anonym35445 Skrevet 21. januar #381 Del Skrevet 21. januar jojojo1988 skrev (13 minutter siden): Dorthe virker som ei bra dame ho, men kan ikke fordra henne som Farmen-programleder. Hun er soft, snakker til deltakerne som om de var barn. Kontrasten blir stor til f eks Mads Hansens som tør å stille deltakerne litt konfronterende spørsmål Liker Dorthe godt i farmer rollen jeg da❤️. Men er sikkert en smakssak. Ser folk kommenterer utseende hennes, men hadde jo også vært rart om hun kom i helt normale klær og masse sminke når dem andre ikke har det. Så er vell for å prøve å skli litt inn. Men enig i att hun ikke akkurat ser super bra ut med den klesstilen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 21. januar #382 Del Skrevet 21. januar anonym35445 skrev (18 minutter siden): Liker Dorthe godt i farmer rollen jeg da❤️. Men er sikkert en smakssak. Ser folk kommenterer utseende hennes, men hadde jo også vært rart om hun kom i helt normale klær og masse sminke når dem andre ikke har det. Så er vell for å prøve å skli litt inn. Men enig i att hun ikke akkurat ser super bra ut med den klesstilen. Litt forskjell på normale klær, klær anno tiden etter 1900 det skal være og den shabby stilen hun viser med hullete klær. Synes ikke det er programmet verdig. Sminke har man brukt i tusenvis av år. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 21. januar #383 Del Skrevet 21. januar (endret) _Maddie_ skrev (13 minutter siden): Litt forskjell på normale klær, klær anno tiden etter 1900 det skal være og den shabby stilen hun viser med hullete klær. Synes ikke det er programmet verdig. Sminke har man brukt i tusenvis av år. Joda, for såvidt enig i det men ikke noe jeg har tenkt over eller har gidde å bry meg om. Folk henger seg opp i alt mulig rart, virker trøttenes i lengden for deres egen del. Endret 21. januar av anonym35445 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. januar #384 Del Skrevet 21. januar Syns det er litt fint å se Dorte sånn jeg. Usminket og litt shabby klær. Det hadde sett teit ut om hun kom i full glam med masse sminke og lekre klær. Alt til sin tid. Syns nesten hun likner litt på Snusmumrikken i de klærne. En flott dame er hun uansett. Liker henne veldig godt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. januar #385 Del Skrevet 21. januar jukkapalme skrev (Akkurat nå): Syns det er litt fint å se Dorte sånn jeg. Usminket og litt shabby klær. Det hadde sett teit ut om hun kom i full glam med masse sminke og lekre klær. Alt til sin tid. Syns nesten hun likner litt på Snusmumrikken i de klærne. En flott dame er hun uansett. Liker henne veldig godt. Enig, det er litt sånn «Old McDonald had a farm»-vibe over henne. Fint at hun kler seg som hun har lyst til. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet 21. januar #386 Del Skrevet 21. januar Blåttvann skrev (På 19.1.2025 den 22.33): Hvis det stemmer at Isabel sa at Sarita skulle velge Gladkokken så synes jeg hun kunne stått for det. Jeg følger ikke så intenst med, så kanskje jeg ikke har fått med meg alt. Synes bare det var så rart å ta det opp med Sarita på kjempehytta dersom det ikke var sant. Eller var problemet at Sarita sa det høyt? 😛 Men da har de jo selv gått rundt bak ryggen på folk slik de ikke ville at Sarita skulle gjøre. digger uansett at Goksør var den eneste som sa at "ja, du har laget dprlig stemning, men jeg var jo med på det!". Haha, Sarita snakket ikke lenge med henne da hun ikke fikk høre det hun ville høre. 🤣 Lurer på hvordan det vil gå med salget av Saritas produkter i butikk og hvor mange gjester restauranten får videre. 😬 Uff. Jeg har aldri likt glassene hennes, så vi kjøpte de ikke mer enn én gang for å smake på de, men de har jo stått så mange år i hylla at de må ha blitt kjøpt nok hittil hvertfall. Eller kanskje Sarita ble med for å reklamere litt pga dalende salg? Vet ikke om dette hjalp... Selv om hun prøvde å skvise inn hvor viktig renhold og yrkesstolthet var for henne. Blablabla. Grüner skrev (På 19.1.2025 den 22.48): Ja, det sa hun faktisk, så når hun står der og sier at Sarita må stå for det hun sier, så får hun jammen gjøre det selv også! Men hun hadde vel ikke forventet at Sarita skulle si høyt at andre synes hun skulle velge Jørn Henrik, for alle vet jo at de hun snakker mest med er «de modne damene» og da ville det sette Isabel selv i et dårlig lys. Isabel sa at «du bør velge en du misliker» da Sarita sa hun skulle gjøre noe veldig crazy. «Du burde ikke ta en du er glad i. Ta en du misliker» sa Isabel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet 21. januar #387 Del Skrevet 21. januar Tulla25j skrev (23 timer siden): Vis skjult innhold Hvor så du/hørte du dette? Mollebolle skrev (23 timer siden): Vis skjult innhold Så det på tv. De viste "traileren" for tirsdagens episode. Er ikke dette en tråd UTEN spoiling da?! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet 21. januar #388 Del Skrevet 21. januar Perine skrev (13 minutter siden): Det er vel Tv2 som har ansvaret for deltakernes sikkerhet under innspillingen. jeg tviler sterkt på at de hadde tillatt henne å delta i tvekamp hvis hun hadde skadet seg. Jeg tenker at hun har falt og slått seg litt bare, men ikke noen skade. PusheenPusheen skrev (6 minutter siden): Det er nøyaktig dette jeg også tenker. Hadde jo vært helt uansvarlig av Tv2 å la henne delta i tvekamp om ankelen virkelig var så opphovnet og hun ikke klarte å stå på den. Da hadde det ikke vært snakk om at hun måtte tenke litt på det, eller hva hun nu sa til Dorthe. Hadde det vært så sabla vondt, hadde hun jo også selv avfeid det med en gang. Jeg lukter at hun innså at hun dreit på draget ved å kaste Isabel og Susann under bussen og syntes det var ubehagelig at Isabel sa ifra. Måtte fylle ut tv-tiden vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 21. januar #389 Del Skrevet 21. januar Nå har vi to levende legender i Farmen. Susanne Goksør og Anette Bø 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 21. januar #390 Del Skrevet 21. januar Apis skrev (8 minutter siden): Nå har vi to levende legender i Farmen. Susanne Goksør og Anette Bø Helt fantastisk! ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. januar #391 Del Skrevet 21. januar Han nye gutten som trodde Bartolomeus var en «norrøn hilsen eller noe sånt» 😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 21. januar #392 Del Skrevet 21. januar SeBraHaHa skrev (34 minutter siden): Isabel sa at «du bør velge en du misliker» da Sarita sa hun skulle gjøre noe veldig crazy. «Du burde ikke ta en du er glad i. Ta en du misliker» sa Isabel. Som vi fikk se på skjermen ja. Vi aner ikke hva som ble sagt bak kamera. Men det kan godt være at Sarita som vanlig var slu og vrei på sannheten da hun sa at Isabel hadde rådet henne til å ta Gladkokken spesifikt. Jeg tviler ikke på at det kan ha skjedd. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 21. januar #393 Del Skrevet 21. januar (endret) SeBraHaHa skrev (29 minutter siden): Er ikke dette en tråd UTEN spoiling da?! Skjønner ikke hva du mener her? Er fullt lov å skrive spoilere så lenge mann bruker spoiler tag. Åpner man spoilerne før mann har sitt episodene kan man takke seg selv. Endret 21. januar av anonym35445 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. januar #394 Del Skrevet 21. januar Spoiler Jeg liker Brynjar så godt! Så deilig å litt moralsk forargelse. Er ikke så mye av det nå til dags. 30 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 21. januar #395 Del Skrevet 21. januar Boetica skrev (37 minutter siden): Skjul innhold Jeg liker Brynjar så godt! Så deilig å litt moralsk forargelse. Er ikke så mye av det nå til dags. Spoiler Også deilig å se at de unge gutta tok det på alvor og prøvde å løse det med kompromisser i stedet for «kjip gammal gubbe ass!» De er flinke. Blir faktisk imponert, både over kommunikasjon, konfliktløsing m.m. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 21. januar #396 Del Skrevet 21. januar Ninaen skrev (11 minutter siden): Skjul innhold Også deilig å se at de unge gutta tok det på alvor og prøvde å løse det med kompromisser i stedet for «kjip gammal gubbe ass!» De er flinke. Blir faktisk imponert, både over kommunikasjon, konfliktløsing m.m. Enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 21. januar #397 Del Skrevet 21. januar (endret) Dagens episode: Spoiler Jeg synes Brynjar har litt for høy moralborg. Han la implisitt inn en trussel om å forlate om han ikke fikk viljen sin. Ble surkete og overdrevent. Dette er bare Farmen, og ingen rettssal eller speiling av livet. Jeg mistenker at kursingen hans om egen atferd for å fremstå best mulig spilte han et puss der. Det ble for mye. Synes Tarjei kom aller best ut i dag. Respektfull og ordentlig type som tar hensyn samtidig som han balanserer moralen hos alle og i problemet veldig godt. Bra mann han Tarjei! Litt ufint gruppepress mot utfordrerne om å velge hverandre framover selv om to av de ble likeverdige forpaktere. Urettferdig spill. Litt rart at ikke moralen til Brynjar stod imot dette. Ironien var at det var hans forslag. Ole som blir valgt i kamp er en tøff type som står imot gruppepresset og valgte Gladkokken som motstander. Kult valg! Det ble hesteskokasting, som Ole tilslutt taper marginalt. Det ble et kort opphold på han. Synd han måtte sjekke ut, det virker som det var krutt i han. Blir spennende å se hva som skjer i neste episode! Endret 21. januar av Ctrl 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 21. januar #398 Del Skrevet 21. januar Spoiler Jeg er enig med Brynjar, hva er vitsen med å delta på Farmen for å spolere opplegget og drive dank. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 21. januar #399 Del Skrevet 21. januar Spoiler Jeg er enig med Brynjar her, altså. Synes det var tøft at han var tro mot seg selv, og det er jo en ærlig sak om man vil være med på spolering eller ikke. Jeg tenkte med meg selv da jeg så det, at jeg hadde reagert akkurat likens. Jeg synes spolering ikke er annet enn barnslig. Hadde ikke vært komfortabel med det, og det var tydeligvis ikke Brynjar heller. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoor Skrevet 21. januar #400 Del Skrevet 21. januar Godt de ikke la ned hele ukesoppdraget, hadde blitt en kjedelig uke! Gladkokken har begynt å irritere meg litt, syns ikke han virker så glad jeg. Heller mer lat og sur… syns de tre utfordrende var et friskt pust i gjengen 😀 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå