Apis Skrevet 21. januar #401 Del Skrevet 21. januar Venter bare på Bartolomeus og 10 andre olme sjørøvere, hvem må gå planken? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 21. januar #402 Del Skrevet 21. januar SeBraHaHa skrev (2 timer siden): Er ikke dette en tråd UTEN spoiling da?! Frivilllig å lese "spoiler". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 21. januar #403 Del Skrevet 21. januar Har jeg misforstått? Slik jeg forstod det, fikk de 12 kroner hvis de ikke slaktet, men bestod resten av ukesoppdraget. Vil ikke det si at de må tilbrede endene og resten av middagen? Virker ikke som det har tenkt å gjøre noe matlaging. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 21. januar #404 Del Skrevet 21. januar Mollebolle skrev (4 minutter siden): Har jeg misforstått? Slik jeg forstod det, fikk de 12 kroner hvis de ikke slaktet, men bestod resten av ukesoppdraget. Vil ikke det si at de må tilbrede endene og resten av middagen? Virker ikke som det har tenkt å gjøre noe matlaging. Slik forsto jeg også det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 21. januar #405 Del Skrevet 21. januar Mollebolle skrev (4 minutter siden): Har jeg misforstått? Slik jeg forstod det, fikk de 12 kroner hvis de ikke slaktet, men bestod resten av ukesoppdraget. Vil ikke det si at de må tilbrede endene og resten av middagen? Virker ikke som det har tenkt å gjøre noe matlaging. Galningene skulle sabotere, og spise maten fra kista til Barolomeus, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 21. januar #406 Del Skrevet 21. januar Ble så lettet da de valgte å ikke slakte den lille grisungen, det er jo bare en baby. Å sette sammen det hunde-skjelettet, morbid. Og alle tre favorittene mine i storbonde-huset. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 21. januar #407 Del Skrevet 21. januar Syntes det er så morsomt å se William begynne å krype litt ut av skallet sitt jeg 😊 spøker og tar initiativ i den sosiale settingen. Fin fyr. 13 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 21. januar #408 Del Skrevet 21. januar Herlighet… som hun Johanne (Johanna?) gnæger om at hun jo «er det svakeste ledd» der inne, og er så sikker på å bli valgt 😂 Det holder nå! 😅 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeniora Skrevet 21. januar #409 Del Skrevet 21. januar (endret) Zenhouse skrev (På 19.1.2025 den 23.10): Bare en liten korreksjon - Susann heter Goksør og gladkokken heter Jan Henrik. Så det var feilskrevet i flere innlegg her nå 😉 Bare en liten korreksjon - Jan Henrik Gladkokken, heter han... faktisk. Dama heter Susann Goksør Bjerkrheim. Rett skal være rett 😉 (Fra godt.no) Endret 21. januar av Zeniora Redigering :) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 21. januar #410 Del Skrevet 21. januar Hvem er han utfordreren som røyk ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 21. januar #411 Del Skrevet 21. januar (endret) Knitalong skrev (3 minutter siden): Hvem er han utfordreren som røyk ut? Er ikke han en av gutta i teamet til Halvor Bakke (Halvard?) som fikser opp hytter da? Eventyrlig oppussing el.n.sånt? Endret 21. januar av Fjugur 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 21. januar #412 Del Skrevet 21. januar Fjugur skrev (5 minutter siden): Er ikke han en av gutta i teamet til Halvor Bakke (Halvard?) som fikser opp hytter da? Eventyrlig oppussing el.n.sånt? Ok, har aldri sett han før jeg da ☺️Synes igrunnen at han var litt for bråkjekk og selvsikker, så det var godt han røyk ut idag - etter å ha vært så sikker på at han skulle slå ut en av de andre 😄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 21. januar #413 Del Skrevet 21. januar Knitalong skrev (9 minutter siden): Hvem er han utfordreren som røyk ut? Har vær med i Eventyrlig oppussing flere sesonger. Er vell snekker tror jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 21. januar #414 Del Skrevet 21. januar Knitalong skrev (Akkurat nå): Ok, har aldri sett han før jeg da ☺️Synes igrunnen at han var litt for bråkjekk og selvsikker, så det var godt han røyk ut idag - etter å ha vært så sikker på at han skulle slå ut en av de andre 😄 Har sansen for han jeg. Håpet han klarer å kjempe seg inn igjenn. Gladkokken derimot kan godt ryke ut for min del, virker sur og gretten. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeniora Skrevet 21. januar #415 Del Skrevet 21. januar refill skrev (47 minutter siden): Syntes det er så morsomt å se William begynne å krype litt ut av skallet sitt jeg 😊 spøker og tar initiativ i den sosiale settingen. Fin fyr. Ja, han virker å være en skikkelig bra kar, med mange flotte egenskaper; fin personlighet! Glad for at han deltar 😊 Jeg har lurt på... i NRK-serien "Portrettmalerne" kom det fram at han (altså den godeste, sjarmerende William) har diabetes type 1. Diabetes type 1 er veldig vanskelig å administrere (til høsten har jeg selv hatt denne autoimmune sykdommen i ti år; så jeg veit virkelig hva det innebærer). Mener å huske at jeg har lest eller hørt at TV2 har ytret noe om at "Farmen-deltakere må være friske" (eller noe lignende). Noen her som husker/har hørt/lest noe lignende...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 21. januar #416 Del Skrevet 21. januar anonym35445 skrev (1 minutt siden): Har sansen for han jeg. Håpet han klarer å kjempe seg inn igjenn. Gladkokken derimot kan godt ryke ut for min del, virker sur og gretten. Jeg fikk ikke sansen for han: Godt vi er forskjellige, og glad jeg slipper å se han på Farmen - ihvertfall på en stund 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 21. januar #417 Del Skrevet 21. januar Zeniora skrev (4 minutter siden): Ja, han virker å være en skikkelig bra kar, med mange flotte egenskaper; fin personlighet! Glad for at han deltar 😊 Jeg har lurt på... i NRK-serien "Portrettmalerne" kom det fram at han (altså den godeste, sjarmerende William) har diabetes type 1. Diabetes type 1 er veldig vanskelig å administrere (til høsten har jeg selv hatt denne autoimmune sykdommen i ti år; så jeg veit virkelig hva det innebærer). Mener å huske at jeg har lest eller hørt at TV2 har ytret noe om at "Farmen-deltakere må være friske" (eller noe lignende). Noen her som husker/har hørt/lest noe lignende...? Diabetes 1 på Farmen tror jeg er veldig utfordrende med ustabil mattilgang og mye hardt kroppsarbeid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 21. januar #418 Del Skrevet 21. januar (endret) For meg blir det for dumt av Brynjar å snakke om at de andre ikke har moral bare fordi de skal kødde litt med et ukesoppdrag i en TV-innspilling. Brynjar er på Farmen for å kjempe om tilværelsen og det er jo bra for han. Men mange av de andre ønsker bare å kose seg og da handler det ikke om moral når de nettopp skal kose seg ved å unngå slakt og spise maten til sjørøverne. Det er jo på en måte kampen for tilværelsen det også. Men de er der av ulike grunner og det må være lov uten at man skal dra moral inn i dette oppdiktede og useriøse universet. Brynjar trenger å få litt lek inn i livet tror jeg, når selv en stakkarslig TV-innspilling blir tatt så seriøst. Helt merkelig for meg. Endret 21. januar av Blåttvann 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet 21. januar #419 Del Skrevet 21. januar Jeg forstår Brynjar veldig godt. Hvorfor melde seg på farmen når man allerede inn i uke 3 skal begynne å sabotere ukesoppdrag. Jeg har forstått valget i tidligere sesonger når det er helt på tampen, de er slitne og de generelt skjønner at de ikke kommer i mål med et oppdrag, men dette forstod jeg ikke. De fikk lov å "kjøpe seg ut" av deler av oppdraget ved å velge om de skulle slakte eller ikke, det var nok. Håper nesten det får en konsekvens utover underkjent ukesoppdrag, at de ikke har passet på kista og innholdet. Veeeldig glad for at de valgte å ikke slakte da, fordi jeg vet ikke om jeg hadde orket å se på resten av sesongen om de tok en av griseungene. Ellers ble jeg litt overrasket over at jeg under hesteskokampen, håpet at utfordreren skulle vinne. Det er etter eller annet som irriterer meg med Gladkokken, til tross for at jeg er ivrig bruker av oppskriftene hans. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 21. januar #420 Del Skrevet 21. januar Det var nytt at to utfordrere får bli værende, men blir jo mer spennende. Jeg er veldig fornøyd og glad for at gladkokken vant over han utfordreren. Han fortjener mer å være der og vinne farmen enn Ole. Ole er ikke kjent for meg fra før av. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå