lunsjen som hun skulle gjort. Det er en selvfølge at man rydder opp etter seg når man har laget mat. Det er helt likegyldig om det var den ene eller den andre som hadde ansvaret for lunsjen. 100% enig med Isabell der. Spoiler Irriterer meg grønn over han jeg og. Dritekkelt at han ikke rydder opp etter seg og bare lar eggeskall, melkerester, smuler og alskens greier stå. Susann skulle ikke beklaget, nei. 100% enig med Isabel jeg også. Og gladkokken, du liksom, for et utrolig lite passende navn. Surkokken tenker jeg vi sier Han virker sur og gretten hele tiden. Henger med geipen og ser generelt sur og misfornøyd ut. Håper William får opp motivasjonen på kjempehytta og vinner kampen. Får helt vondt av ham 😢 Han er så fin en fyr og jeg har lyst til å se flere av bildene hans. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 29. januar #846 Del Skrevet 29. januar Ninaen skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Man hørte jo og så at han var tett i dag! Spoiler Jepp, pottetett. Føler med han, pollenallergi tar virkelig all gleden ut av det meste😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 29. januar #847 Del Skrevet 29. januar Grisekokken er på svinestien igjen. Har hørt at andre kokker (ikke bare Sarita) skjemmes over hygienen hans. Ikke vasker han opp, ikke rydder han og setter fra seg melka og annen mat i romtemperatur. Og får han en tilbakemelding blir han bare sint og sur. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilique Skrevet 29. januar #848 Del Skrevet 29. januar jojojo1988 skrev (4 timer siden): Skjul innhold Bare jeg som begynner å bli lei av hvor "demotiverte" folk er på farmen? Lenge siden jeg har sett en mer tafatt cast, der halvparten gjerne skulle vært hjemme. Hvem av de under 30 har IKKE vurdert å trekke seg egentlig? Enig, det er så stusselig med den klagingen fra enkelte. Og dette med å bare levere sånn passe på ukesoppdrag for å spare på kreftene til finaleuken, det er vel begrenset hvor mye det koster fysisk og mentalt å sitte og spikke på en trestokk? Må da også være mye bedre å ha noe å sulle med for å få dagen til å gå enn å bare sitte og glo. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet 29. januar #849 Del Skrevet 29. januar Hei. Noen som vet hvilken rase Nelly er? Islandsk fårehund: kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 29. januar #850 Del Skrevet 29. januar Lilique skrev (8 minutter siden): Enig, det er så stusselig med den klagingen fra enkelte. Og dette med å bare levere sånn passe på ukesoppdrag for å spare på kreftene til finaleuken, det er vel begrenset hvor mye det koster fysisk og mentalt å sitte og spikke på en trestokk? Må da også være mye bedre å ha noe å sulle med for å få dagen til å gå enn å bare sitte og glo. Det er veldig enkelt på hvile seg så mye at man blir sliten.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleTall Skrevet 29. januar #851 Del Skrevet 29. januar adriana32 skrev (6 minutter siden): Hei. Noen som vet hvilken rase Nelly er? Islandsk fårehund: kan det stemme? Det er vel en Aussie? (Australian Sheperd) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet 29. januar #852 Del Skrevet 29. januar TulleTall skrev (14 minutter siden): Det er vel en Aussie? (Australian Sheperd) Yes, det var det. Tusen takk. Nydelig hund:) 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathrina Skrevet 29. januar #853 Del Skrevet 29. januar Fine folk på Farmen, men j lurer på om det er litt dårlig energi der inne- alle virker så leie av stedet og hverandre egentlig. Sånn blir det kjedelig tv av- synes ikke det har vært slik i tidligere sesonger....håper komikeren der inne kan kjenne sin besøkelsestid og sprite opp stemningen. Til nå har nydelige Nelly vært hovedgrunnen for å se programmet 👌for min del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godklump1 Skrevet 29. januar #854 Del Skrevet 29. januar Jeg er ikke den eneste ser jeg - tydelig at gladkokken (rotekokken) ikke er så god på to ting. Forstår dem veldig godt. Den som lager mat bør også evne å rydde opp etter seg. Selv om Sarita hadde sine greier hadde hun absolutt rett i dette - ikke at folk blir dausjuke av det, men det er viktig å holde orden. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 29. januar #855 Del Skrevet 29. januar (endret) Kathrina skrev (14 minutter siden): Fine folk på Farmen, men j lurer på om det er litt dårlig energi der inne- alle virker så leie av stedet og hverandre egentlig. Sånn blir det kjedelig tv av- synes ikke det har vært slik i tidligere sesonger....håper komikeren der inne kan kjenne sin besøkelsestid og sprite opp stemningen. Til nå har nydelige Nelly vært hovedgrunnen for å se programmet 👌for min del. Syns det har vært litt sånn der siste par årene ellers også jeg da, også i vanlig farmen uten kjendiser. Folk gir opp, orker ikke ukesoppdrag, orker ikke torpet, bare syting selv om de jukser og får levert øl på dørstokken. Kanskje farmen er litt ferdig og det er på tide med et nytt konsept. Til og med de som klipper programmet virker umotiverte, og bruker de samme klippene av dyrene flere ganger, det blir kjedelig å se på. Endret 29. januar av 17.11 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 29. januar #856 Del Skrevet 29. januar Kathrina skrev (8 minutter siden): Fine folk på Farmen, men j lurer på om det er litt dårlig energi der inne- alle virker så leie av stedet og hverandre egentlig. Sånn blir det kjedelig tv av- synes ikke det har vært slik i tidligere sesonger....håper komikeren der inne kan kjenne sin besøkelsestid og sprite opp stemningen. Til nå har nydelige Nelly vært hovedgrunnen for å se programmet 👌for min del. Ikke rart det blir dårlig stemning når ingen har relevante ferdigheter. Hadde de beholdt Ole så hadde all snekring gått fort f.eks. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. januar #857 Del Skrevet 29. januar 17.11 skrev (1 minutt siden): Syns det har vært litt sånn der siste par årene ellers også jeg da, også i vanlig farmen uten kjendiser. Folk gir opp, orker ikke ukesoppdrag, orker ikke torpet, bare syting selv om de jukser og får lever øl på dørstokken. Kanskje farmen er litt ferdig og det er på tide med et nytt konsept. Den ALKOHOOOOOL sesongen var jo krise på mange måter, men stemning var det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 29. januar #858 Del Skrevet 29. januar Ninaen skrev (3 timer siden): Vis skjult innhold Helt nydelig at Isabell sa fra ved bordet! Skjønner også at hun i utgangspunktet overlot det til Susann, altså til storbonden, når dette har vært et problem over tid, også fordi det er ryddigere at «sjefen» tar det. Skjønner hvorfor Susann beklaget, diplomaten i henne, men helt unødvendig. Greit at timinga kanskje kunne vært litt bedre, men han tok jo beklagelsen som om det gjaldt det hun sa fra om også! Jeg liker ikke fyren, er noe med ham Han har ikke ryddet etter seg når han har hatt ansvaret heller 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 29. januar #859 Del Skrevet 29. januar (endret) Jeg har fått skikkelig sansen for Noah nå. For en sjarmerende gutt! Han er så lett å like og virker som han er godt likt av alle der inne. Endret 30. januar av tirben 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 29. januar #860 Del Skrevet 29. januar Ninaen skrev (6 timer siden): Ene forskjellen er kanskje det ene Susann påpekte, at når han settes i gang så jobber han. Mens Johanne trenger mer oppfølging og dytt/veiledning? Men synes det er fint å se hvordan Susann følger dem opp. Det er nok en grunn til at hun var kaptein på landslaget i sin tid… 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå