PusheenPusheen Skrevet 28. januar #801 Del Skrevet 28. januar _Maddie_ skrev (10 minutter siden): Skjul innhold Legger det i Spoiler, fordi jeg ikke husker når det blir sendt på tv. Ble alt dette vist i episoden ? https://www.tv2.no/video/underholdning/fyrer-los-mot-deltaker-du-er-skutt-ferdig/RnCocg7mlx-20280539 Spoiler Ikke det "intervjuet" i forkant. Men herregud som hun gnåler. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 28. januar #802 Del Skrevet 28. januar Cid skrev (2 timer siden): Håper fortsatt på en vinter farmen en gang 😅 Holder å bare legge det til vestlandet. De hadde trukket seg på rad og rekke 😅 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 28. januar #803 Del Skrevet 28. januar Skravleberta skrev (5 minutter siden): Var det ikke bjelkelaget under gulvet som måtte ha lik avstand da? Ikke sikker jeg altså 🤷♀️ Jeg mener det var gulvet, men jeg kan også ta feil😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 28. januar #804 Del Skrevet 28. januar PusheenPusheen skrev (Akkurat nå): Jeg mener det var gulvet, men jeg kan også ta feil😅 Jeg er så nysgjerrig at jeg måtte se 🙈 Og de sa bjelkene i gulvet. Så det blir under gulvet, sånn som jeg forstår det. Hvis de hadde hatt sprekker i gulvet, ville det kommet inn 🐁🐁🐁😁 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 28. januar #805 Del Skrevet 28. januar Skravleberta skrev (Akkurat nå): Jeg er så nysgjerrig at jeg måtte se 🙈 Og de sa bjelkene i gulvet. Så det blir under gulvet, sånn som jeg forstår det. Hvis de hadde hatt sprekker i gulvet, ville det kommet inn 🐁🐁🐁😁 Jeg skulle til å skrive det samme, måtte også tilbake å sjekke 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar Forfatter #806 Del Skrevet 28. januar (endret) Grüner skrev (1 time siden): Det er jo alltid sommer på Farmen, sikkert litt fordi de kan dyrke grønnsaker og fordi det er flere ulike typer arbeid de kan gjøre på en gård da. Men det kunne vært artig med en vinterversjon som variasjon. Mentor kommer og presenterer ukesoppdraget. Dere har kanskje lagt merke til at snømannen Kalle ser litt naken ut? Dere skal bygge en hatt av tre, armer av greiner, strikke et skjerf, smi 4 metall mynter til øynene og knapper og dyrke en gulrot som nese ☃️ Barna i nabobygget har vinterferie så dere skal lage til 8 sett med ski og 4 kjelker. Og til slutt, dere skal bygge en iglo som gårdeiers datter kan overnatte i med venninner når hun kommer hjem. Når de kommer på markedet så er det konkurranse på gang, snøballkrig og som premie så får de en liten skål hver med tomatsuppe og varm kakao 🥣☕️ Kaisamaia skrev (29 minutter siden): Det finnes da dyr som kan gå ute hele året osv. Og fjøs og alt mulig, si. 😂 Som isbjørner og pingviner 🐻❄️🐧 Endret 28. januar av Cid 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 29. januar #807 Del Skrevet 29. januar Favorittene mine er Brynjar-Susan-William. 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 29. januar #808 Del Skrevet 29. januar Cid skrev (7 timer siden): Mentor kommer og presenterer ukesoppdraget. Dere har kanskje lagt merke til at snømannen Kalle ser litt naken ut? Dere skal bygge en hatt av tre, armer av greiner, strikke et skjerf, smi 4 metall mynter til øynene og knapper og dyrke en gulrot som nese ☃️ Barna i nabobygget har vinterferie så dere skal lage til 8 sett med ski og 4 kjelker. Og til slutt, dere skal bygge en iglo som gårdeiers datter kan overnatte i med venninner når hun kommer hjem. Når de kommer på markedet så er det konkurranse på gang, snøballkrig og som premie så får de en liten skål hver med tomatsuppe og varm kakao 🥣☕️ Som isbjørner og pingviner 🐻❄️🐧 Det er jo ikke gårdsarbeid og tomatsuppe hadde de ikke i 1925. Og å dyrke gulrøtter kan de ikke gjøre på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar Forfatter #809 Del Skrevet 29. januar Grüner skrev (1 time siden): Det er jo ikke gårdsarbeid og tomatsuppe hadde de ikke i 1925. Og å dyrke gulrøtter kan de ikke gjøre på vinteren. Mente det så klart ikke på alvor 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 29. januar #810 Del Skrevet 29. januar Virker som att Anette har klart å legge hendelsen med Johanne ifra farmen bak seg nå da heldigvis. I følge visse videoer virka det nesten som att hun fortsatt var bitter…. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 29. januar #811 Del Skrevet 29. januar Og btw. til alle som klaga i denne tråden om att det virka som att ikke Johanne gadd å jobbe noen ting denne uka heller. Husk att kun en brøkdel av det som skjer eller blir filma kommer med i episodene. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 29. januar #812 Del Skrevet 29. januar anonym35445 skrev (8 minutter siden): Virker som att Anette har klart å legge hendelsen med Johanne ifra farmen bak seg nå da heldigvis. I følge visse videoer virka det nesten som att hun fortsatt var bitter…. Kanskje det var scripta for dramatisk effekt? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 29. januar #813 Del Skrevet 29. januar anonym35445 skrev (2 minutter siden): Og btw. til alle som klaga i denne tråden om att det virka som att ikke Johanne gadd å jobbe noen ting denne uka heller. Husk att kun en brøkdel av det som skjer eller blir filma kommer med i episodene. Spoiler Tar det i Spoiler. Susann kommenterer ukas jobbing at hun gjør ting, men det må tilpasses til enkle ting og ikke noe fysisk så litt med dyr, trene hund, litt med garn. Susann påpekte at det var ikke noen arbeidsglede. Ja TV fremstiller det som hun ikke gjør så mye, men når storbonden også kommenterer det så tror jeg mer på klippingen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 29. januar #814 Del Skrevet 29. januar _Maddie_ skrev (5 minutter siden): Vis skjult innhold Tar det i Spoiler. Susann kommenterer ukas jobbing at hun gjør ting, men det må tilpasses til enkle ting og ikke noe fysisk så litt med dyr, trene hund, litt med garn. Susann påpekte at det var ikke noen arbeidsglede. Ja TV fremstiller det som hun ikke gjør så mye, men når storbonden også kommenterer det så tror jeg mer på klippingen. Spoiler Synes likevel att klippinga er rimelig urettferdig i gårsdagens episode for da filma dem nesten ikke Johanne i det hele tatt når hun jobba. Bare når hun satt å slappa av. Det kommenterer hun jo selv her att ikke var tilfelle. I tillegg sier Susann også att hun var mye mer på etter uke 3. Da er det teit av TV2 og framstille det slik. Heldigvis kom det mer fram att hun bidro i dagens episoder. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 29. januar #815 Del Skrevet 29. januar (endret) Folk med dårlig arbeidsmoral tror de jobber hardt bare de gjør noe. Og de ser ikke sin egen innsats iforhold til andres innsats, så fra å gjøre 0 til å gjøre 10% så er det himla stor forskjell for dem, men de ser ikke at andre gjør uendelig mye mer. Når andre må jobbe 110% for å dekke opp for den late personen så merker de som står på denne forskjellen godt og det kan bli gnisninger. Men den late personen skjønner ingenting av gnisningene, for den har jo stått på skikkelig hardt! . Hva gjør Isabel av arbeid egentlig? Endret 31. januar av Blåttvann 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 29. januar #816 Del Skrevet 29. januar Spoiler Altså, den såkalte "gladkokken" provoserer meg noe veldig. Hvor vanskelig skal det være å vaske over benken og rydde opp etter seg når man har laget mat? Uansett om man er "snill" og tar over for noen andres matvakt eller ei. Er det sånn at kona står og rydder opp etter han hjemme, eller klarer han å opprettholde et minimumsnivå av renhet der? Dårlig stil å bli såpass irritert på Susann når hun tar det opp med han på en (egentlig altfor) grei måte. Angående dagens episode. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 29. januar #817 Del Skrevet 29. januar Blåttvann skrev (9 minutter siden): Skjul innhold Tviler ikke. Folk med dårlig arbeidsmoral tror de jobber hardt bare de gjør noe. Og de ser ikke sin egen innsats iforhold til andres innsats, så fra å gjøre 0 til å gjøre 10% så er det himla stor forskjell for dem, men de ser ikke at andre gjør uendelig mye mer. Når andre må jobbe 110% for å dekke opp for den late personen så merker de som står på denne forskjellen godt og det kan bli gnisninger. Men den late personen skjønner ingenting av gnisningene, for den har jo stått på skikkelig hardt! Hva gjør Isabel av arbeid egentlig? Ikke sant, og ikke mist William. Blir jo sagt i dagens episode att han også må delegeres oppgaver og bli satt i gang. Men han får ingen kritikk. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar Forfatter #818 Del Skrevet 29. januar anonym35445 skrev (37 minutter siden): Virker som att Anette har klart å legge hendelsen med Johanne ifra farmen bak seg nå da heldigvis. I følge visse videoer virka det nesten som att hun fortsatt var bitter…. Fint bilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 29. januar #819 Del Skrevet 29. januar anonym35445 skrev (7 minutter siden): Ikke sant, og ikke mist William. Blir jo sagt i dagens episode att han også må delegeres oppgaver og bli satt i gang. Men han får ingen kritikk. Spoiler Er vel at ingen har forventninger til han og denne uken blir han av storbonden litt unnskyldt for å slite med pollenallergi. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 29. januar #820 Del Skrevet 29. januar Klink skrev (På 27.1.2025 den 19.44): Utenfor høres rart ut siden hun sier hun trives sosialt flere ganger. Dårligst betyr jo at det ikke er konseptet for henne. I alle fall når det hemmer henne så mye at hun ikke klarer bidra. Da hadde det vært mer fortjent for Anette å være igjen der. Det er visst fler enn Anette som ikke skjønner at det er et spill, der man ryker ut om man taper en konkurranse…Skulle man følge tankegangen din, måtte man hatt en jury som diskuterte hvem som ‘fortjener’ å vinne🙄 Hvordan tenker du kriteriene skulle sett ut i så fall?? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå