Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

PusheenPusheen skrev (4 timer siden):
  Skjul innhold

Bet meg merke i en ting. Da ukesoppdtaget presentertes, sa hun dama at det var viktig at gulvplankene i det huset hadde lik avstand mellom seg. Jeg la merke til at de snekret dem helt inntil hverandre? Er det ikke et poeng at det skal være litt mellomrom mellom plankene slik at treverket skal få plass til å kunne utvide seg? Mulig jeg misforsto hun dama, men synes å høre at det skulle være litt avstand. Har de allerede ødelagt ukesoppdraget? 😅

Ja, tre er et levende materiale. Som må ha plass - både til å utvide seg, samt krympe. Basert på luftfuktighet, temperatur o.a.

(Som stål, også... som jo utvider seg i varme. Derfor må bl.a. togskinner legges med mellomrom. For å avverge at skinner utvider seg i sommerheten (solslyng), og dermed avsporing.)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zeniora skrev (24 minutter siden):

Ja, tre er et levende materiale. Som må ha plass - både til å utvide seg, samt krympe. Basert på luftfuktighet, temperatur o.a.

(Som stål, også... som jo utvider seg i varme. Derfor må bl.a. togskinner legges med mellomrom. For å avverge at skinner utvider seg i sommerheten (solslyng), og dermed avsporing.)

Ja, nemlig. Kjipt hvis de har ødelagt for seg selv allerede.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Altså, Anette på Torpet 🙄 Freser som et lite lemen. Synes nesten litt synd om Tarjei. Makan til kjerring!!

• Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (14 minutter siden):
  Skjul innhold

Altså, Anette på Torpet 🙄 Freser som et lite lemen. Synes nesten litt synd om Tarjei. Makan til kjerring!!

Spoiler

Enig. Er så glad hun røyk ut. Hadde ikke taklet å se henne i Farmen med den energien og det humøret der.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skeptisk til William før sesongen. Jeg hadde forhåndsdømt han som enda en kunstnerisk og smått virkelighetsfjern særkarakter som skulle inn for å gjøre seg til for eget omdømme. For det er omdømme som gjør at deres verk får omtale og verdi. 

Men William er ikke sånn. Ikke i det hele tatt. 

Han er en litt spesiell type, men samtidig så jordnær, menneskelig og reflektert at det er smått fascinerende å se på. 

Jeg kjenner meg igjen i flere av hans refleksjoner om ting og seg selv. Han åpner seg opp og setter ord og imaginære bilder på helt vanlige tanker og atferd hos de fleste. Tanker og atferd som egentlig ingen tenker på, men noe man bare er og gjør. Så det blir litt food for thoughts for oss hjemme i stua - hvis man kan relatere og/eller følger med.

Men det mest fascinerende er at han gjør seg så sårbar. Snakk om å bjuda på helt fryktløs om seg selv - på tross for at han er den han er og der han kommer fra. Hvem hadde trodd det? Ikke jeg. Så jeg lytter når han snakker - særlig i sync.

At han er en svært dyktig kunstner og maler blir liksom bare prikken over i'en hos William.

For han er i bunn en fin fyr. Måtte han nå langt i Farmen, og måtte vi få se han igjen ved en senere anledning.

• Liker 32
  • Hjerte 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trur dere gjør at William ender opp med å fortrenge hele oppholdet? Må være noe ganske ille 🙊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mollebolle skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Spoiler

Enig , ubehagelig å se på. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (17 minutter siden):

Jeg var skeptisk til William før sesongen. Jeg hadde forhåndsdømt han som enda en kunstnerisk og smått virkelighetsfjern særkarakter som skulle inn for å gjøre seg til for eget omdømme. For det er omdømme som gjør at deres verk får omtale og verdi. 

Men William er ikke sånn. Ikke i det hele tatt. 

Han er en litt spesiell type, men samtidig så jordnær, menneskelig og reflektert at det er smått fascinerende å se på. 

Jeg kjenner meg igjen i flere av hans refleksjoner om ting og seg selv. Han åpner seg opp og setter ord og imaginære bilder på helt vanlige tanker og atferd hos de fleste. Tanker og atferd som egentlig ingen tenker på, men noe man bare er og gjør. Så det blir litt food for thoughts for oss hjemme i stua - hvis man kan relatere og/eller følger med.

Men det mest fascinerende er at han gjør seg så sårbar. Snakk om å bjuda på helt fryktløs om seg selv - på tross for at han er den han er og der han kommer fra. Hvem hadde trodd det? Ikke jeg. Så jeg lytter når han snakker - særlig i sync.

At han er en svært dyktig kunstner og maler blir liksom bare prikken over i'en hos William.

For han er i bunn en fin fyr. Måtte han nå langt i Farmen, og måtte vi få se han igjen ved en senere anledning.

Enig ! Håper han kommer langt ! Den mest interessante karakteren inne der. Han og Brynjar . 

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen har de hatt flaks med været på Farmen i år!

Endret av Grüner
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (2 minutter siden):

Jammen har de hatt flaks med været på Farmen i år!

Håper fortsatt på en vinter farmen en gang 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De prøver ikke å skjule at de spoiler i trailerne lenger 😛

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (40 minutter siden):

Det er jo alltid sommer på Farmen, sikkert litt fordi de kan dyrke grønnsaker og fordi det er flere ulike typer arbeid de kan gjøre på en gård da. Men det kunne vært artig med en vinterversjon som variasjon. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel og Johanne kunne jammen ha hjulpet Tarjei i stedet for bare å stå og se på at han må gjøre all drittjobben alene. Det var jo Johanne som oppdaget det, så hun kun gjort det. Hun har jo ikke akkurat bidratt så mye annet enn med melking og fôring.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):

Ja! Og ikke minst, vinter på «Jakten på kjærligheten». 😆 Skikkelig vinter. Gjerne snøfokk, regn og isglatt om hverandre. 😂 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårdsarbeid drives da i sommerhalvåret. Vinterversjon er meningsløst. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 timer siden):

Var mer det med at hun gang på gang forsikret seg om at dette ville hun og at hun ville gi henne sjansen isteden, og så plutselig etter alt det ombestemte seg. Skjønner godt at hun ble såret men synes at det burde roet seg innen tvekampen i hvert fall, lite sjarmerende med langsinte folk.

Joda, men det var svært til reaksjon. Hvis Johanne ikke hadde tilbydd seg, hadde jo Anette uansett måtte kjempe. Og hun kunne jo valgt noen andre uansett, hun sa jo at hun ikke ville velge Johanne og hun måtte ikke gå i kamp med akkurat henne.  Johanne kunne trukket seg og så kunne Anette valgt noen andre til kamp. Men det hadde vel blitt for mye kamp for «tøffe» Anette, det, da.. syns det var litt feigt å skulle velge en som kunne trukket seg. Uansett, det er et spill og alt kan skje. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Boetica skrev (1 minutt siden):

Gårdsarbeid drives da i sommerhalvåret. Vinterversjon er meningsløst. 

Det finnes da dyr som kan gå ute hele året osv. Og fjøs og alt mulig, si. 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeniora skrev (4 timer siden):

Var det ikke bjelkelaget under gulvet som måtte ha lik avstand da? 

Ikke sikker jeg altså 🤷‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...