Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Klink skrev (1 minutt siden):

Det er et poeng. Folk kan sabotere for å få storbonden som førstekjempe. Det er i overkant urettferdig og gjør det uattraktivt å være storbonde. 

Men mer drama for oss seere :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tonebelinda skrev (4 timer siden):

Synes da Susann absolutt fortjener å bli valgt til storbonde. Mer enn de fleste andre

For ei dame. På Farmen så virker hun som både lagleder, psykolog og skøyer. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (8 minutter siden):

For ei dame. På Farmen så virker hun som både lagleder, psykolog og skøyer. 

Ikke vanskelig å forstå hvorfor hun var kaptein på håndballandslaget! ❤️

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ikke så mye å spoile fra dagens episode, men Susann er altså et så grepa kvinnfolk. Håper hun vinner hele sulamitten. 

Begynte å lure på hvor Johanne var mens alle jobbet på tunge eller ekle oppdrag, men kom et glimt av at hun har strikkeprosjektet der på slutten 😅 Tror vel kanskje jeg hadde passet på å joine noen av de hardere oppdragene mtp forhistorien her, men er jo ikke sikkert det er så mange som kan strikke så hun er sikkert "unnskyldt" 😅

Håper ikke William plutselig ender opp med å trekke seg, men han virker motivert for å finne motivasjon. Dagens setning. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (10 minutter siden):

Ikke vanskelig å forstå hvorfor hun var kaptein på håndballandslaget! ❤️

Får håpe hun klarer å lede dem til seier da hvis hun blir storbonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

refill skrev (35 minutter siden):
  Skjul innhold

Ikke så mye å spoile fra dagens episode, men Susann er altså et så grepa kvinnfolk. Håper hun vinner hele sulamitten. 

Begynte å lure på hvor Johanne var mens alle jobbet på tunge eller ekle oppdrag, men kom et glimt av at hun har strikkeprosjektet der på slutten 😅 Tror vel kanskje jeg hadde passet på å joine noen av de hardere oppdragene mtp forhistorien her, men er jo ikke sikkert det er så mange som kan strikke så hun er sikkert "unnskyldt" 😅

Håper ikke William plutselig ender opp med å trekke seg, men han virker motivert for å finne motivasjon. Dagens setning. 

Spoiler

Denne episoden var det veldig mange andre i fokus, så da har de vel valgt å ikke fokusere på Johanne! Det var mye om henne forrige uke, og mindre av de andre på gården! 

Føler litt at de prøver å vinkle det til at hun ikke gjør så mye nå, på grunn av forhistorien. Noen må være på strikkeprosjektet også, kanskje de konkluderte med at hun passet best der (vi så jo ikke at det prosjektet ble tildelt hellet, føler tv2 bevisst har valgt å ikke ta det med). Det virket som det var mer krevende da de skulle strikke rett fra ulla også. 

Jeg heier på Susann og er glad hun får vist seg frem på en god måte. Er veldig håndballinteressert, så heiet automatisk på henne😅 

Må også si jeg liker Noah, tror han har godt av å være uten familien (jeg liker funkyfam altså, men det blir veldig fokus på familierelasjonen der). Godt å se hvordan han klarer seg på egenhånd. Synes han gir jernet og viser at han vil. Står opp, melker og tar på seg drittoppgaver! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Maddie_ skrev (18 timer siden):

I Forræder skyldte vel Johanne på feber og sykdom?

Men der var hun jo dårlig.  Feber og pottetett rød nese

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (18 timer siden):

At Anette røk syns jeg var ufortjent når hun er en av de som bidrar på gården mens Johanna(e) soler seg. 

Farmen er mer enn "hvem som bidrar mest". Det sosiale samspillet er også uhyre viktig. Og da mener jeg ikke allianser, men hvordan man ter seg. Anette har en reaksjonsevne som er flaut å se på, jeg syns det var helt flott at hun forlot Farmen. Ble bare ekstra bekreftet etter dagens smugglimt fra Torpet. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (55 minutter siden):
  Skjul innhold

Denne episoden var det veldig mange andre i fokus, så da har de vel valgt å ikke fokusere på Johanne! Det var mye om henne forrige uke, og mindre av de andre på gården! 

Føler litt at de prøver å vinkle det til at hun ikke gjør så mye nå, på grunn av forhistorien. Noen må være på strikkeprosjektet også, kanskje de konkluderte med at hun passet best der (vi så jo ikke at det prosjektet ble tildelt hellet, føler tv2 bevisst har valgt å ikke ta det med). Det virket som det var mer krevende da de skulle strikke rett fra ulla også. 

Jeg heier på Susann og er glad hun får vist seg frem på en god måte. Er veldig håndballinteressert, så heiet automatisk på henne😅 

Må også si jeg liker Noah, tror han har godt av å være uten familien (jeg liker funkyfam altså, men det blir veldig fokus på familierelasjonen der). Godt å se hvordan han klarer seg på egenhånd. Synes han gir jernet og viser at han vil. Står opp, melker og tar på seg drittoppgaver! 

Spoiler

Enig, får litt samme inntrykket. Jeg så henne i bakgrunnen der det virket som hun vasket opp e.l. og hun strikket. Siden de ikke viste noe mer av hva hun gjorde eller hvordan oppgavene ble tildelt, er det lett å tenke at hun kjører på i samme sporet. Det kan hende det er få som kan strikke, som du sier. Det kan hende storbonden ga henne en oppgave hun var god til og som ville gi henne mestringsfølelse. Det kan hende ingen andre ville ha den oppgaven og at hun meldte seg. Det vet vi ingenting om. Ukesoppdraget er uansett avhengig av at alle oppgavene blir gjennomført, så det har egentlig lite å si.

Er overrasket over at jeg liker Noah så godt! Jeg synes han er herlig, åpen, ærlig og arbeidssom. Synes søsteren fremstår arrogant og tidvis rett ut usjarmerende, så det var fint å se at han er en annen type.

Endret av Cookiesandcream
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (39 minutter siden):
  Skjul innhold

Enig, får litt samme inntrykket. Jeg så henne i bakgrunnen der det virket som hun vasket opp e.l. og hun strikket. Siden de ikke viste noe mer av hva hun gjorde eller hvordan oppgavene ble tildelt, er det lett å tenke at hun kjører på i samme sporet. Det kan hende det er få som kan strikke, som du sier. Det kan hende storbonden ga henne en oppgave hun var god til og som ville gi henne mestringsfølelse. Det kan hende ingen andre ville ha den oppgaven og at hun meldte seg. Det vet vi ingenting om. Ukesoppdraget er uansett avhengig av at alle oppgavene blir gjennomført, så det har egentlig lite å si.

Er overrasket over at jeg liker Noah så godt! Jeg synes han er herlig, åpen, ærlig og arbeidssom. Synes søsteren fremstår arrogant og tidvis rett ut usjarmerende, så det var fint å se at han er en annen type.

Spoiler

Men tv2 er flinke til å vise at hun ikke gjør noe når det regner.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Bet meg merke i en ting. Da ukesoppdtaget presentertes, sa hun dama at det var viktig at gulvplankene i det huset hadde lik avstand mellom seg. Jeg la merke til at de snekret dem helt inntil hverandre? Er det ikke et poeng at det skal være litt mellomrom mellom plankene slik at treverket skal få plass til å kunne utvide seg? Mulig jeg misforsto hun dama, men synes å høre at det skulle være litt avstand. Har de allerede ødelagt ukesoppdraget? 😅

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjukset skrev (1 time siden):

Farmen er mer enn "hvem som bidrar mest". Det sosiale samspillet er også uhyre viktig. Og da mener jeg ikke allianser, men hvordan man ter seg. Anette har en reaksjonsevne som er flaut å se på, jeg syns det var helt flott at hun forlot Farmen. Ble bare ekstra bekreftet etter dagens smugglimt fra Torpet. 

Nå som jeg har sett torpet også så er det da voldsomt til reaksjon på dama. 
Skjønner meg ikke på hverken Johanna eller Anette. 
Jeg mener likevel at Anette fortjente å være der mest basert på vilje og innsats. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PusheenPusheen skrev (12 minutter siden):
  Skjul innhold

Bet meg merke i en ting. Da ukesoppdtaget presentertes, sa hun dama at det var viktig at gulvplankene i det huset hadde lik avstand mellom seg. Jeg la merke til at de snekret dem helt inntil hverandre? Er det ikke et poeng at det skal være litt mellomrom mellom plankene slik at treverket skal få plass til å kunne utvide seg? Mulig jeg misforsto hun dama, men synes å høre at det skulle være litt avstand. Har de allerede ødelagt ukesoppdraget? 😅

Mine kunnskaper innen snekring, som er ekstremt dårlige, så stemmer det at det skal være mellomrom. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (16 minutter siden):
  Skjul innhold

Det samme gjorde jeg . Og selv om den damen ga beskjed om mal,

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (7 minutter siden):

Mine kunnskaper innen snekring, som er ekstremt dårlige, så stemmer det at det skal være mellomrom. 

BLOMSTERKVAST skrev (4 minutter siden):

Det samme gjorde jeg . Og selv om den damen ga beskjed om mal,

Spoiler

Så bra at jeg ikke var alene i å legge merke til det. De brukte til og med makt (hammer) for å få ned den siste gulvplanken🙃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klink skrev (52 minutter siden):

Nå som jeg har sett torpet også så er det da voldsomt til reaksjon på dama. 
Skjønner meg ikke på hverken Johanna eller Anette. 
Jeg mener likevel at Anette fortjente å være der mest basert på vilje og innsats. 

Poenget er at Farmen er basert en mer enn vilje og innsats. Personlighet og sosialt samspill er vel så viktig, og det er mer behagelig å se på et tv-program uten den evinnelige sytingen til Anette. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjukset skrev (6 minutter siden):

Poenget er at Farmen er basert en mer enn vilje og innsats. Personlighet og sosialt samspill er vel så viktig, og det er mer behagelig å se på et tv-program uten den evinnelige sytingen til Anette. 

Ja , det er ditt synspunkt og jeg kan vel være enig i noe av det. 
Min mening er likevel at Anette hadde fortjent det mest.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Ja , det er ditt synspunkt og jeg kan vel være enig i noe av det. 
Min mening er likevel at Anette hadde fortjent det mest.

Ja, men bare basert på arbeidsinnsats. Jeg ser ikke på Farmen fordi jeg mores av å se på folk jobbe, jeg ser på det fordi det sosiale samspillet er interessant. Og det er ekstremt slitsomt å se på sånne som Anette, som ble bitter og anklaget Tarjej fordi hun ble valgt som førstekjempe. Barnslig barnslig, utrolig at en tidligere toppidrettsutøver over lang tid er så lett å vippe av pinnen. 

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår virkelig ikke hvordan noen kan argumentere at AB skal fortjene å være på Farmen basert på arbeidsinnsats eller i det hele tatt. Hun kom inn opplagt og med full mave og har vært der et par dager, mens de har vært der i flere uker altså med lite mat...

Så stygg oppførsel. Mot Johanne og Tarjei og de andre 'drittmrnneskene' der inne. Da hun gikk til angrep på Tarjei på Torpet, styggere enn det kan det ikke bli.

Endret av Lawyam
  • Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...