Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Klink skrev (1 time siden):

Nå som jeg har sett torpet også så er det da voldsomt til reaksjon på dama. 
Skjønner meg ikke på hverken Johanna eller Anette. 
Jeg mener likevel at Anette fortjente å være der mest basert på vilje og innsats. 

Hun har ikke dukket opp i Torpet enda da :klo: eller har du fått tidlig tilgang til neste episode?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pjukset skrev (8 minutter siden):

Ja, men bare basert på arbeidsinnsats. Jeg ser ikke på Farmen fordi jeg mores av å se på folk jobbe, jeg ser på det fordi det sosiale samspillet er interessant. Og det er ekstremt slitsomt å se på sånne som Anette, som ble bitter og anklaget Tarjej fordi hun ble valgt som førstekjempe. Barnslig barnslig, utrolig at en tidligere toppidrettsutøver over lang tid er så lett å vippe av pinnen. 

Spoiler

Enig, veldig slitsomt! Er nok absolutt mer harmonisk der inne etter Anette dro. Vi så jo bare hvordan hun verbalt angrep Tarjei på Torpet. Hun hadde altså ENDA ikke lagt det fra seg. Skikkelig masete opplegg. Forsurer jo stemninga 100%.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Hun har ikke dukket opp i Torpet enda da :klo: eller har du fått tidlig tilgang til neste episode?

Så du dagens episode av Farmen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Så du dagens episode av Farmen?

Nei, trodde ikke at de viste klipp fra Torpet i Farmen episoder utenom på slutten av søndags episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Nei, trodde ikke at de viste klipp fra Torpet i Farmen episoder utenom på slutten av søndags episoder.

Spoiler

De besøkte Torpet-gjengen i dagens episode.

Se dagens episode av Farmen 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Tror faktisk det var i natt, jeg så det, så 'gled dere' til i kveld.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et opplegg med Anette da.. jeg har ikke lest alt som er skrevet her, men forstår virkelig ikke problemet med at Johanne endret mening. Hva var problemet med det? Anette sto da fritt til å velge andrekjempe.. uavhengig av alt. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (16 minutter siden):

For et opplegg med Anette da.. jeg har ikke lest alt som er skrevet her, men forstår virkelig ikke problemet med at Johanne endret mening. Hva var problemet med det? Anette sto da fritt til å velge andrekjempe.. uavhengig av alt. 

Var mer det med at hun gang på gang forsikret seg om at dette ville hun og at hun ville gi henne sjansen isteden, og så plutselig etter alt det ombestemte seg. Skjønner godt at hun ble såret men synes at det burde roet seg innen tvekampen i hvert fall, lite sjarmerende med langsinte folk.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Anette det lille vi fikk se fra da de besøkte Torpet idag. Gud bedre, for en sint dame! Men håper hun vinner Torpet for underholdningens skyld.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en fin fyr Noah er. Har fått et helt annet inntrykk av han alene, enn når han er sammen med resten av den heller slitsomme familien. 
Håper han får vært der inne en god stund. 

• Liker 20
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (Akkurat nå):

Herregud for en fin fyr Noah er. Har fått et helt annet inntrykk av han alene, enn når han er sammen med resten av den heller slitsomme familien. 
Håper han får vært der inne en god stund. 

Var han med på den serien hvor de dro på tur? Så en episode hvor en av de gjemte unna maten fra campingvognen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjukset skrev (2 timer siden):

Ja, men bare basert på arbeidsinnsats. Jeg ser ikke på Farmen fordi jeg mores av å se på folk jobbe, jeg ser på det fordi det sosiale samspillet er interessant. Og det er ekstremt slitsomt å se på sånne som Anette, som ble bitter og anklaget Tarjej fordi hun ble valgt som førstekjempe. Barnslig barnslig, utrolig at en tidligere toppidrettsutøver over lang tid er så lett å vippe av pinnen. 

Arbeidsinnsats, bidrag til litt drama på gården og lyst til å være der. 
Hva bidrar Johanna med? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Hva bidrar Johanna med? 

Holder Agnete med selskap😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Nettopp. Og basert på det fortjente Anette det mest. Johanna er på ferie. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Nja, Johanne lager hvert fall ikke sur stemning, slik Anette hadde kommet til å gjort hvis hun kom inn igjen. Hadde jo gnålt hull i huet på resten med sutringa si 😅 Spør du meg, trenger verken Anette eller Johanne være der inne 😅 En av to foreløpig.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (5 minutter siden):

Virker vel heller motsatt, Johanne får Agnete til å holde henne med selskap og at Agnete må gi henne peptalk.  Hun ser ut til å trenge mye bekreftelse. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klink skrev (18 minutter siden):

Hva bidrar Johanna med? 

Hun lager i hvert fall ikke dårlig stemning med å oppføre seg som en sutrete drittunge. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (14 minutter siden):

Ja, og det har Johanna også innrømmet, og forklart årsaken rundt. Så får vi se hvordan innsatsen blir etter det, ikke sant?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjukset skrev (3 minutter siden):

Ja, og det har Johanna også innrømmet, og forklart årsaken rundt. Så får vi se hvordan innsatsen blir etter det, ikke sant?

Ser ikke ut som at bidraget er stort hittil, men det er jo for tidlig å si da. 

Endret av Klink
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Ser ikke ut som at bidraget er stort hittil, men det er jo for tidlig å si da. 

Nettopp...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...