Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

3 verdige semifinalister! Synes Kjersti fortjente den siste plassen etter to knepne andreplasser på rad!

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LiseTV skrev (1 minutt siden):

Søren at Kjersti forsatt er med.

Hun er da det råeste Farmen har sett på lenge. Heia Kjersti! :heiajente:

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det søren? Dama er helt rå og semifinaleplassen var velfortjent! :duskedame:Håper Kjersti eller Susann vinner. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (5 minutter siden):

Liker ikke du henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slutt til søndag?  Jeg liker ikke når serier slutter, da savner jeg å følge med..men gleder meg jo til finalen, selvfølgelig. Tøft å være tv-slave 🤣 ser på strikketøyet at det har blitt noen timer i dag med Farmen, nyheter og Mordene i Åre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perine skrev (4 minutter siden):

Er det ikke slutt til søndag?  Jeg liker ikke når serier slutter, da savner jeg å følge med..men gleder meg jo til finalen, selvfølgelig. Tøft å være tv-slave 🤣 ser på strikketøyet at det har blitt noen timer i dag med Farmen, nyheter og Mordene i Åre.

Bare 7 måneder til vanlige farmen starter på igjen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (17 minutter siden):

Bare 7 måneder til vanlige farmen starter på igjen da :P

Å ja, det var jo en trøst :hoho:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (1 time siden):

Håper Kjersti vinner.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med VEL fortjent håndballduo videre til semi!!👏👏

Men en ting som slår meg;

Hvorfor har de ikke prøvd hardere å få ut Gladkokken før finaleuka, når de vet at det ALLTID er matlaging?? Alt dette fokuset på Kjersti som såå hard konkurrent er helt på sin plass, men det er såpass mange bingo-lotto oppgaver i finaleuka at hvem som helst plutselig kan ha uflaks og ryke ut, selv om de på papiret skal være sterke. Som Tarjei i hinderløypa f.eks, heeelt bingo lotto og uflaks at han ikke fant den «nåla» som var en pinne i høystakken, samtidig som Noah på helt ufortjent vis fikk en gratisbillett videre ved å kun SE på de to andre jobbe. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Noen inntrykk fra i dag:

Velfortjente vinnere 👏
Frityr over åpen ild??? Det der så farlig ut. Og helt unødvendig for å lage et fiskemåltid. 
Er ikke gladkokken for gammel til å ikke mestre kj-lyden? 🧐 Shersti, sjipt, sjynisk.
Kjersti minner meg av en eller annen grunn om Anne-Kat Hærland :vetikke: Det er noe med stemmen, uttrykket, et drag over munnen.                                     Det tutti-frutti-garnet i genseren til Dorthe er så fint. Har lyst til å strikke meg genser i det,

Haha, ja! Jeg vet. Kjersti er en blanding av Anne-Kat. Hærland og Gro Harlem Brundtland. 😆

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Kjersti ville fått det mer utfordrende på Farmen enn hun fikk på Torpet. Med sitt ekstreme konkurranseinstinkt og direkte kommunikasjon tar hun veldig stor plass og det kan nok ha slitt på enkelte av årets deltagere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

_Maddie_ skrev (49 minutter siden):

Tror Kjersti ville fått det mer utfordrende på Farmen enn hun fikk på Torpet. Med sitt ekstreme konkurranseinstinkt og direkte kommunikasjon tar hun veldig stor plass og det kan nok ha slitt på enkelte av årets deltagere. 

- Hvilket var nøyaktig hva årets utgave så sårt trengte for å kunne bli interessant!.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gry H. skrev (3 minutter siden):

- Hvilket var nøyaktig hva årets utgave så sårt trengte for å kunne bli interessant!.. 

Amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LiseTV skrev (4 timer siden):

Enig. Har ikke sett en eneste episode på Tv . Orker ikke den dama. Vet ikke, er noe usympatisk . Og jeg har faktisk sympatisert ved noe ang henne. Så har prøvd det jeg kan .

Håper Susann vinner 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gry H. skrev (1 time siden):

Gi meg heller flere Kjersti typer enn Johannatyper ihvertfall.  Enten får du bidra fysisk til gruppa eller så være noe som gir både gruppa og oss noe. Noah ga oss i det minste fin kontrast til William og vi så han gikk fint med andre og var åpen. Tror ikke han hadde rykt ut heller om han hadde vært med fra start. 

Jeg godtar direkte kommunikasjon, men ikke baksnakking som Sarita, jeg klarer ikke selvutnevnte ofre - som Johanna. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Maddie_ skrev (3 timer siden):

Hun klarte jo seg bra på Farmen sist gang hun var med og kom seg ganske langt, hun hadde nok klart det bra nå med.

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Susann og Kjersti! Ut fra konkurransene som har vært er det fortjent at Gladkokken er med videre, men jeg er ingen fan, så jeg håper han ryker. Gjerne på noe som har med dyr å gjøre, han er en dust som melder seg på Farmen når han misliker dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...