jukkapalme Skrevet 17 timer siden #1381 Del Skrevet 17 timer siden Cookie123 skrev (21 minutter siden): Akkurat det der har jeg lurt på. Tenkte meg at sånne rasekatter ikke var vanlige i 1925. Jo, de er fine, men jeg synes "vanlige" katter er finere faktisk. 🙂 Jeg liker også huskatter best. Har katter selv og de er huskatter alle sammen. Men elsker abyssinere og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeniora Skrevet 16 timer siden #1382 Del Skrevet 16 timer siden Cid skrev (På 26.1.2025 den 21.52): Hun er en ekte Skolmen Nei, da - hun er "bare" inngiftet (altså gift med en Skolmen) 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden Forfatter #1383 Del Skrevet 16 timer siden (endret) Gleder meg til finalen, hadde vært kult om det ble Kjersti mot Susann. Endret 16 timer siden av Cid 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 16 timer siden #1384 Del Skrevet 16 timer siden (endret) LiseTV skrev (9 timer siden): Håper Kjersti ryker fort ut. Min favoritter er 1 Benjamin 2 Susan 3 Viktor Benjamin? Det er jo ingen der som heter det! Endret 16 timer siden av Grüner 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden Forfatter #1385 Del Skrevet 16 timer siden Zeniora skrev (12 minutter siden): Nei, da - hun er "bare" inngiftet (altså gift med en Skolmen) 😊 Cid skrev (På 27.1.2025 den 4.22): Vet, var et dårlig forsøk på en spøk 😜 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 16 timer siden #1386 Del Skrevet 16 timer siden Ninaen skrev (3 timer siden): Hun trakk ikke tilbake beklagelsen sin i sin helhet, hun sa at hun angrer på at hun la seg så flat. Man kan innse at man har gjort noe dumt og som du sier at de som «rammes» ikke ønsker ord/begreper brukt, og lære av det, uten å legge seg langflat fordi andre mener du la noe mer i det, er rasist osv og mediepresset gjør at du bare må legge deg flat. Det er nyanser her. Men sånne nyanser er det ikke plass til i media i dag, og hjernene våre greier i stadig mindre grad å ta inn og fordøye på en sånn måte. Det er jo folk som fortsatt oppriktig mener at Kjersti er rasist pga dette. Jeg får ingen sånne vibber fra henne. Men hun er sosialt klønete på noen områder. Og så ser man også at hun jobber for å passe inn, bli forstått, bli sett for hele seg, det har hun jo selv snakket om, også i sesong 2022 da hun var på Farmen. Jeg liker Kjersti bedre og bedre. Som du sier, man er ikke rasist bare fordi man bruker feil ord. Behandlet hun den svarte kua annerledes enn de brune og hvite kuene? Synes hun den var mindre verdt enn de andre kuene? Sikkert ikke. Jeg synes Kjersti fortjener å vinne! Rå dame! 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden Forfatter #1387 Del Skrevet 16 timer siden (endret) Blåttvann skrev (Akkurat nå): Som du sier, man er ikke rasist bare fordi man bruker feil ord. Behandlet hun den svarte kua annerledes enn de brune og hvite kuene? Synes hun den var mindre verdt enn de andre kuene? Sikkert ikke. Jeg synes Kjersti fortjener å vinne! Rå dame! Enig! 👏 Endret 16 timer siden av Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 16 timer siden #1388 Del Skrevet 16 timer siden Stor pike skrev (2 timer siden): Jeg sliter skikkelig med Isabel. Det er noe jeg ikke klarer med den dama. Kan ikke sette fingeren på noe, hun har vel strengt tatt ikke gjort noe galt. Kanskje at hun er så direkte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 16 timer siden #1389 Del Skrevet 16 timer siden Stor pike skrev (2 timer siden): Jeg sliter skikkelig med Isabel. Det er noe jeg ikke klarer med den dama. Kan ikke sette fingeren på noe, hun har vel strengt tatt ikke gjort noe galt. For min del handler det om at hun er så opptatt av hva alle andre gjør hele tiden. Blander seg inn der det ulmer til drama og fyrer opp. Ser på folk med en mistenksom og dømmende mine (ikke sikkert hun faktisk dømmer dem da), henger seg på hvis noen skal "tas", ser an situasjoner før hun velger en side så hun kan se hva venninnene mener først, står ikke for det hun har sagt alltid,... Sånne ting har jeg reagert på hvertfall. Virkelig litt slu på et vis. Men kanskje jeg bare ser det jeg vil se fordi jeg får følelsen av at det er noe som er "off" med henne. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15 timer siden #1390 Del Skrevet 15 timer siden Stor pike skrev (2 timer siden): Jeg sliter skikkelig med Isabel. Det er noe jeg ikke klarer med den dama. Kan ikke sette fingeren på noe, hun har vel strengt tatt ikke gjort noe galt. Jeg også. For meg er det de konstante grimasene og forsøk på å være morsom (uten å være morsom). Hyggelig dame og alt det der da, og liker at hun er direkte og sier i fra. Mulig hun ikke lager trutmunn og rare uttrykk med vilje, jeg blir bare litt gæærn av det. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 15 timer siden #1391 Del Skrevet 15 timer siden Grüner skrev (1 time siden): Benjamin? Det er jo ingen der som heter det! Skulle vert Brynjar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 13 timer siden #1392 Del Skrevet 13 timer siden Gleder meg til finaleuken, håper Viktor vinner jeg. Er flere som fortjener å vinne like mye som han, men ser liksom bare for meg han som årets vinner 🥳 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 4 timer siden #1393 Del Skrevet 4 timer siden Spoiler Ikke noe fan av at finaleplasser fordeles basert på lagkonkurranse, alltid noen som bare henger på - som Noah. De to som individuelt kom til finalen derimot fortjente det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 3 timer siden #1394 Del Skrevet 3 timer siden _Maddie_ skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Ikke noe fan av at finaleplasser fordeles basert på lagkonkurranse, alltid noen som bare henger på - som Noah. De to som individuelt kom til finalen derimot fortjente det. Spoiler Noen som røyk ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2 timer siden #1395 Del Skrevet 2 timer siden LiseTV skrev (12 timer siden): Skulle vert Brynjar Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 2 timer siden #1396 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Spoiler Ble litt overrasket av Tarjei, hadde trodd han skulle komme til finalen haha. Men sånn kan de gå. Nå heier jeg på Victor, rett og slett fordi jeg egentlig føler att han kanskje har dårligst sjangse sammen med Noah. Men tror samtidig att han kan overraske veldig. Hadde vært skikkelig gøy og fortjent om han vant🫶🏻. Veldig fin fyr som jeg liker godt. Om Kjersti vinner bli jeg litt skuffa ass. Ikke att jeg har noe i mot henne, virker egentlig som en bra dame. Men fordi jeg synes de hadde vært litt ufortjent, haha. Synes du andre fortjener det mer. Endret 2 timer siden av anonym35445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 2 timer siden #1397 Del Skrevet 2 timer siden Grüner skrev (21 minutter siden): Ok Hvorfor det svaret? Du vet att kommentaren var ett svar på min kommentar da fyren hadde skrevet feil navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 2 timer siden #1398 Del Skrevet 2 timer siden (endret) _Maddie_ skrev (2 timer siden): Skjul innhold Ikke noe fan av at finaleplasser fordeles basert på lagkonkurranse, alltid noen som bare henger på - som Noah. De to som individuelt kom til finalen derimot fortjente det. Spoiler Enig, også rart att det blir valgt snekring som konkurranse selv om de sikkert er noe alle kan få til om dem har gjort det litt. Tidligere har det enten vært mer generelle konkurranser der alle har en sjangs eller konkurranse kombinert med flere ting som matlaging, snekring, kunnskap osv. Snekring er veldig spesifikt og mange som ikke har sjangs der rett og slett. Så synes den burde valgt noe annet som konkurranse + de burde vært individuelt. Men når konkurransen ble slik den var synes jeg egentlig att de var greit med lag…. Endret 2 timer siden av anonym35445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 2 timer siden #1399 Del Skrevet 2 timer siden (endret) anonym35445 skrev (2 minutter siden): Slettet Endret 2 timer siden av anonym35445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 1 time siden #1400 Del Skrevet 1 time siden (endret) Pjukset skrev (På 8.2.2025 den 14.59): Dette er pur arroganse, og veldig dårlig, helt klart. Han sank veldig her ja, og storbonden er ikke min kopp te heller. Agnethe er et arbeidsjern, trivelig og reflektert ung dame som godt kan hamle opp med "gamlingene". Tror ikke jeg har noen soleklar favoritt som "må" vinne, bare noen jeg absolutt ikke vil skal vinne. Jeg skulle ønske Caroline ikke ga seg. Jada, hun er pumpa full av det ene og det andre , men hun er interessant og har mer å by på enn man skulle tro. Ja,Melingen burde tatt ferie på privaten ,- siden han ikke gjort det på 30 år 😎,, rimelig spesielt 🧘♀️ Er han gift ? 😅 Jeg synes de voksne på Farmen er veldig dømmende og forutinntatte fht unge influensere. Det har de vært i en årrekke. Endret 1 time siden av Havspeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå