Nymphadora Skrevet 23 timer siden #1361 Del Skrevet 23 timer siden Håper Kjersti eller Susann vinner. Og kanskje Victor. Det var keitete ordbruk fra Kjersti da hun omtalte kua forrige gang, men at man sier noe dumt iblant, definerer ikke hvem man er som person. Tror det bla. er dette hun mener ved at hun angrer på at hun la seg så flat da det skjedde. Ikke at hun ikke angrer på det hun sa, og at det har såret noen. Jeg tror på Kjersti når hun sier at hun ikke er rasist, og ser ikke hvordan uheldig ordbruk for flere år siden, skal gjøre henne til en uverdig vinner av Farmen i år. Hun har kommet seg gjennom Torpet og inn på Farmen. I den tiden hun har vært på Farmen, har hun bidratt mer enn mange av de andre forpakterne, og tvekampen var en ren maktdemonstrasjon. En absolutt verdig vinner slik jeg ser det. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 23 timer siden #1362 Del Skrevet 23 timer siden Pjukset skrev (3 minutter siden): Poenget er at Kjersti mente ikke noe vondt med det. Jeg kan glippe å si n-ordet selv, fordi jeg er vokst opp med at det ikke har negativ betydning. De jeg er oppvokst med som har blitt kalt det, blir ikke støtt av det. Det andre n-ordet derimot, det er noe helt annet. Det er vel ikke mange som mener hun mente noe vondt med det. Men man gjør det bare ikke. Glipper man, beklager man og går videre. Virker rart å drive og rettferdiggjøre tabben lenge etter. Det er bare å la det ligge. Det er ikke en kamp hun kan vinne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 23 timer siden #1363 Del Skrevet 23 timer siden Boetica skrev (Akkurat nå): Det er vel ikke mange som mener hun mente noe vondt med det. Men man gjør det bare ikke. Glipper man, beklager man og går videre. Virker rart å drive og rettferdiggjøre tabben lenge etter. Det er bare å la det ligge. Det er ikke en kamp hun kan vinne. Jeg lar det i hvert fall ligge 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23 timer siden #1364 Del Skrevet 23 timer siden Nymphadora skrev (5 minutter siden): Håper Kjersti eller Susann vinner. Og kanskje Victor. Det var keitete ordbruk fra Kjersti da hun omtalte kua forrige gang, men at man sier noe dumt iblant, definerer ikke hvem man er som person. Tror det bla. er dette hun mener ved at hun angrer på at hun la seg så flat da det skjedde. Ikke at hun ikke angrer på det hun sa, og at det har såret noen. Jeg tror på Kjersti når hun sier at hun ikke er rasist, og ser ikke hvordan uheldig ordbruk for flere år siden, skal gjøre henne til en uverdig vinner av Farmen i år. Hun har kommet seg gjennom Torpet og inn på Farmen. I den tiden hun har vært på Farmen, har hun bidratt mer enn mange av de andre forpakterne, og tvekampen var en ren maktdemonstrasjon. En absolutt verdig vinner slik jeg ser det. Enig i alt. De tre er mine favoritter også. Victor er helten min etter han reddet pusen fra treet i går Da ble jeg rørt. For en mann! Kjente ikke så godt til han fra før, men likte han fra første stund. Hadde vært sabla gøy med begge håndballjentene i en finale også da. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 23 timer siden #1365 Del Skrevet 23 timer siden Nymphadora skrev (1 minutt siden): Håper Kjersti eller Susann vinner. Og kanskje Victor. Det var keitete ordbruk fra Kjersti da hun omtalte kua forrige gang, men at man sier noe dumt iblant, definerer ikke hvem man er som person. Tror det bla. er dette hun mener ved at hun angrer på at hun la seg så flat da det skjedde. Ikke at hun ikke angrer på det hun sa, og at det har såret noen. Jeg tror på Kjersti når hun sier at hun ikke er rasist, og ser ikke hvordan uheldig ordbruk for flere år siden, skal gjøre henne til en uverdig vinner av Farmen i år. Hun har kommet seg gjennom Torpet og inn på Farmen. I den tiden hun har vært på Farmen, har hun bidratt mer enn mange av de andre forpakterne, og tvekampen var en ren maktdemonstrasjon. En absolutt verdig vinner slik jeg ser det. Helt enig i at Kjersti er en verdig vinner. Hun er et arbeidsjern og kan få gull ut av gråstein. Hun er litt klønete da hun snakker før hun tenker, men det finnes ikke noe vondt i henne. Hun har en sterk personlighet og det kan nok virke "skremmende" på andre. Jeg synes rasismeanklagene er verre enn at Kjersti brukte n-ordet på ei ku. Og n-ordet er ikke i mitt vokabular sånn for å ha det klart. Jeg heier fortsatt på Victor og Susann, og legger til Kjersti på listen da jeg synes hun er ei rå dame! 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 23 timer siden #1366 Del Skrevet 23 timer siden Boetica skrev (6 minutter siden): Det er vel ikke mange som mener hun mente noe vondt med det. Men man gjør det bare ikke. Glipper man, beklager man og går videre. Virker rart å drive og rettferdiggjøre tabben lenge etter. Det er bare å la det ligge. Det er ikke en kamp hun kan vinne. Det var jo TV2 som valgte å ta det opp og spørre henne om det, de skal lage TV. Det er ikke som at Kjersti på eget initiativ kontakta TV2 og sa «hei, jeg vil trekke langflat-legginga mi!» 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 23 timer siden #1367 Del Skrevet 23 timer siden Nymphadora skrev (10 minutter siden): Håper Kjersti eller Susann vinner. Og kanskje Victor. Det var keitete ordbruk fra Kjersti da hun omtalte kua forrige gang, men at man sier noe dumt iblant, definerer ikke hvem man er som person. Tror det bla. er dette hun mener ved at hun angrer på at hun la seg så flat da det skjedde. Ikke at hun ikke angrer på det hun sa, og at det har såret noen. Jeg tror på Kjersti når hun sier at hun ikke er rasist, og ser ikke hvordan uheldig ordbruk for flere år siden, skal gjøre henne til en uverdig vinner av Farmen i år. Hun har kommet seg gjennom Torpet og inn på Farmen. I den tiden hun har vært på Farmen, har hun bidratt mer enn mange av de andre forpakterne, og tvekampen var en ren maktdemonstrasjon. En absolutt verdig vinner slik jeg ser det. Helt enig i dette. Jeg glipper selv, og er virkelig ikke rasist (har både mørkhudede venner og eks). Kjersti er super dame som ikke prøver å være noe hun ikke er. Står på, og er en soleklar favoritt hos meg. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 23 timer siden #1368 Del Skrevet 23 timer siden jukkapalme skrev (1 minutt siden): Enig i alt. De tre er mine favoritter også. Victor er helten min etter han reddet pusen fra treet i går Da ble jeg rørt. For en mann! Kjente ikke så godt til han fra før, men likte han fra første stund. Hadde vært sabla gøy med begge håndballjentene i en finale også da. Han er så skjønn! Men jeg ble litt engstelig da jeg så han gikk i stigen i svære slingrete sjøstøvler Et fall fra den høyden hadde ikke gått bra. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 23 timer siden #1369 Del Skrevet 23 timer siden Boetica skrev (Akkurat nå): Han er så skjønn! Men jeg ble litt engstelig da jeg så han gikk i stigen i svære slingrete sjøstøvler Et fall fra den høyden hadde ikke gått bra. Og den stigen sto ikke trygt øverst selv om to holdt i bunnen 😱Holdt pusten en stund der. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden Forfatter #1370 Del Skrevet 23 timer siden Boetica skrev (2 minutter siden): Han er så skjønn! Men jeg ble litt engstelig da jeg så han gikk i stigen i svære slingrete sjøstøvler Et fall fra den høyden hadde ikke gått bra. Han er vågal og vennlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 23 timer siden #1371 Del Skrevet 23 timer siden Ninaen skrev (4 minutter siden): Det var jo TV2 som valgte å ta det opp og spørre henne om det, de skal lage TV. Det er ikke som at Kjersti på eget initiativ kontakta TV2 og sa «hei, jeg vil trekke langflat-legginga mi!» Ja de vil jo ha bråk. Men hun bør skjønne at de vil ha henne ut på glattisen. La det være dødt og begravet. Har ingen illusjoner om produksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 23 timer siden #1372 Del Skrevet 23 timer siden Ninaen skrev (2 minutter siden): Og den stigen sto ikke trygt øverst selv om to holdt i bunnen 😱Holdt pusten en stund der. Cid skrev (1 minutt siden): Han er vågal og vennlig Fine Viktor må ikke skade seg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23 timer siden #1373 Del Skrevet 23 timer siden Boetica skrev (1 minutt siden): Han er så skjønn! Men jeg ble litt engstelig da jeg så han gikk i stigen i svære slingrete sjøstøvler Et fall fra den høyden hadde ikke gått bra. Ja, han er fantastisk men burde nok hatt på noe annet skotøy, ja. Men alt for å redde lille pusen De kattene er så nydelige. Jeg elsker abyssinere men de fantes ikke i Norge i 1925. De første ble importert hit først på 50-tallet. Ikke at jeg bryr meg om at kattene ikke er tidsriktige da. Nydelige er de uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 23 timer siden #1374 Del Skrevet 23 timer siden jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, han er fantastisk men burde nok hatt på noe annet skotøy, ja. Men alt for å redde lille pusen De kattene er så nydelige. Jeg elsker abyssinere men de fantes ikke i Norge i 1925. De første ble importert hit først på 50-tallet. Ikke at jeg bryr meg om at kattene ikke er tidsriktige da. Nydelige er de uansett. Jeg lurte litt på hvilken katterase det var. Nå vet jeg det 🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 23 timer siden #1375 Del Skrevet 23 timer siden Boetica skrev (6 minutter siden): Ja de vil jo ha bråk. Men hun bør skjønne at de vil ha henne ut på glattisen. La det være dødt og begravet. Har ingen illusjoner om produksjonen. Er vel der Kjersti har en av sine svakheter, som hun også har sagt selv, dette med å prate før man tenker helt gjennom. Og når du sitter i bobla på Torpet allerede uten å kunne rådføre deg med noen som kjenner deg…vips så har man slukt både søkk og snøre. Synes det var fint at Susan gikk ut og forsvarte henne nå i media, og ikke minst gjorde hun det på en veldig balansert måte. I motsetning til «kan vi slutte å gi rasister som Kjersti Grini oppmerksomhet?!»-gjengen som fyra av nå. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 23 timer siden #1376 Del Skrevet 23 timer siden Jeg sliter skikkelig med Isabel. Det er noe jeg ikke klarer med den dama. Kan ikke sette fingeren på noe, hun har vel strengt tatt ikke gjort noe galt. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 23 timer siden #1377 Del Skrevet 23 timer siden (endret) jukkapalme skrev (22 minutter siden): Enig i alt. De tre er mine favoritter også. Victor er helten min etter han reddet pusen fra treet i går Da ble jeg rørt. For en mann! Kjente ikke så godt til han fra før, men likte han fra første stund. Hadde vært sabla gøy med begge håndballjentene i en finale også da. Heia Victor!!! 👍 Susann er også grei, men Kjersti kan jeg spare meg for. Hadde vært helt ok hvis Tarjei vant også. Endret 23 timer siden av Stor pike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 23 timer siden #1378 Del Skrevet 23 timer siden Ninaen skrev (4 minutter siden): Er vel der Kjersti har en av sine svakheter, som hun også har sagt selv, dette med å prate før man tenker helt gjennom. Og når du sitter i bobla på Torpet allerede uten å kunne rådføre deg med noen som kjenner deg…vips så har man slukt både søkk og snøre. Synes det var fint at Susan gikk ut og forsvarte henne nå i media, og ikke minst gjorde hun det på en veldig balansert måte. I motsetning til «kan vi slutte å gi rasister som Kjersti Grini oppmerksomhet?!»-gjengen som fyra av nå. Å misbruke rasismebegrepet tar bare oppmerksomheten bort fra virkelig rasisme. Men Kjersti må som sagt begynne å tenke seg litt om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 23 timer siden #1379 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Sånn profilmessig inne på Farmen så er jeg klink likegyldig til hvem som vinner. Derfor må jeg kjøre en alternativ inngang til å vurdere hvem jeg mener bør vinne. Nå er ikke premien all verden. Gavekort fra NorgesHus på 450 000,-. Men det er noe det også. Så på grunnlag av premien så ønsker jeg å gå for noen som har mest nytte for premien, herav basert på alder og økonomisk utgangspunkt. Så rart som det høres ut - men jeg synes som sagt ingen fortjener det mer enn andre basert på oppholdet - og noen favoritter bør man ha. Brynjar eliminerer seg selv fra listen min siden han har skrytt så av hvor stor, mektig, suksessfull og rik han er. Jeg kommer derfor absolutt ikke til å heie på han. Isabel, Gladkokken og Susann strykes også fra lista siden de er eldre og ser ut til å stå godt i det. Victor og Agnete tjener grovt, så da faller de bort - selv om de er unge og jeg liker begge. Så da står jeg igjen med Tarjei eller Noah som vinnere, siden de er unge og kommer dårligst ut på inntekt og formue. Alternativt Kjersti siden hun også kommer dårlig ut. https://www.nettavisen.no/kjendis/dette-tjente-arets-farmen-kjendis-deltakere/s/5-95-2225837 Se der ja, der fant jeg 3 flotte deltakere å heie på i finaleuken. Sånn, da er jeg også klar for show. Lykke til Tarjei og Noah, alternativt Kjersti! Endret 23 timer siden av Ctrl 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 22 timer siden #1380 Del Skrevet 22 timer siden jukkapalme skrev (37 minutter siden): De kattene er så nydelige. Jeg elsker abyssinere men de fantes ikke i Norge i 1925. De første ble importert hit først på 50-tallet. Ikke at jeg bryr meg om at kattene ikke er tidsriktige da. Nydelige er de uansett. Akkurat det der har jeg lurt på. Tenkte meg at sånne rasekatter ikke var vanlige i 1925. Jo, de er fine, men jeg synes "vanlige" katter er finere faktisk. 🙂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå