Perine Skrevet 26. januar #601 Del Skrevet 26. januar Spoiler Jeg synes også at Anette reagerte voldsomt, men hun har alltid vært brå og hatt følelsene utenpå. Man vet i hvert fall hvor man har henne, for hun er rett frem, og dønn ærlig. Dessuten så tror jeg hun er veldig snill. Men jeg reagerer på at noen her tror at man plutselig får elefanthud og skal tåle alt etter en viss alder. For det er helt feil. Jeg er den samme "selv" i tanker og følelser samme sinn, som den jeg var som ung. Man har bare levd litt lenger. 15 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 26. januar #602 Del Skrevet 26. januar Bra at Johanne vant. Herleg flott dame og i den nydelege kjolen. Hun får nok mange henvendelser fra gutter nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 26. januar #603 Del Skrevet 26. januar Cid skrev (27 minutter siden): Hun er en ekte Skolmen Hun er inngift. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 26. januar #604 Del Skrevet 26. januar Pjukset skrev (21 minutter siden): Ja, hva så? Hun hadde ikke vært garantert en seier hvis Johanne ikke hadde meldt seg. Johanne fikk reflektert og forstod de underliggende grunnene til at hun hadde gjort det, og valgte å jobbe med seg selv fremfor å være feig å rømme fra problemet. ALL ære til henne for det. Anette reagerer utrolig barnslig. Anette viste den største respekten for Johanne og hennes dårlige selvbilde, ved å la Johanne ta konsekvensene av egen vingling og lage en rettferdig kamp som Johanne gikk vinnende ut av. Jeg tenker det å stå i de valgene en tar, dårlige som gode. Er bra for eget selvbilde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 26. januar #605 Del Skrevet 26. januar Cid skrev (1 time siden): Skjul innhold Håper ikke sinnet hennes dreier seg så langt da 😅 skjønte at hun var sur den første dagen men blir for dumt om hun fortsatt er sur om en uke 🤪 Må forøvrig si at jeg er mektig imponert over hvor god form hun er for alderen, hun kunne kanskje tatt noen av deltakerne i tautrekking. Ja altså jeg skjønner hvorfor hun faktisk blir sett på som en konkurrent, for hun er godt trent og jeg tror hun er seig som f. Og man har jo i utgp mer kunnskap som 60 åring enn 20 åring, selv om man ikke har bodd på en gård. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 26. januar #606 Del Skrevet 26. januar Jeg synes det var veldig bra at Johanne vant, og håper hun deltar mer i ukesoppdragene framover. Hun må rett og slett skjerpe seg, og på den måten få bedre selvtillit på oppgavene. Anette ble sur på Tarjei for at han valgte henne, og etterpå sur på Johanne fordi hun ikke ville gi seg uten kamp. Farmen er en konkurranse, og det må hun finne seg i som alle andre. Synes hun oppførte seg dårlig og sutrete. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 26. januar #607 Del Skrevet 26. januar NiceOrNothing skrev (8 minutter siden): Helt enig . Seriøst burde den «velg meg « blitt kansellert når Johanne ombestemte seg . Det er jo en slags manipulering av spillet . Anette burde stått fritt til å velge hvem hun ville . Syns Johanne er vinglete og en smule lat og manipulerende . Spoiler Hun sto jo fritt til å velge hvem hun ville? Johanne sa ifra FØR andrekjempevalget. Mista helt sansen for Anette idag. Greit å være skuffa, men å kalle Johanne og Tarjei masse stygge ting er litt too much eller. "Johanne er ondskap, hun har ikke følelser"? Altså hæ. Jeg liker Johanne bedre og bedre jeg! Det må være lov å ombestemme seg, og hun tar jo selvkritikk til gangs. Det hun sa under andrekjempevalget syns jeg var veldig reflektert og forståelig. Tror ingen på gården vil bære noe nag mot Johanne neste uke, men jeg håper hun bidrar som en helt i ukesoppdraget. 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 26. januar #608 Del Skrevet 26. januar Pjukset skrev (45 minutter siden): Hvorfor det? Anette hadde da måttet ut i kamp uansett, det er ikke Johanne sin feil. Hun fikk reflektert og angret seg da hun forstod hvorfor hun hadde meldt seg som 2 kjempe, og ønsket å gjøre noe med egen selvsabotering. Om noe, så står det i respekt av Johanne. Må være flaut for ei dame på 67 å være mindre reflektert enn ei på 23. I hvert fall veldig flaut å se på. Anette mener det var en set up og at både Johanne og Tarjei lurte henne. Tarjei sa jo bare det Johanne hadde sagt og det han selv hadde observert. Og jeg tror slett ikke at Isabel, som Anette hadde tenkt å ta, hadde vært noen enklere motstander for Anette. Men til Susann sier hun at hun må få han ut for han driver med skittent spill. Og det første hun sier, når hun kommer inn på Torpet er at det er så mye drittfolk på Farmen!? 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 26. januar #609 Del Skrevet 26. januar yamask skrev (2 minutter siden): Vis skjult innhold Hun sto jo fritt til å velge hvem hun ville? Johanne sa ifra FØR andrekjempevalget. Mista helt sansen for Anette idag. Greit å være skuffa, men å kalle Johanne og Tarjei masse stygge ting er litt too much eller. "Johanne er ondskap, hun har ikke følelser"? Altså hæ. Jeg liker Johanne bedre og bedre jeg! Det må være lov å ombestemme seg, og hun tar jo selvkritikk til gangs. Det hun sa under andrekjempevalget syns jeg var veldig reflektert og forståelig. Tror ingen på gården vil bære noe nag mot Johanne neste uke, men jeg håper hun bidrar som en helt i ukesoppdraget. Ja, Johanne må vise handlinger in neste uke som gjenspeiler at hun angret seg mtp at hun angret seg. Enig med deg, syns Anette reagerte forferdelig barnslig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 26. januar #610 Del Skrevet 26. januar Grüner skrev (Akkurat nå): Anette mener det var en set up og at både Johanne og Tarjei lurte henne. Tarjei sa jo bare det Johanne hadde sagt og det han selv hadde observert. Og jeg tror slett ikke at Isabel, som Anette hadde tenkt å ta, hadde vært noen enklere motstander for Anette. Men til Susann sier hun at hun må få han ut for han driver med skittent spill. Og det første hun sier, når hun kommer inn på Torpet er at det er så mye drittfolk på Farmen!? Som sagt, flaut flaut og mere flaut. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 26. januar #611 Del Skrevet 26. januar Blir tøft for Aurora på Torpet nå som arbeidsjernet Anetten kommer inn 😅. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 26. januar #612 Del Skrevet 26. januar Pinlig oppførsel fra både Anette og Johanne. Alle unnskyldningene til Johanna om hvorfor hun ikke har bidratt. Bla bla bla. Ta litt initiativ til å lære deg noe nytt da! 10 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 26. januar #613 Del Skrevet 26. januar Irja skrev (Akkurat nå): Pinlig oppførsel fra både Anette og Johanne. Alle unnskyldningene til Johanna om hvorfor hun ikke har bidratt. Bla bla bla. Ta litt initiativ til å lære deg noe nytt da! Nå har Johanne forklart at unnskyldningene hennes var kamuflering for veldig dårlig selvfølelse. Så får vi se neste uke om hun gjør noe med det. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 26. januar #614 Del Skrevet 26. januar Pjukset skrev (3 minutter siden): Nå har Johanne forklart at unnskyldningene hennes var kamuflering for veldig dårlig selvfølelse. Så får vi se neste uke om hun gjør noe med det. Jeg holder ikke pusten. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. januar #615 Del Skrevet 26. januar Sutrejenny hun Johanne og lat. Hun virker meget bedagelig. Nei, dette er nok regissert fra tv2. De må jo ha drama for å holde på seerene. Nå vet vi hvem som blir storbonde også. Det blir jobbing, ukesoppdraget fullført og kniv til vedkommende som også er en favoritt. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 26. januar #616 Del Skrevet 26. januar Pjukset skrev (5 minutter siden): Nå har Johanne forklart at unnskyldningene hennes var kamuflering for veldig dårlig selvfølelse. Så får vi se neste uke om hun gjør noe med det. Flere sto og hogde ved, jobbet, fikset og ordnet. Lager mat og vasker opp. Hun deltar jo ikke på noe av det, bare sitter og soler seg eller prater med Agnete ? Om hun vil jobbe med selvbildet bør hun ta tak i enkle oppgaver som trengs å gjøres ? Man kan godt få en boost i selvtilliten av å få til enkle oppgaver og føle seg nyttig… Jesus for en slapp holdning og irriterende at det samme nevnes igjen og igjen , bla bla grunnen til at jeg ligger og soler meg er at jeg sliter med selvbildet… okei!! 20 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 26. januar #617 Del Skrevet 26. januar globalagogo skrev (Akkurat nå): Flere sto og hogde ved, jobbet, fikset og ordnet. Lager mat og vasker opp. Hun deltar jo ikke på noe av det, bare sitter og soler seg eller prater med Agnete ? Om hun vil jobbe med selvbildet bør hun ta tak i enkle oppgaver som trengs å gjøres ? Man kan godt få en boost i selvtilliten av å få til enkle oppgaver og føle seg nyttig… Jesus for en slapp holdning og irriterende at det samme nevnes igjen og igjen , bla bla grunnen til at jeg ligger og soler meg er at jeg sliter med selvbildet… okei!! Johanne sa at det var ukesoppdragene som ga henne dårlig følelse, men de andre lager jo dusj, hogger ved, tømmer utedo ++ og hun gjør ingenting sånt. En uke spikret hun litt på et oppdrag, da var hun fornøyd, men det er det eneste hun har bidratt med på hele oppholdet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 26. januar #618 Del Skrevet 26. januar globalagogo skrev (3 minutter siden): Flere sto og hogde ved, jobbet, fikset og ordnet. Lager mat og vasker opp. Hun deltar jo ikke på noe av det, bare sitter og soler seg eller prater med Agnete ? Om hun vil jobbe med selvbildet bør hun ta tak i enkle oppgaver som trengs å gjøres ? Man kan godt få en boost i selvtilliten av å få til enkle oppgaver og føle seg nyttig… Jesus for en slapp holdning og irriterende at det samme nevnes igjen og igjen , bla bla grunnen til at jeg ligger og soler meg er at jeg sliter med selvbildet… okei!! Nå er det forklart her flere ganger, og det er nettopp vist på tv. Hun sliter med selvfølelsen som har gjort at hun gikk inn i en rolle med "soling og avslapping". Hun innså det, og ønsket å gjøre noe med det, fremfor å rømme fra det (les: gå frivillig ut av Farmen). Sånn, forklart for nte gang. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 26. januar #619 Del Skrevet 26. januar (endret) Syns hun Anette oppførte seg helt tåpelig. Lavmål å gå rundt å baksnakke og slenge rundt banneord og kalle alle hun er irritert på stygge ting, om og om igjen. Hun sto helt fritt til å velge hvem hun ville. Og hun behandlet Johanne som om hun hadde begått mord. Johanne var ærlig, og Johanne har minst like mye rett til å være der som de andre. Glad Johanne vant, ikke vært så hyggelig tv fremover om Anette skulle ha fortsatt på farmen. Samtidig, ganske teit at hun (Anette) forsøkte å manipulere til å velge vekk Tarjei osv. og å kalle de for «drittmennesker»… Er hun egentlig helt ved sine fulle fem, hun Anette der? Endret 26. januar av Motelvibes 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 26. januar #620 Del Skrevet 26. januar _Maddie_ skrev (2 minutter siden): Johanne sa at det var ukesoppdragene som ga henne dårlig følelse, men de andre lager jo dusj, hogger ved, tømmer utedo ++ og hun gjør ingenting sånt. En uke spikret hun litt på et oppdrag, da var hun fornøyd, men det er det eneste hun har bidratt med på hele oppholdet. Det er det vi har sett henne bidra med ja. Aner jo ikke hvordan ting regisseres for oss seere. Vi får vel bare se om det er hold i det hun sa i dag, det ser vi jo neste uke. Uansett glad hun vant, Anette orker jeg ikke etter i dag. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå