Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

FruRosa skrev (3 minutter siden):

For 4 år siden!

Ung voksen ja, men ikke «ung jente».

Ung voksen, ja. Og 4 år er ikke akkurat lenge. Uansett helt på tryne hvordan Anette oppførte seg mot henne. Skal man snakke om alder og oppførsel og det man bør kunne forvente av voksne folk, er Anettes oppførsel helt klart det som er mest kritikkverdig. Dama er snart 70.

Endret av PusheenPusheen
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sett den delen hvor tvekampen er men forstår at Anette røk ut! Det var da svært ufortjent i så fall! 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (8 minutter siden):

Jeg har ikke sett den delen hvor tvekampen er men forstår at Anette røk ut! Det var da svært ufortjent i så fall! 

Hvorfor var det ufortjent? Hun gjorde det helt klart dårligst, og fortjente å ryke basert på det.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Klink said:

Ufortjent? På hvilken måte? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imdhk skrev (3 minutter siden):

Ufortjent? På hvilken måte? 

At Anette røk syns jeg var ufortjent når hun er en av de som bidrar på gården mens Johanna(e) soler seg. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RC skrev (7 timer siden):

Sikkert ikke, men hun gjør seg nok en tjeneste ved å ikke delta på flere programmer hvor valg, følelser og sosialt spill står i fokus. 😅

Anette passer ikke inn i slike sosiale spill, hun tar det litt for alvorlig og litt for personlig.  Men Johanne bør heller ikke være med på noe mer, såvidt jeg husker sa hun vel at de andre skulle stemme på henne i Forræder også fordi hun ville hjem.

Endret av Babyface
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Klink said:

At Anette røk syns jeg var ufortjent når hun er en av de som bidrar på gården mens Johanna(e) soler seg. 

Men det er jo konkurranse? Du vill jo heller få ut dem som er en stor ressurs, ihvertfall hvis man vil tenke på å vinne greia. Det er jo enklere for dem å få ut Johanne. Utenom det så tapte hun fordi hun var dårligst 🫣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imdhk skrev (2 minutter siden):

Men det er jo konkurranse? Du vill jo heller få ut dem som er en stor ressurs, ihvertfall hvis man vil tenke på å vinne greia. Det er jo enklere for dem å få ut Johanne. Utenom det så tapte hun fordi hun var dårligst 🫣

Jeg syns likevel det er ufortjent å få bli igjen på gården når en bidrar minst. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns likevel det er ufortjent å få bli igjen på gården når en bidrar minst. 

Hun tapte fordi hun var dårligst sånn er det bare. Syntes det er ganske ufyselig av deg å si, spesielt etter at Johanne har verdt så åpen om HVORFOR hun ikke har klart å bidra. Å det fordi hun følte seg utenfor og dårligst. Empati? 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (9 minutter siden):

Nå er det jo en gang sånn at det er en konkurranse, og hun hadde røket en eller annen gang uansett. Alle kommer til å ryke, bortsett fra vinnern. Det er tvekampen som avgjør hvem som ryker, og Anette gjorde det dårligst. Da fortjente hun å ryke.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (12 minutter siden):

Anette passer ikke inn i slike sosiale spill, hun tar det litt for alvorlig og litt for personlig.  Men Johanne bør heller ikke være med på noe mer, såvidt jeg husker sa hun vel at de andre skulle stemme på henne i Forræder også fordi hun ville hjem.

I Forræder skyldte vel Johanne på feber og sykdom?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Maddie_ skrev (14 minutter siden):

I Forræder skyldte vel Johanne på feber og sykdom?

Godt mulig det altså, jeg husker ikke detaljene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imdhk skrev (29 minutter siden):

Hun tapte fordi hun var dårligst sånn er det bare. Syntes det er ganske ufyselig av deg å si, spesielt etter at Johanne har verdt så åpen om HVORFOR hun ikke har klart å bidra. Å det fordi hun følte seg utenfor og dårligst. Empati? 

Utenfor høres rart ut siden hun sier hun trives sosialt flere ganger. Dårligst betyr jo at det ikke er konseptet for henne. I alle fall når det hemmer henne så mye at hun ikke klarer bidra. Da hadde det vært mer fortjent for Anette å være igjen der. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Klink said:

Utenfor høres rart ut siden hun sier hun trives sosialt flere ganger. Dårligst betyr jo at det ikke er konseptet for henne. I alle fall når det hemmer henne så mye at hun ikke klarer bidra. Da hadde det vært mer fortjent for Anette å være igjen der. 

Igjen, er du dårligst så taper du. Johanne vant dermed er det hun som fortjener plassen. Man kan føle seg utenfor og fortsatt trives sosialt. Det handler mer om at hun følte seg utenfor når det kom til prestering av oppgaver og det må aksepteres. fisker kan ikke klatre i trær. og orangutanger kan ikke svømme. folk er gode på forskellige ting. Johanne er veldig god på dyrehold. Men det er kanskje ikke det som holdes høyest innenfor farmen 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imdhk skrev (4 minutter siden):

Igjen, er du dårligst så taper du. Johanne vant dermed er det hun som fortjener plassen. Man kan føle seg utenfor og fortsatt trives sosialt. Det handler mer om at hun følte seg utenfor når det kom til prestering av oppgaver og det må aksepteres. fisker kan ikke klatre i trær. og orangutanger kan ikke svømme. folk er gode på forskellige ting. Johanne er veldig god på dyrehold. Men det er kanskje ikke det som holdes høyest innenfor farmen 

Det holder da høyt. Andre er også gode på dyrehold samtidig som de gjør andre ting i stedet for å sole seg. Greit at hun følte seg utenfor når det gjelder oppgavene, men hun skulle valgt en annen taktikk enn å si at jeg er her på ferie. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rufs skrev (6 timer siden):

Alt det ja! Jeg dauer av Isabel noen ganger. 😂

Men jeg synes Johanne var skikkelig ufin, det var ikke greit. Hun har solet seg i et par uker nå. Ærlig talt. 

Ja, jeg syntes hun kunne fint kommet seg ut nå, hun bidrar med 0.

Og måte til å syntes synd på seg selv da! 

Nå er denne dama influenser, da må hun faktisk tåle å få tilbake at Anette syntes det var dårlig gjort, uten å knekke sammen.

Anette overreagerte helt klart, men det viser jo bare hvor utrolig mye hun ville være der, hvor mye det betydde for henne. Det var liksom ikke en sol-bade litt ferie som Johanne tydeligvis er på. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg syntes hun kunne fint kommet seg ut nå, hun bidrar med 0.

Og måte til å syntes synd på seg selv da! 

Nå er denne dama influenser, da må hun faktisk tåle å få tilbake at Anette syntes det var dårlig gjort, uten å knekke sammen.

Anette overreagerte helt klart, men det viser jo bare hvor utrolig mye hun ville være der, hvor mye det betydde for henne. Det var liksom ikke en sol-bade litt ferie som Johanne tydeligvis er på. 

Nettopp! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder da høyt. Andre er også gode på dyrehold samtidig som de gjør andre ting i stedet for å sole seg. Greit at hun følte seg utenfor når det gjelder oppgavene, men hun skulle valgt en annen taktikk enn å si at jeg er her på ferie. 

Du kan dømme så mye du vill. Men en på 70 burde være bedre på å regulere følelser enn en i tidlig 20 årene. Johanne vant å fortjener å bli, sånn er det bare.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imdhk skrev (2 minutter siden):

Du kan dømme så mye du vill. Men en på 70 burde være bedre på å regulere følelser enn en i tidlig 20 årene. Johanne vant å fortjener å bli, sånn er det bare.

Hadde Johanne jobbet i 2 uker, så hadde hun fortjent å bli.

Å kaste i hestesko er ren flaks, og ingen bragd i seg selv og ingenting med å fortjene plassen å gjøre.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...