Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Johanna er komiker!!!!!!  Fatter ikke det, men liker henne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, LiseTV said:

Enig derfor jeg liker det. Samme med øksekasting.

Enig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Jeg ser poenget ditt, og jeg er enig i at Johanne er lat. Og synes også den vinglinga var irriterende. Men det er jo til syvende og sist et spill, og Johanne blir vel uansett slått ut snart, ser jeg for meg. 

Takk!

Det er kanskje bare å kjøre henne litt hardt slik at hun får ny dipp i selvfølelsen, ny storbonde kan jo sørge for at badeferien er over.  Hadde nok heller hatt Johanne som førstekjempe så hun ikke får velge konkurranse. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Maddie_ skrev (27 minutter siden):

Det er kanskje bare å kjøre henne litt hardt slik at hun får ny dipp i selvfølelsen, ny storbonde kan jo sørge for at badeferien er over.  Hadde nok heller hatt Johanne som førstekjempe så hun ikke får velge konkurranse. 

Hadde jeg vært Tarjei, hadde jeg jo valgt Johanne først. Men det var jo egentlig bestemt at en av de nye skulle ut først, så jeg tenker at det var det som avgjorde. Blir spennende å se hva den nye storbonden velger å gjøre. Om ikke annet, håper jeg de faktisk fullfører ukesoppdraget denne gangen. Blir kjedelig hvis de skal demonstrere hver gang og ende opp med å ikke gjøre som de blir bedt om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at Anette oppførte seg ufyselig i dette her. 
Men å fortjene å være på gården der det ikke er noen hemmelighet at en må gjøre praktiske oppgaver og velger å sole seg i to uker fordi hun ikke får til noe. (Enkelt forklart) Da fortjener den som ønsket å være der og som bidro til fellesskapet å være der mest. 

Jeg vil poengtere at jeg ikke favoriserer Anette på noen måte. Som person så favoriserer jeg heller motsatt.  Alder som argument for det ene eller det andre er bullshit mener jeg. Det er jo til og med bevist at den eldre generasjonen regulerer følelser dårligere pga foreldrestil. I tillegg, tror jeg, at mange har lettere for å si fra om at ting ikke er greit  når man blir eldre. Og så lurer jeg på om hun Anette er kjent for å si fra litt ekstra? Eller blander jeg med noen? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imdhk skrev (56 minutter siden):

Hvis vi virkelig skal gå inn i det så må dere nesten tenke som Tarjej. Jeg vil heller få ut noen som er en stor ressurs. selvfølgelig tapper det kanskje litt på fellesskapet.

MEN! Det er enklere å få ut Johanne senere enn Anette. spesielt hvis det er sant det hun har gitt utrykk for "har ville være med på dette siden debut" da tror jeg den dama kan MYE om hvordan programmet funker og kunne verdt skummel å møte senere! 

Syntes det var gøy at hun ble såpass irritert på Tarjej når han sa han så på henne som en stor konkurent og har sett henne lese i kunnskapsboka 

"Jeg leser bare for å lære mer om gården, ikke noe annet." haha. hvorfor har du så lyst til å være med på konkurannse reality da!😂

Haha ja det var dumt, lære mer om gården er jo uansett et pluss i konkurranser uansett hvordan en ser på det. 

Endret av Klink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (4 timer siden):

For 4 år siden!

Ung voksen ja, men ikke «ung jente».

Det kommer nok an på perspektivet. Barna mine er eldre enn Johanne. 🧓

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (33 minutter siden):

Det kommer nok an på perspektivet. Barna mine er eldre enn Johanne. 🧓

Da er barna dine voksne. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler nesten at Johanne har øvd på det meste av grener i forkant og føler seg god i de. Så jo hvordan hun skøyet under tønnesjakk og hvor avslappet hun var under hestesko kasting. Veldig følsom og søker trøst før tvekamp, men etterpå er alt tilbake til normalen (latskap og ikke gidder å jobbe) Tror hun kommer til å seile gjennom til finalen ved å spille på samvittigheten til folk

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

131291 skrev (1 minutt siden):

Jeg føler nesten at Johanne har øvd på det meste av grener i forkant og føler seg god i de. Så jo hvordan hun skøyet under tønnesjakk og hvor avslappet hun var under hestesko kasting. Veldig følsom og søker trøst før tvekamp, men etterpå er alt tilbake til normalen (latskap og ikke gidder å jobbe) Tror hun kommer til å seile gjennom til finalen ved å spille på samvittigheten til folk

Tror ikke at hun vinner i finalen da, da må hun begynne å pugge gårdsboka asap.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Susann imponerer, hun klarer å motivere de fleste og også skryte litt av mange. Kokken fikk litt anerkjennelse og virker i mye bedre humør.  Synes ukas oppdrag var veldig krevende, hadde de hatt Ole istedet for Noah hadde nok noen oppdrag gått fort, selv Kjersti og Steffen er mer drevne enn hele Farmen. 

Synes det blir litt rart hvor usynk Farmen og Torpet er og det ser ut til at Torpet er nesten en uke etter så vi får se Torpet ting for tidlig på Farmen.  

Utenom det med det som de holdt på med noe koking så må jeg innrømme at jeg ikke fikk med meg hva Johanne gjør denne uken.  Agnete finner som oftest noe å gjøre og kan ikke motivere henne.  Ingen badeferie i regnvær.  Tarjei skuffer med laber innsats.  Hadde visst for høye tanker om han. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for persondebatt, spekulasjoner, avsporing, brukerdebatt og tilsvar til dette. 

Christina82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imdhk skrev (11 timer siden):

Hun tapte fordi hun var dårligst sånn er det bare. Syntes det er ganske ufyselig av deg å si, spesielt etter at Johanne har verdt så åpen om HVORFOR hun ikke har klart å bidra. Å det fordi hun følte seg utenfor og dårligst. Empati? 

Hadde nok følt seg mye mindre utenfor om hun hadde bidratt. Alke klarer feks å vaske opp og andre enkle oppgaver.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (10 timer siden):

Håper hun overrasker og velger noen andre enn Susann.

Synes da Susann absolutt fortjener å bli valgt til storbonde. Mer enn de fleste andre

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det snart burde kommet noen nye regler på Farmen Kjendis. Hvis ikke ukesoppdraget ble godkjent, så ble storbonden automatisk 1. kjempe. 🙃

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (48 minutter siden):

Kanskje det snart burde kommet noen nye regler på Farmen Kjendis. Hvis ikke ukesoppdraget ble godkjent, så ble storbonden automatisk 1. kjempe. 🙃

Har faktisk tenkt det samme😅

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mollebolle skrev (55 minutter siden):

Hadde blitt kaotisk :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Hadde blitt kaotisk :P

Hvordan hadde det blitt kaotisk? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Hvordan hadde det blitt kaotisk? 

Når folk ikke unner storbonden en kniv og så får storbonden som straff å bli førstekjempe.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Når folk ikke unner storbonden en kniv og så får storbonden som straff å bli førstekjempe.

Det er et poeng. Folk kan sabotere for å få storbonden som førstekjempe. Det er i overkant urettferdig og gjør det uattraktivt å være storbonde. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...