17.11 Skrevet 27. januar #641 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (Akkurat nå): Hvordan er hun den største konkurrenten da? Jeg har ikke skrevet at hun er den største konkurrenten. Tarjei valgte som han gjorde, det er ikke opp til meg å begrunne hans valg, ærlig talt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar Forfatter #642 Del Skrevet 27. januar 17.11 skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke skrevet at hun er den største konkurrenten. Tarjei valgte som han gjorde, det er ikke opp til meg å begrunne hans valg, ærlig talt. Håper i hvert fall at Johanne begynner å bidra ordentlig nå fremover nå når hun har fått en ny sjanse på gården. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar Forfatter #643 Del Skrevet 27. januar https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/raser-mot-deltaker-etter-exiten-haper-hun-tar-seg-sammen/17370571/ Helt absurd at Anette fortsatt er sint etter så lang tid 🤨 trodde at hun ville roet seg ned etter noen dager. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 27. januar #644 Del Skrevet 27. januar Hun virker jo som en fullstendig løs kanon. Total overreaksjon. Jeg har hatt sansen for Bøe, men dette var skremmende. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 27. januar #645 Del Skrevet 27. januar Det holder nå, Anette!! Makan til bitterhet! At en dame på snart 70 kan oppføre seg slik mot en på 23 er for meg helt utrolig. Hun har lov å være skuffet, men hva med å "be the better person"? Likte henne ikke i Forræder, og liker henne enda mindre nå. 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 27. januar #646 Del Skrevet 27. januar (endret) Johanne gjorde en grov feil ved å føre Annette bak lyset. Det ble sagt at Tarjei valgte Annette fordi Johanna skulle tape med vilje. Man kan si at det var bra at Johanne sto opp for seg selv tilslutt, men når det går så hardt utover andre så er det fortsatt urett det hun har gjort. Annettes drøm ble knust, men å reagere så voldsomt og såpass lenge er litt vel overdrevet synes jeg. Jeg synes ikke en av dem var bedre enn den andre her, jeg synes begge to oppførte seg urettferdig mot den andre. Endret 27. januar av Blåttvann 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 27. januar #647 Del Skrevet 27. januar Blåttvann skrev (3 minutter siden): Johanne gjorde en grov feil ved å føre Annette bak lyset. Man kan si at det var bra at hun sto opp for seg selv tilslutt, men når det går så hardt utover andre så er det fortsatt urett det hun har gjort. Annettes drøm ble knust, men å reagere så voldsomt og såpass lenge er litt vel overdrevet synes jeg. Jeg synes ikke en av dem var bedre enn den andre her, jeg synes begge to oppførte seg urettferdig mot den andre. Anette ble valgt til førstekjempe, så hun kunne vel streng tatt røket ut uansett om det var mot Johanne eller den hun hadde tenkt å velge i utgangspunktet. For det sa hun, at hun hadde tenkt å velge en helt annen person enn Johanne. Ser ikke helt problemet - når Johanne ombestemte seg, kunne vel Anette valgt den hun egentlig hadde tenkt å velge. Men, neida....det skal males i fillebiter. Ikke rart det er krig i verden. 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 27. januar #648 Del Skrevet 27. januar Dersom Johanne ikke hadde sagt noe om at ho hadde ombestemt seg og ikke ville hjem likevel - før etter 2.kjempevalget, da hadde det vært å føre noen bak lyset. Forstår virkelig ikke problemet. Ja, ho vingla. Men ho snakket i det minste åpent. Hvorfor Tarjei ble den stygge ulven her, forstår jeg også lite av. Stakkar, han er jo så konfliktsky og vil jo bare at alle har det greit. Ja, han spiller - men han er tydelig samvittighetsfull også. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 27. januar #649 Del Skrevet 27. januar Jeg likte også måten Susan håndterte samtalen med Anette. Når det gjelder Isabel, har jeg også hatt litt problemer med å dra henne seriøst. Jeg ser bare karakteren fra Side om side, og har ledd litt av det. Gøy at dere også ser det 😄 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. januar #650 Del Skrevet 27. januar LiseTV skrev (10 timer siden): Bra at Johanne vant. Herleg flott dame og i den nydelege kjolen. Hun får nok mange henvendelser fra gutter nå. Hestesko er så utrolig døllt og viser lite evner. Det er ren og skjær Flax/uflax. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 27. januar #651 Del Skrevet 27. januar Sa Anette "det er fullt av drittfolk der inne" da vi fikk se klippet fra da hun ankom Torpet? Har hun altså gått og tenkt på dette på vei opp dit, og funnet ut at det var det første hun skulle si til dem? Hallo... 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti T Usen Skrevet 27. januar #652 Del Skrevet 27. januar For et nek denne Johanne er. Lat og egoistisk. Siste tida har det jo vært en del skriving/debatt om Gen Z sin arbeidsmoral.. Saynomore. Når det er sagt: Bøe synes å mangel noen filter 12 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 27. januar #653 Del Skrevet 27. januar PusheenPusheen skrev (10 minutter siden): Sa Anette "det er fullt av drittfolk der inne" da vi fikk se klippet fra da hun ankom Torpet? Har hun altså gått og tenkt på dette på vei opp dit, og funnet ut at det var det første hun skulle si til dem? Hallo... Jepp! Hilsen voksen dame på 67 år 👏👏 Blir rett å slett flau på hennes vegne. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar Forfatter #654 Del Skrevet 27. januar PusheenPusheen skrev (21 minutter siden): Sa Anette "det er fullt av drittfolk der inne" da vi fikk se klippet fra da hun ankom Torpet? Har hun altså gått og tenkt på dette på vei opp dit, og funnet ut at det var det første hun skulle si til dem? Hallo... Det er ikke vist på Torpet enda 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 27. januar #655 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (4 minutter siden): Det er ikke vist på Torpet enda 😛 Det ble vist i en sneak-peak helt på slutten av gårsdagens episode av farmen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar Forfatter #656 Del Skrevet 27. januar AntiBullshit skrev (Akkurat nå): Det ble vist i en sneak-peak helt på slutten av gårsdagens episode av farmen. Vet men det hopper jeg alltid over for å unngå spoiling, nå har snekkeren nylig kommet inn siden Torpet henger bakpå så det de viste får vi nok først se på torsdag eller fredag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 27. januar #657 Del Skrevet 27. januar Makan til sutring på Anette! Jeg ble så irritert av den grininga og hvordan hun ble dolket i ryggen. Johanne oppførte seg dumt, men herregud, kom deg videre i livet. Voksne dama! Ja, Johanne har vært på "badeferie" men de har alle vært på sin egne personlige reise. Hvor mye skal hun egentlig trekkes ned. Og er det greit å kalle alle for drittfolk? Nei, Anette, nå skuffet du. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 27. januar #658 Del Skrevet 27. januar (endret) PusheenPusheen skrev (1 time siden): Sa Anette "det er fullt av drittfolk der inne" da vi fikk se klippet fra da hun ankom Torpet? Har hun altså gått og tenkt på dette på vei opp dit, og funnet ut at det var det første hun skulle si til dem? Hallo... Det var utrolig umodent av en 67-åring å kalle det «fullt av drittfolk» . Hun burde jobbe litt med seg selv og eget følelsesregister , før hun takker ja til mer reality . Endret 27. januar av NiceOrNothing 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 27. januar #659 Del Skrevet 27. januar Ctrl skrev (11 timer siden): Synes Johanne fremstod som reflektert og storsinnet samtidig som hun var ydmyk og gjorde seg sårbar. Hun var så ekte, personlig og menneskelig som det går an denne episoden. Det var fint å se på. Jeg fikk respekt for henne pga det. Men så spørs det... nå må hun gjøre handling ut av ordene sine. Hun lovde å skjerpe seg, engasjere seg og tørre mer for å lære og utvikle seg. Sånn "indirekte oversatt" av meg, nå, men... melder hun seg ut, er lat og tyr til ferie igjen så blir hennes egne refleksjoner i dag et magaplask for henne. Helt enig. Ja, så får vi se om ordene blir til handling. Jeg håper og tror det. I hvert fall helt feil at hun skal hetses for å ha endret mening mtp andrekjempe. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 27. januar #660 Del Skrevet 27. januar Mollebolle skrev (1 time siden): Jepp! Hilsen voksen dame på 67 år 👏👏 Blir rett å slett flau på hennes vegne. NiceOrNothing skrev (47 minutter siden): Det var utrolig umodent av en 67-åring å kalle det «fullt av drittfolk» . Hun burde jobbe litt med seg selv og eget følelsesregister , før hun takker ja til mer reality . Jeg skjønner at hun ble skuffet med en gang, men herregud så slitsomt å skulle gnåle og gnage på det der så lenge. Slapp nu av... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå