Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

PusheenPusheen skrev (22 minutter siden):

Når jeg skrev "de" tenkte jeg kanskje mest på Johanne, ja. Skjønner ikke hva hun forventet da du fant ut at hun ville være med. 

Enig, hun må jo ha visst at hun har 0 praktiske evner. Hun sa jo i sync at hun måtte få bedre innstilling, men så var det visst bedre følelse å ikke gjøre noe. null villig til å utfordre seg. 

Gladkokken har laget mat annenhver dag, han gjør jo noe hver dag.  Agnete fryder seg og koser seg med å ta fatt på oppdrag, men har ikke nok driv til å ta eget initiativ. 

Så har vi resten som ikke får seg til å ligge å late seg, men som trives best når man gjør noe. Mange har jo faktisk prøvd med eksponeringsterapi mot kjente utfordringer (Brynjar og William)

Så har du de som bare gjør ting uten å gjøre stort ut av seg som Susann, vel hun ble riktignok veldig fornøyd når hun laget kramper med gladkokken. Hun bærer vann, hogger ved, flytter dyr og sånt som må gjøres på en gård. 

Victor er vel den som jobber mest med dyra. Tarjei har prøvd seg på varierte ting, litt usikker som leder, virker litt redd for å gå mot gruppa.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sam Fox skrev (5 timer siden):

De er jo så jækla late. Det irriterer meg. De gjør minst mulig. Spesielt Johanne, latere jentunge skal man lete langt etter. 

Agnethe tror jeg faktisk bidrar en del men av en eller aen grunn filmer den jo neste ikke henne. Føler dere glemmer att vi bare for se en brøkdel av hva som skjer på TV. Johanne derimot sier jo rett ut att hun ikke gidder og har lyst til å jobbe.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym35445 skrev (5 minutter siden):

Agnethe tror jeg faktisk bidrar en del men av en eller aen grunn filmer den jo neste ikke henne. Føler dere glemmer att vi bare for se en brøkdel av hva som skjer på TV. Johanne derimot sier jo rett ut att hun ikke gidder og har lyst til å jobbe.

Johanne har vel aldri gjort et ordentlig slag arbeid i hele sitt liv. Du ser jo hva hun lever av. Filme seg selv🙄

Endret av Sam Fox
  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (13 timer siden):

Ja, ingen tvil. Hadde han i det minste klart å hoste opp en bedre forklaring, men Anette gjennomskuet han så til de grader. Skjønner godt hun ble lei seg. 

Jeg ble litt overrasket over hvor emosjonell hun ble, jeg også trodde som Victor at hun var en litt tøffere type. Men jeg synes også det var urettferdig at hun ble valgt + den greia om at utfordrerne skal ut uansett, bare fordi de er utfordrere. De har jo bare vært der i to uker de andre også. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym35445 skrev (14 minutter siden):

Vi har sett Agnete glede seg over alle oppdragene hun er med på selv om det er noe helt nytt hun aldri har gjort og bare gjør så godt hun kan. Hun får ikke mye tv tid, men kun når det er lite oppdrag at vi ser at hun ikke bidrar på samme måte som før. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johanne er da bare deilig jente det. Isabel er altfor travel.   Brynjar er på toppen.

Dem som ikke vil slakte hører ikke hjemme på en gård.

Pinleg at alle er så pinglete når det gjelder å tømme utedassen, det har jeg gjort minst 10 ganger siden jeg var ung. No problem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (1 time siden):

Jeg ble litt overrasket over hvor emosjonell hun ble, jeg også trodde som Victor at hun var en litt tøffere type. Men jeg synes også det var urettferdig at hun ble valgt + den greia om at utfordrerne skal ut uansett, bare fordi de er utfordrere. De har jo bare vært der i to uker de andre også. 

Sett i det lys at de var to nye og det lå i kortene at en av de kom til å bli valgt, synes jeg også det ble litt vel emosjonelt. Hun må jo ha forberedt seg på at hun kunne bli valgt? Samtidig synes jeg forklaringen til Tarjei var tynn og egentlig bare BS, og da skjønner jeg litt mer hvorfor hun ble lei seg. Men at hun skulle bli SÅ lei seg, var litt merkelig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (18 timer siden):

Det der synes jeg var unødvendig av Jan Henrik. Det gjorde han bare for å provosere:

https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/tv-kokk-sjokkerer-med-ribbestunt-fuck-deg/17264445/

Trist :(

Sam Fox skrev (8 timer siden):

De er jo så jækla late. Det irriterer meg. De gjør minst mulig. Spesielt Johanne, latere jentunge skal man lete langt etter. 

Av det vi får sett ja.

Sam Fox skrev (2 timer siden):

Johanne har vel aldri gjort et ordentlig slag arbeid i hele sitt liv. Du ser jo hva hun lever av. Filme seg selv🙄

Det gjør Victor med og mange andre kjente folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reaksjonen til Anette når Johanne ga henne plassen sin, kjente jeg ble rørt 🥺 Fin dame Anette ❤️

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sam Fox skrev (3 timer siden):

Jeg tror det handler mye om umodenhet og usikkerhet. Det er lettere å la være enn å gå på trynet. Ser den holdningen hos mange ungdommer i jobben min. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (Akkurat nå):

Jeg tror det handler mye om umodenhet og usikkerhet. Det er lettere å la være enn å gå på trynet. Ser den holdningen hos mange ungdommer i jobben min. 

Kjenner meg igjen på usikkerhet, ikke lett å gå rundt med dårlig selvtillit 😕

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 minutter siden):

Kjenner meg igjen på usikkerhet, ikke lett å gå rundt med dårlig selvtillit 😕

Nei det er vondt.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (7 minutter siden):

Nei det er vondt.

Men f.eks både Brynjar og William har også prestasjonsangst og fobier, men de gjør jo noe likevel, vel utenom å få William til å bade. Johanne møter utfordringer med å bli en struts som gjemmer hodet i jorda og sier hun blir utenfor.  De t er jo for at de andre gjør ting sammen at de blir kjent og får kontakt.   I uke 3 ser vi Johanne mer med folk så er mindre usikker på folk, men ikke istand til å tenke på fellesskapet. Det er hva andre kan gi henne, ikke hva hun kan bidra med.   Derfor blir Johanne i en særstilling med sin negative holdning og lathet, bedre å ikke gjøre noe. De feilene som feil fór og vedkubber istedet for vedfliser handler mest om manglende engasjement.  Så det med å bruke 5 minutter til å gi grisene vann, var det lathet som gjorde at hun ikke tok omvei med engang istedet for å prøve flere ganger på å presse seg forbi der sugga sto..

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

_Maddie_ skrev (6 minutter siden):

Men f.eks både Brynjar og William har også prestasjonsangst og fobier, men de gjør jo noe likevel, vel utenom å få William til å bade. Johanne møter utfordringer med å bli en struts som gjemmer hodet i jorda og sier hun blir utenfor.  De t er jo for at de andre gjør ting sammen at de blir kjent og får kontakt.   I uke 3 ser vi Johanne mer med folk så er mindre usikker på folk, men ikke istand til å tenke på fellesskapet. Det er hva andre kan gi henne, ikke hva hun kan bidra med.   Derfor blir Johanne i en særstilling med sin negative holdning og lathet, bedre å ikke gjøre noe. De feilene som feil fór og vedkubber istedet for vedfliser handler mest om manglende engasjement.  Så det med å bruke 5 minutter til å gi grisene vann, var det lathet som gjorde at hun ikke tok omvei med engang istedet for å prøve flere ganger på å presse seg forbi der sugga sto..

Folk takler angst og usikkerhet på forskjellig måte.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Folk takler angst og usikkerhet på forskjellig måte.

Ja, men hvorfor bli med på tv når strategien på usikkerhet er å stenge seg ute og ikke prøve? 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Maddie_ skrev (Akkurat nå):

Ja, men hvorfor bli med på tv når strategien på usikkerhet er å stenge seg ute og ikke prøve? 

Tviler på at hun planla å føle seg slik.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (10 minutter siden):

Tviler på at hun planla å føle seg slik.

Hvis hun gir opp blir jo det nok en bekreftelse på at hun ikke kan. Det å gi opp for fort bygger dessverre ikke god selvfølelse. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (4 minutter siden):

Hvis hun gir opp blir jo det nok en bekreftelse på at hun ikke kan. Det å gi opp for fort bygger dessverre ikke god selvfølelse. 

Bedre å gi fra seg plassen til en som faktisk vil ha den da, fikk mer respekt for henne da :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Bedre å gi fra seg plassen til en som faktisk vil ha den da, fikk mer respekt for henne da :)

Det er sant 👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...