Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Havspeil skrev (19 timer siden):

Jeg ser voksne folk her inne på min alder ( 45-50) dra paralleller om hvor moden en i tidlig 20-åra BØR være kontra hvor modne de var for 25-30 år siden. 

Vel - verden er helt anneledes nå. Og da vi var unge gjorde vi mange rare ting nåtidens ungdom ville sett skakt på oss for 😎 

Jeg synes valget av 1.kjempe var minste motstands vei. Satt heller ikke pris på hvordan storbonden " måtte " løpe etter. Virkelig ? 

Har også sett klipp hvor Meling snakker om at han har 2 mill på brukskonto og ville brukt barndomshjemmet til Johanne som " lager" .

Storbonden var deltakende. Johanne snakket om å komme inn på boligmarkedet. 

Dette er på TV 2.no,-og ikke vist på tv. 

Det mangler noen antenner på de " voksne" her🙄 De sank 3 hakk på min skala. 

Helt unødvendig å velge ut og eksludere på denne måten. Da det blir personlig på en trist måte. Dårlig taktikk også. 

Dette er pur arroganse, og veldig dårlig, helt klart. Han sank veldig her ja, og storbonden er ikke min kopp te heller.
Agnethe er et arbeidsjern, trivelig og reflektert ung dame som godt kan hamle opp med "gamlingene". Tror ikke jeg har noen soleklar favoritt som "må" vinne, bare noen jeg absolutt ikke vil skal vinne. 

Jeg skulle ønske Caroline ikke ga seg. Jada, hun er pumpa full av det ene og det andre :ler:, men hun er interessant og har mer å by på enn man skulle tro. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pjukset skrev (1 time siden):

Dette er pur arroganse, og veldig dårlig, helt klart. Han sank veldig her ja, og storbonden er ikke min kopp te heller.
Agnethe er et arbeidsjern, trivelig og reflektert ung dame som godt kan hamle opp med "gamlingene". Tror ikke jeg har noen soleklar favoritt som "må" vinne, bare noen jeg absolutt ikke vil skal vinne. 

Jeg skulle ønske Caroline ikke ga seg. Jada, hun er pumpa full av det ene og det andre :ler:, men hun er interessant og har mer å by på enn man skulle tro. 

Jeg liker Caroline, jeg også og liker ikke minst at hun gir litt 'beng' og er den hun er. Å snakke stygt om utseendet til noen er absolutt ikke greit, gi heller komplimenter eller hold kjeft, fordi hvis man vil at risikoen for at noen skal operere seg så er det nettopp slikt som medfører usikkerhet hos unge og eldre. Jeg er ikke det minste i tvil om at svært få ville operert seg så mye hvis noen heller kunne si noe fint, og ingen av dem som klarer å åpne munnen sin for å klage på andres utseende ville taklet det selv å høre at de så stygge ut med eller uten opetasjoner. De burde heller fått operert tunga si. Vi kan ikke hindre noen å tenke det, men å si det til eller om noen er bare forkastelig. Caroline er morsom, ganske intelligent, og trenger nok noen år til før hun vokser av seg ting, men en ting skal jeg garantere, når den damen lander litt, får barn og begynner voksenlivet, så skal du se at god mor og god kone og litt av hvert.

Så har du de voksne, ikke de som nettopp har startet voksenlivet og forsøker å finne sin vei og retning. En nordlænding, stor i kjeften og skal liksom vise seg å være så voksen, arbeidssom, hyggelig og seriøs...., jeg skal ikke si noen av dem er dårlige mennesker, men 'de eldre' er de som har vist dårlig oppførsel i årets sesong altså, i fjor hadde vi jo eksen til C som oppførte seg dårlig, men i år; det er IKKE Johanne som burde stå som hoggestabbe. Må man mobbe usikre mennesker, er det ikke lov å være usikker? Johanne har ikke gjort en katt fotred der inne, jeg hadde vel ikke valgt henne til å være med å pusse leiligheten min, men jeg hadde valgt henne som en god venninne og barnevakt for mine barn. Jeg hadde ikke kunnet holdt ut med med noen av de 'voksne' der inne over tid, hadde leid inn håndtverkere fordi Isabell skulle vel lagt seg oppi alt og er for mye nordlænding, Sarita skulle jo vært smilende nedlatende (litt S Listhaug) og skal fremstå så seriøs at det blir en parodi, og så Brynjar, spradebasse, jeg er så moralsk....så veldig moralsk, Anette den følsomme og selvrettferdige dynamittkubben, Kjersti som virker som om hun spiller håndballkamp der inne, roper og slenger harde baller mot flere. Susann er grei nok, den rolige damen, men selv om hun snakker rolig klarer jo hun å vise at hun er taktisk hvertfall og slenget noen forsiktig pasninger slik at hun får sagt det hun vil, mot dem hun ikke mener er hennes nivå, men fint vesen, ja. Litt for ordentlig for meg til at jeg finner henne spennende  Gladkokken er jo ikke inkludert, men noen må man jo ha å klage på for å få frem hvor god man selv er da... De eneste som ikke virker å tenke altfor mye på at de er på tv er faktisk Tarjei han spiller, ja, men ærlig om det og er real og leken type, Viktor overrasker meg positivt, i og med at han virker å kunne holde kjeft, så langt har jeg bare sett han i bråkete sammenhenger så det var deilig å se en nedtonet utgave, hun andre; er jo rolig forsiktig type som alltid gjør en god figur, Anette, men jeg føler alltid litt at hun er litt sirup så jeg savner litt energi.

Tarjei er min favoritt, men jeg tror ikke ham vinner, dernest Johanne, bare fordi - og så er det Viktor på 3.plass (ser den at han burde rykket opp mtp innsats, men så gråter ikke om det er han og Tarjei som står i finalen. De som står der er vel sikkert Susan og Kjersti....og da heier jeg jo ikke på Kjersti, men kommer som alltid til å unne den som vinner seieren likevel siden det jo vil være fortjent og jeg unner vinnere gleden...

Endret av Lawyam
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbrrker skrev (31 minutter siden):

Både barnslig og forsåvidt usaklig kommentar. Reagerte bare på det ufattelig store bekreftelses behovet hans og om du ikke ser det, bør du jammen se farmen en gang til!

Meg? Jeg regner med at du snakker om Brynjar og jeg er enig i det. It's 'show ME frem på best mulig måte fremfor folket' time for flere av de der inne og det irriterer meg, like mye som Anette Hoff og Torstveit og Tolleren skulle fremstille seg som 'engler på jord' . Gi meg en Danby, en som byr på seg selv på godt og vondt, slik Tarjei gjør. Elsker han!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Tv2 la nettopp ut en video der noen sa at Johanne setter en ny rekord i antall tvekamper. Det har ikke skjedd før at samme person har deltatt i 3 tvekamper av 5 mulige.  Men hun har jo vunnet 2 av dem, så hun har vært flink.  Kanskje hun kommer seirende ut av sin tredje tvekamp også.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kompassrosen er jeg litt skeptisk til. Er det ikke skikkelig fy-fy å hamre slike ting inn i svaberg? Den så ikke ut til å bli spesielt fin, forståelig nok. Syns det er mer hærverk enn noe annet. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (3 minutter siden):

Å ja.  Det kan hende. Og jeg har ikke sett noen spoilere som viser noe fra dagens episode, så jeg har ingen anelse. Jeg synes det er på tide at hun reiser hjem. Samtidig er det jo en konkurranse der alt kan skje.

Merker jeg gleder meg til finalen, og når det er over så skal det bli godt å ikke tenke på farmen eller noe reality på over et halvt år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (51 minutter siden):

Den kompassrosen er jeg litt skeptisk til. Er det ikke skikkelig fy-fy å hamre slike ting inn i svaberg? Den så ikke ut til å bli spesielt fin, forståelig nok. Syns det er mer hærverk enn noe annet. 

De har vel spurt om lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Om man har sagt at noen var feige og valgte Johanne som førstekjempe, så synes jeg det tydet på at hun ikke ville vinne når hun velger den med størst vinnerinstinkt av alle som i tillegg kunne velge fysisk kamp hvor Johanne var  antatt svakere.  Vanskelig med større utklassing. Vi ser Kjersti dælje løs med to hender over hodet med slegga og har 6 nede mens Johanne har nesten 1 og begynt på nummer to og sliter med å holde slegga og slå spikeren. 

Liker bare ikke at Johanne fikk makt med ting i finalen. 

Komisk t de holdt på å ryke på vask/støvtørking, det viser nok litt hvor lite ansvar de fleste har tatt for ting rundt seg.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ingen som snakker om å velge Noah til førstekjempe da, noe jeg ikke har fått med meg? Trodde deltakerne hadde en pakt om å velge utfordrere og Torpet-delltakere. Hvor ble det av integriteten Brynjar snakket om var så viktig tidligere i sesongen?

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

De har vel spurt om lov?

Der er mye som kan være tillatt, uten at man trenger å gjøre det av den grunn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):

Merker jeg gleder meg til finalen, og når det er over så skal det bli godt å ikke tenke på farmen eller noe reality på over et halvt år :D

Håper på gøy finaleuke, men jeg klarer nok ikke å ta pause i reality.  Det er lett og grei underholdning for meg.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Victor er helten min! :ninuskapus: Reddet lille, søte pusen fra treet, ååååh :katt:  Likte også at han ropte "dyra først, Isabel" da hun begynte å mase. Selvfølgelig måtte noen holde stigen da han var oppe i treet og selvfølgelig kommer dyrene foran alt. Det måtte hun da skjønne.

Kjersti i slegge er noe av det råeste jeg har sett, wow! Johanne tapte mot en løve og ikke en pusekatt, ja. Selv om det hadde vært sabla moro om Johanne vant over Kjersti også. Håper Victor, Susann eller Kjersti vinner hele skiten.

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Synd å se Johanne dra men kjempe imponert over Kjersti! 👏

Hvem var hun i tvekamp med i sin sesong? Jeg husker ikke.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (47 minutter siden):
  Skjul innhold

Synd å se Johanne dra men kjempe imponert over Kjersti! 👏

Hvem var hun i tvekamp med i sin sesong? Jeg husker ikke.

Kjersti var i tvekamp i

Spoiler

Melkespann mot Ingrid i alle fall. Men var vel i slegge også? Som 2.kjempe? Må sjekke mot hvem. 
Hun vant slegge mot Tomine Harket. Var rå da og, men Harket sin innsats var ikke dårlig. 

Endret av Ninaen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode:

Spoiler

Herregud for et tullete opplegg. Deltakerne fikk 1000 kr (!!!) for den bittelille skattekisten de "fant" i tillegg til 20 kr for ukesoppdrag, og går helt berserk med å rane markedet. Ærlig talt. Skulle dette speile 100 år tilbake i tid?
Nei... hele greia var så overdrevent og falskt at det må være det dummeste jeg har sett i Farmens historie.
Det er deilig å være kjendis på Farmen! Fråtseparadis.

Johanne velger Kjersti som andrekjempe. Hvorfor valgte Johanne den aller sterkeste? Det er å sende seg selv hjem. Virker som hun gir etter for gruppepress siden alle vil ha Kjersti ut. Skjønner ikke hvorfor. Johanne gjør jo akkurat det Isabel og andre ønsket med førstekjempevalget, og Johanne rettferdiggjør dermed seg selv som førstekjempe.

Men men. Johanne hadde vel ikke sjanse i finaleuka, sånn egentlig?

Er bare å gratulere Kjersti før jeg har sett tvekampen. Den blir ikke litt spennende engang.
Og det ble den heller ikke. 

Elendig "finale" før finaleuken.

• Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...