Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Hatsumomo said:

Ja, jeg syntes hun kunne fint kommet seg ut nå, hun bidrar med 0.

Og måte til å syntes synd på seg selv da! 

Nå er denne dama influenser, da må hun faktisk tåle å få tilbake at Anette syntes det var dårlig gjort, uten å knekke sammen.

Anette overreagerte helt klart, men det viser jo bare hvor utrolig mye hun ville være der, hvor mye det betydde for henne. Det var liksom ikke en sol-bade litt ferie som Johanne tydeligvis er på. 

haha. er vell kanskje anette som burde tåle å tape i konkurannser.. Johanne vant tvekamp dermed er det hun som fortjener å bli. Glad Anette ble skitta ut derfra. Hun oppførte seg UFYSELIG

Endret av Imdhk
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper hun overrasker og velger noen andre enn Susann.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hatsumomo said:

Hadde Johanne jobbet i 2 uker, så hadde hun fortjent å bli.

Å kaste i hestesko er ren flaks, og ingen bragd i seg selv og ingenting med å fortjene plassen å gjøre.

Rart Anette selv da sier "å tape i hestesko er latterlig dette skulle jeg klart" Johanne prøvde å delta. hun fortalte om hvordan hun følte seg helt fra start av. At dere dømmer en ung voksen i denne grad som har verdt så åpen om hvordan hun har slitt der inne sier mye. Den som fortjente å bli igjen var den som vandt tvekampen. Å gjett hvem det var!!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imdhk skrev (2 minutter siden):

Rart Anette selv da sier "å tape i hestesko er latterlig dette skulle jeg klart" Johanne prøvde å delta. hun fortalte om hvordan hun følte seg helt fra start av. At dere dømmer en ung voksen i denne grad som har verdt så åpen om hvordan hun har slitt der inne sier mye. Den som fortjente å bli igjen var den som vandt tvekampen. Å gjett hvem det var!!

Folk som sliter så mye med seg selv har ingenting med å være influenser ELLER være på et OFFENTLIG program som vises til hele Norge - hun burde heller beskyttes mot seg selv.

Og andre tydeligvis, som ikke takler at et voksent menneske på 23 år som har valgt å leve i offentligheten, ikke tåler at personen bli stilt til veggs som seg hør og bør når man oppfører seg dårlig. Det får da være grenser for krenkehysteri på andres vegne.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imdhk skrev (2 minutter siden):

Hvor gammel er du? Kjære. Her sitter dere å rakker ned på en ung voksen som føler seg utenfor. Isteden for å holde en dame på 70 tilregnelig for overdreven reaksjon. 

Det er nok av andre som holder Anette tilregnelig, jeg derimot behandler voksne mennesker som Johanne som voksen, hun unnslipper ikke kritikk bare fordi hun er 23 år og sliter med seg selv og selvfølelsen sin. Som jeg skrev, da har hun ingenting å gjøre i offentligheten om hun er så persilleblad som hun fremstår på Farmen. 

Voksne mennesker skal måtte tåles å stilles til ansvar, enten man er 20 eller 80 år - om man stiller i et offentlig program som vises til hele Norge.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hatsumomo said:

Det er nok av andre som holder Anette tilregnelig, jeg derimot behandler voksne mennesker som Johanne som voksen, hun unnslipper ikke kritikk bare fordi hun er 23 år og sliter med seg selv og selvfølelsen sin. Som jeg skrev, da har hun ingenting å gjøre i offentligheten om hun er så persilleblad som hun fremstår på Farmen. 

Voksne mennesker skal måtte tåles å stilles til ansvar, enten man er 20 eller 80 år - om man stiller i et offentlig program som vises til hele Norge.

Men en ung voksen skal stilles mer til ansvar, enn en på 70 som trur hu er freda bare fordi "hun har lyst til å være der" OK. Notert.

Hypokritsk.

Johanne stilite seg selv til ansvar gjentatte ganger, det gjorde IKKE Anette.

Endret av Imdhk
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hvem som "fortjener eller ikke fortjener" å være der, så spiller det null rolle når det kommer til tvekamp. Anette kastet dårlig, Johanne kastet bedre. Når noen gjør noe bedre enn en, så fortjener den beste å gå videre. Blir jo bare dumt å diskutere noe annet, for dette avgjøres jo av tvekampen. Ikke av den som har gjort mest eller minst, eller som kan mest eller minst. 

Endret av PusheenPusheen
Ordfeil
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv2 har, tradisjonen tro denne sesongen, spoilet hvem som blir storbonde i reklamesnuttene på linær-tv. 🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (Akkurat nå):

Tv2 har, tradisjonen tro denne sesongen, spoilet hvem som blir storbonde i reklamesnuttene på linær-tv. 🙄

Do tell! Sikkert lurt å skrive det i en spoiler-vennlig kommentar😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Babyface said:

Helt uavhengig, Men noen andre som syntes det virker som at Farmen blir enklere og enklere? Utenom at Tvekamper kan velges på tvers av kjønn, så syntes jeg folk virker mer tilfreds der inne enn før. Bomma man et ukesoppdrag før så fikk ikke folk mat å spise. sånn virker det ikke lenger.

Endret av Imdhk
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag blir det klart hvem som ryker fra Torpet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imdhk skrev (1 minutt siden):

Helt uavhengig, Men noen andre som sytes det virker som at Farmen blir enklere og enklere? Utenom at Tvekamper kan velges på tvers av kjønn, så syntes jeg folk virker mer tilfreds der inne enn før. Bomma man et ukesoppdrag før så fikk ikke folk mat å spise. sånn virker det ikke lenger.

Helt klart, det var mindre mat før. Men husker ikke når det slo om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyface skrev (2 minutter siden):

Har ikke sett det,  men blir overrasket om det ikke blir Susann .

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hatsumomo said:

Helt klart, det var mindre mat før. Men husker ikke når det slo om.

Virker også som det er enklere for kjendisene å bryte reglene. Som å snike inn snus, sigaretter eller generelt bryte reglene. Litt kjedelig spørr du meg. 😒

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (12 timer siden):

Hestesko er så utrolig døllt og viser lite evner.  Det er ren og skjær Flax/uflax.  

Enig derfor jeg liker det. Samme med øksekasting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
PusheenPusheen skrev (14 minutter siden):

Uansett hvem som "fortjener eller ikke fortjener" å være der, så spiller det null rolle når det kommer til tvekamp. Anette kastet dårlig, Johanne kastet bedre. Når noen gjør noe bedre enn en, så fortjener den beste å gå videre. Blir jo bare dumt å diskutere noe annet, for dette avgjøres jo av tvekampen. Ikke av den som har gjort mest eller minst, eller som kan mest eller minst. 

Poenget for min del er at jeg synes hestesko-kasting er helt bingo og at det dermed er tilfeldig hvem som går videre. Jeg synes det rett og slett er urettferdig at late folk går videre, selv om de vinner den ene konkurransen. Først og fremst bør arbeidsomme og dyktige folk bli premiert, dernest bør det selvsagt også være en sosialt oppegående person som vinner til slutt. Jeg synes det er utrolig irriterende når en sånn duste-konkurranse som i går lar en ekstremt lat perdon gå videre. Ja, konkurransen er sånn, men burde ikke, etter mitt syn.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (6 minutter siden):

Do tell! Sikkert lurt å skrive det i en spoiler-vennlig kommentar😅

Spoiler

Susann. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (1 minutt siden):

Poenget for min del er at jeg synes hestesko-kasting er helt bingo og at det dermed er tilfeldig hvem som går videre. Jeg synes det rett og slett er urettferdig at late folk går videre, selv om de vinner den ene konkurransen. Først og fremst bør arbeidsomme og dyktige folk bli premiert, dernest bør det selvsagt også være en sosialt oppegående person som vinner til slutt. Jeg synes det er utrolig irriterende når en sånn duste-konkurranse som i går lar en ekstremt lat perdon gå videre. Ja, konkurransen er sånn, men burde ikke, etter mitt syn.

Jeg ser poenget ditt, og jeg er enig i at Johanne er lat. Og synes også den vinglinga var irriterende. Men det er jo til syvende og sist et spill, og Johanne blir vel uansett slått ut snart, ser jeg for meg. 

Babyface skrev (Akkurat nå):
  Vis skjult innhold

Susann. 

Takk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Babyface said:

Hvis vi virkelig skal gå inn i det så må dere nesten tenke som Tarjej. Jeg vil heller få ut noen som er en stor ressurs. selvfølgelig tapper det kanskje litt på fellesskapet.

MEN! Det er enklere å få ut Johanne senere enn Anette. spesielt hvis det er sant det hun har gitt utrykk for "har ville være med på dette siden debut" da tror jeg den dama kan MYE om hvordan programmet funker og kunne verdt skummel å møte senere! 

Syntes det var gøy at hun ble såpass irritert på Tarjej når han sa han så på henne som en stor konkurent og har sett henne lese i kunnskapsboka 

"Jeg leser bare for å lære mer om gården, ikke noe annet." haha. hvorfor har du så lyst til å være med på konkurannse reality da!😂

Endret av Imdhk
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...