Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

_Maddie_ skrev (På 20.1.2025 den 0.33):

Enig, blir mye offer og stakkars meg som ikke tør da kritikken direkte til gladkokken, men heller spy ut kritikk av han til andre og ikke ta til seg Brynjars og Isabels først diplomati, deretter Brynjars som setter foten ned uten at Sarita forstår. At hun ikke forstår hvorfor hun er valgt sier jo så mye om manglende selvinnsikt. 

Jeg vet akkurat hva slags personer du henviser til.

Flott at hun møtte en hun ikke kunne/ turte manipulere! ( Brynjar)👍

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett mange sesonger av Eventyrlig Oppussing, og synes Ole er en kul kar, med en arbeidsmoral, snekkerferdighet og humør som overgår mr sur og lat Gladkokk med MANGE hakk!! Syntes derfor det var såå kjipt at det var bingo-lotto grenen hestesko det skulle avgjøres på, med den aller minste mulige margin også. Irriterer meg grønn over at det alltid er de mest dyktige, arbeidssomme typene som sparkes ut først, mens de som bidrar mindre plutselig kan ende opp i en finale fordi de ikke utgjør en trussel.

Nei nå håper jeg Ole klorer seg fast på Torpet og kommer inn igjen på Farmen og slår dem alle ned i støvlene til slutt. Det hadde vært kult, og det har jo skjedd før også…😁

Endret av Blekkulfina
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (11 timer siden):
  Vis skjult innhold

Blææ trodde kampen skulle være i morgen, så gikk inn å leste her når jeg så episoden 😂 dumme meg! 

Kjente ikke til han snekkeren fra før, men virket som en fin fyr. Liker Anette og Noah, så forsåvidt glad de fikk bli. Tipper Noah blir 1.kjempe i morgen. 

Det gir jo ingen mening at han skulle kaste den siste hesteskoen, da hadde han jo bare kasta den på bakken, noe annet er jo dumt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 time siden):

Diabetes 1 på Farmen tror jeg er veldig utfordrende med ustabil mattilgang og mye hardt kroppsarbeid.

Selv om programmet skal illudere 1925, er vi likevel i 2025, så de lar ham neppe omkomme av verken ketoacidose eller «sukkerslag»! 😉

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nymphadora skrev (1 time siden):

Jeg forstår Brynjar veldig godt. Hvorfor melde seg på farmen når man allerede inn i uke 3 skal begynne å sabotere ukesoppdrag. Jeg har forstått valget i tidligere sesonger når det er helt på tampen, de er slitne og de generelt skjønner at de ikke kommer i mål med et oppdrag, men dette forstod jeg ikke. De fikk lov å "kjøpe seg ut" av deler av oppdraget ved å velge om de skulle slakte eller ikke, det var nok. Håper nesten det får en konsekvens utover underkjent ukesoppdrag, at de ikke har passet på kista og innholdet.

Veeeldig glad for at de valgte å ikke slakte da, fordi jeg vet ikke om jeg hadde orket å se på resten av sesongen om de tok en av griseungene. 

Ellers ble jeg litt overrasket over at jeg under hesteskokampen, håpet at utfordreren skulle vinne. Det er etter eller annet som irriterer meg med Gladkokken, til tross for at jeg er ivrig bruker av oppskriftene hans. 

Enig ift gladkokken.

Vet han slengte med leppa til en annen kokk engang , skikkelig ufin .

Oppskriftene bruker jeg endel 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (1 time siden):

Jeg har sett mange sesonger av Eventyrlig Oppussing, og synes Ole er en kul kar, med en arbeidsmoral, snekkerferdighet og humør som overgår mr sur og lat Gladkokk med MANGE hakk!! Syntes derfor det var såå kjipt at det var bingo-lotto grenen hestesko det skulle avgjøres på, med den aller minste mulige margin også. Irriterer meg grønn over at det alltid er de mest dyktige, arbeidssomme typene som sparkes ut først, mens de som bidrar mindre plutselig kan ende opp i en finale fordi de ikke utgjør en trussel.

Nei nå håper jeg Ole klorer seg fast på Torpet og kommer inn igjen på Farmen og slår dem alle ned i støvlene til slutt. Det hadde vært kult, og det har jo skjedd før også…😁

Gladkokken er da ikke sur og lat. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjugur skrev (4 timer siden):

Er ikke han en av gutta i teamet til Halvor Bakke (Halvard?) som fikser opp hytter da? 
Eventyrlig oppussing el.n.sånt? 

Hadde vært artig om Halvor Bakke var en av utfordrerne 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravleberta skrev (2 timer siden):

Det gir jo ingen mening at han skulle kaste den siste hesteskoen, da hadde han jo bare kasta den på bakken, noe annet er jo dumt. 

Ikke sikkert at han hadde tenkt på å gjøre det da 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Gladkokkens insta. Han har innlegg der han lager indisk mat  virker det som med enten William eller Agnete og så et annet innlegg med Simon. Han kan ikke være så upopulær. Han påpeker i innlegg at han ikke er kokk, men liker å holde på med mat.   På spørsmål om hvem William ville sende ut først fra Farmen, svarte Sarita, hun laget så merkelig stemning.  Gladkokken henviste til gårsdagens program. 

Agnete hadde sendt ut Caroline først.. Gladkokken sa han ble drittlei av matlaging på Farmen- koke (skrelle) poteter og kål og få ville hjelpe til med å skrelle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mye som skal avgjøres med hesteskokasting 😩 Hvorfor?!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (12 timer siden):

Ok, har aldri sett han før jeg da ☺️Synes igrunnen at han var litt for bråkjekk og selvsikker, så det var godt han røyk ut idag - etter å ha vært så sikker på at han skulle slå ut en av de andre 😄

Synes det er helt fint å være litt bråkjekk så lenge man oppfører seg greit mot andre. Kunne blitt litt action med han tror jeg. Men nå får Aurora nok et arbeidsjern på Torpet 😅

Men forstår ikke helt hvorfor Gladkokken ble betegnet og fremstilt som lat. Han har da jobbet og stått på selv om ryddingen og vasking etter matlaging har vært litt slapt. Brynjar valgte Sarita som førstekjempe blant annet fordi han mente det var bruk for Gladkokken for å få ukesoppdragene i land.

Endret av K_mb
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått veldig sansen for Noa. På mandagen når han sov så lenge så tenkte jeg att det var en ny slakk som sov lenge og egentlig ikke ville være på gården. Men det var han jo ikke. Håper han ikke ryker ut med en gang🥰.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Synes det var veldig bra att Johanne velger å på en måte gi plassen sin bort til Anette. Helt ærlig, hun har ikke noe mer på den gården der å gjøre. Selv om jeg egentlig digger Johanne❤️.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonym35445 skrev (24 minutter siden):
  Skjul innhold

Synes det var veldig bra att Johanne velger å på en måte gi plassen sin bort til Anette. Helt ærlig, hun har ikke noe mer på den gården der å gjøre. Selv om jeg egentlig digger Johanne❤️.

Spoiler

Trakk hun seg? Så synd :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):
  Skjul innhold

Trakk hun seg? Så synd :( 

Spoiler

Nei, hun trakk seg ikke. Men oppfordra Anette til å velge hun som andrekjempe.  I tillegg til att hun tidligere i synk sa att hun kom til å å tape tvedkampen med vilje om hun ble valgt som andre kjempe. Tror ikke hun hadde noe mer motivasjon inne på den gårde og da er det like greit å gi plassen sin til noen andre tenker jeg.

Endret av anonym35445
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym35445 skrev (1 time siden):

Spoiler

Aha. Mye bedre at hun gir plassen sin til noen andre, ja. Trist da, men virker ikke som hun har det så bra der inne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud så snork Farmen har blitt. Hopper av her - snakkes plutselig!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Helt på slutten av episoden kunne det høres ut som Johanne angret seg? Hun sa at valget om å la Anette vinne over henne, gikk på bekostning av henne selv-et eller annet? Eller er det bare for dramatisk effekt, tro?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (12 minutter siden):
  Skjul innhold

Helt på slutten av episoden kunne det høres ut som Johanne angret seg? Hun sa at valget om å la Anette vinne over henne, gikk på bekostning av henne selv-et eller annet? Eller er det bare for dramatisk effekt, tro?

Spoiler

Hadde jo vært gøy om det kom en pilot twist. Att det var spill fra Johanne sin side og att hun faktisk hadde gått inn for å spille og vant tvedkampen. Men tror ikke hun er typen til det. Enig me hva du sier om att det nesten virka som hun angra seg. Men tror egentlig mer att det handler om att hun følte det var en nedtur for selvtilliten liksom å gi seg. Men att det likevel føltes som rett valg. Det var i hvertfall min oppfatning.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til flere og flere masker faller, det er det mest gøye med Farmen kjendis! Når flere uker med irritasjon over andre, søvnmangel og sult får glansbilder til å rakne, sånn som det gjorde når den alltid elskelige Thomas Felberg ble barnslig og smålig.

Favorittene mine i år er arbeidslaget: Victor, Brynjar, Isabelle, Susann, William. Anette og Noah hører nok til i arbeidslaget, men jeg har ikke helt fått sansen for dem ennå.

Johanne irriterer meg mest med den sutrete stilen når hun fikk skylda for at første ukas oppdrag ikke ble godkjent. Hun burde bare tatt det og gått videre, men nei, det måtte snakkes om i huet og ræva! Videre er den slæppe stilen hun, Agnete og Lat-kokken legger for dagen provoserende. Så kjedelig å se folk ligge å sole seg i en uke! 

Tarjei er nok en luring, som befinner seg et sted midt mellom de to andre leirene. 

Endret av Grorudpalmen
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...