BLOMSTERKVAST Skrevet 27. januar #661 Del Skrevet 27. januar AntiBullshit skrev (1 time siden): Det ble vist i en sneak-peak helt på slutten av gårsdagens episode av farmen. Ska bli spennende å se og høre hva hun sier,mangler filter hu dama der . Lite voksen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imdhk Skrevet 27. januar #662 Del Skrevet 27. januar 3 hours ago, Mollebolle said: Det holder nå, Anette!! Makan til bitterhet! At en dame på snart 70 kan oppføre seg slik mot en på 23 er for meg helt utrolig. Hun har lov å være skuffet, men hva med å "be the better person"? Likte henne ikke i Forræder, og liker henne enda mindre nå. HELT ENIG. Ufyselig oppførsel, noen nærmere 70 som hakker løs på en ung jente på 23. som var veldig åpen om grunnen til hvorfor det ble som det ble. En ung jente som sliter med selvfølelse, å prøver å forklare seg. fælt å se hvordan anette herjer løs på henne å slenger stygge kommentarer selv ETTER Johanne har unnskyldt seg så mange ganger. Skikkelig ufyselig dame. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 27. januar #663 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (5 timer siden): Hvordan er hun den største konkurrenten da? De var enige om at de skulle velge utfordrere, og av Noah og Anette, så har Anette mer kunnskap og livserfaring til å klare seg best i finaleuka. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar Forfatter #664 Del Skrevet 27. januar tirben skrev (1 minutt siden): De var enige om at de skulle velge utfordrere, og av Noah og Anette, så har Anette mer kunnskap og livserfaring til å klare seg best i finaleuka. Hun hadde nok vært skummel i finalen ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar Forfatter #665 Del Skrevet 27. januar Mon tro om Anette kommer til å bli kansellert nå, slik som Jarl Goli i sin tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 27. januar #666 Del Skrevet 27. januar Så episoden nettopp og fikk helt bakoversveis. Heiet i utgangspunktet på Anette, men det snudde raskt etter jeg fikk se hvordan hun reagerte. Greit nok at hun ble skuffet, men dette tok virkelig kaka. Rett og slett flaut. Ikke minst når det viser seg at hun fortsatt bærer nag. Det er tross alt en konkurranse hvor noen skal ut, hver eneste uke. Å tro man er fredet fordi man har drømt om deltagelsen i flere år er både naivt og virkelighetsfjernt. Håper bare Johanne tør delta i en større grad i fellesskapet og ukesoppdragene framover. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 27. januar #667 Del Skrevet 27. januar Kan vi regne med at Susann blir storbonde nå? 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 27. januar #668 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (12 minutter siden): Mon tro om Anette kommer til å bli kansellert nå, slik som Jarl Goli i sin tid. Sikkert ikke, men hun gjør seg nok en tjeneste ved å ikke delta på flere programmer hvor valg, følelser og sosialt spill står i fokus. 😅 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 27. januar #669 Del Skrevet 27. januar RC skrev (1 time siden): Sikkert ikke, men hun gjør seg nok en tjeneste ved å ikke delta på flere programmer hvor valg, følelser og sosialt spill står i fokus. 😅 «sistemann ut» er en reality som passer bedre for henne da, da er det kun egeninnsatsen hennes som teller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar Forfatter #670 Del Skrevet 27. januar Zenhouse skrev (1 minutt siden): «sistemann ut» er en reality som passer bedre for henne da, da er det kun egeninnsatsen hennes som teller. Hva handler den om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 27. januar #671 Del Skrevet 27. januar lin skrev (5 timer siden): Jeg likte også måten Susan håndterte samtalen med Anette. Når det gjelder Isabel, har jeg også hatt litt problemer med å dra henne seriøst. Jeg ser bare karakteren fra Side om side, og har ledd litt av det. Gøy at dere også ser det 😄 Alt det ja! Jeg dauer av Isabel noen ganger. 😂 Men jeg synes Johanne var skikkelig ufin, det var ikke greit. Hun har solet seg i et par uker nå. Ærlig talt. 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 27. januar #672 Del Skrevet 27. januar (endret) Cid skrev (6 minutter siden): Hva handler den om? Hver episode inneholder fire ulike utfordringer, og taperen må alltid reise hjem. Den som stadig unngår å bli eliminert, og til slutt viser seg å beherske flere øvelser enn alle de andre, kan kalle seg Norges mest allsidige kjendis – og den aller første vinneren av Sistemann ut. ( fra Wikipedia) ( de starter alltid med 40 stk, har vært to sesonger på TVNorge. Har ikke sett alle som har vært med, men artig program da. Enkelt og greit- og enkle konkurranser. Hvem kaster et papirfly lengst, hvem klarer å montere en reiseseng raskest og slike ting) Endret 27. januar av Zenhouse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 27. januar #673 Del Skrevet 27. januar (endret) Mollebolle skrev (7 timer siden): Anette ble valgt til førstekjempe, så hun kunne vel streng tatt røket ut uansett om det var mot Johanne eller den hun hadde tenkt å velge i utgangspunktet. For det sa hun, at hun hadde tenkt å velge en helt annen person enn Johanne. Ser ikke helt problemet - når Johanne ombestemte seg, kunne vel Anette valgt den hun egentlig hadde tenkt å velge. Men, neida....det skal males i fillebiter. Ikke rart det er krig i verden. Tarjei sa jo til Annette at han valgte henne fordi Johanne ville hjem og kom til å tape med vilje. Endret 27. januar av Blåttvann 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 27. januar #674 Del Skrevet 27. januar Skravleberta skrev (På 12.1.2025 den 21.04): Det tror jeg faktisk ikke mitt barn har gjort heller, og han er eldre enn Johanne. Tror det er mange unge som ikke spiser potet, i hvertfall ikke kokt potet. Spiser det knapt selv vi, og vi er godt voksne. Jeg tror ikke jeg har kokt potet på 20 år 😅 lærte det jo i heimkunnskspen på skolen så har gjort det. spiser sjelden potet, og når jeg spiser er det stekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 27. januar #675 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (18 timer siden): Skjul innhold Virkelig bare meg som synes at det var Johanna som oppførte seg gale med og håpte at Anette skulle vinne? Jaja, man må oppleve den andre siden med i ny og ne 😜 Helt enig med deg. Heller ingen jeg har snakket med in real er på Johannas side her , så ble overrasket over og se kgs måte og se det på. Du er ihvertfall ikke alene om og håpe at Anette skulle vinne 😅 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 27. januar #676 Del Skrevet 27. januar Imdhk skrev (3 timer siden): HELT ENIG. Ufyselig oppførsel, noen nærmere 70 som hakker løs på en ung jente på 23. som var veldig åpen om grunnen til hvorfor det ble som det ble. En ung jente som sliter med selvfølelse, å prøver å forklare seg. fælt å se hvordan anette herjer løs på henne å slenger stygge kommentarer selv ETTER Johanne har unnskyldt seg så mange ganger. Skikkelig ufyselig dame. Enig i at Anette dro den vel langt, men Johanne er da ingen ung jente! Hun er en voksen dame på 23 år. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. januar #677 Del Skrevet 27. januar Jeg forstår meg ikke på hverken Johanne eller Anette i den saken der. Anette fikk muligheten til å velge på nytt. Johanne har unnskyldt seg. Hva er problemet? Bortsett fra noen merkelige issues hos Johanne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. januar #678 Del Skrevet 27. januar Og Tarjei hva slags storbonde er det!! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 27. januar #679 Del Skrevet 27. januar FruRosa skrev (1 time siden): Enig i at Anette dro den vel langt, men Johanne er da ingen ung jente! Hun er en voksen dame på 23 år. Hun er fortsatt ung, da. Hun har nettopp vært tenåring. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 27. januar #680 Del Skrevet 27. januar PusheenPusheen skrev (Akkurat nå): Hun er fortsatt ung, da. Hun har nettopp vært tenåring. For 4 år siden! Ung voksen ja, men ikke «ung jente». 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå