anonym35445 Skrevet 19. januar #281 Del Skrevet 19. januar Spoiler Veldig fornøyd med utfallet i dag🥰. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. januar #282 Del Skrevet 19. januar (endret) Å gå rundt og spørre folk direkte om man har laget dårlig stemning.... Trodde Sarita at hun skulle få ærlige svar? Det er få som har baller nok til å si til en person at "ja, det synes jeg", når personen står med hånda på skulderen din og stirrer på deg. Sarita er så skummel. Hun viser seg ikke fra en bra side her altså. Endret 19. januar av Blåttvann 35 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet 19. januar #283 Del Skrevet 19. januar Godt utfallet ble som det ble i dag, og tror også det var skuespill pga redsel for å tape på ekte. Jeg ser ikke helt at det er en så stor forskjell i å si at "du skaper dårlig stemning" og " det blir dårlig stemning når du gjør som du gjør". Sistnevnte er jo bare å si det på en indirekte måte. Uansett, sant var det nok 😅. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerven Skrevet 19. januar #284 Del Skrevet 19. januar Avsporing.. men er det noen som vet hvor man kan få tak i en lignende genser som den hvite Isabel hadde på i dagens episode? 🤭 Uten å strikke selv 😅🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 19. januar #285 Del Skrevet 19. januar Nymphadora skrev (9 minutter siden): Godt utfallet ble som det ble i dag, og tror også det var skuespill pga redsel for å tape på ekte. Jeg ser ikke helt at det er en så stor forskjell i å si at "du skaper dårlig stemning" og " det blir dårlig stemning når du gjør som du gjør". Sistnevnte er jo bare å si det på en indirekte måte. Uansett, sant var det nok 😅. Forskjellen vil ofte gå på om det adresseres som om det er personligheten vs atferden (som ikke nødvendigvis er det samme). Jeg ser helt klart forskjellen på det han formidlet og det hun mente var formidlet. Som noen sa, det er måten ting blir sagt og gjort på. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 19. januar #286 Del Skrevet 19. januar Ninaen skrev (34 minutter siden): Jeg elsker Isabel og Susan 😂😂😂 Jeg liker de jeg også, men jeg synes Isabel var altfor vag og ullen da hun snakket med Sarita i kjempehytta. Hun pakket budskapet inn i så mye smiger og ros at jeg synes det ble direkte ekkelt. 3 prosent budskap - resten rævsleiking og klemming ... Nå skal jeg samtidig innrømme at jeg ikke er så tøff i slike situasjoner selv ... Men det er lett å sitte hjemme i sofaen og være nådeløs 😅 Angående Sarita så tror jeg hun må være et skoleeksempel på en eller annen pf-diagnose. Hennes oppførsel på Farmen generelt og i kjempehytta/kampsituasjon var helt absurd. Tarjei virket lettere forvirret. 24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 19. januar #287 Del Skrevet 19. januar Sarita tar med seg hersketeknikker, baksnakking og konstant pjatt om hennes yrkesstolthet hjem. Dette oppholdet kom hun ikke godt ut av. Og hun har neppe mer selvinnsikt enn at hun tror hun gjorde et bra opphold selv. Er typisk slike mennesker. For øvrig reagerte jeg på at hele tvekampen virket arrangert bare for "show" og TV-tid. Sarita ville først trekke seg, helt til hun ble snudd av Dorthe og der hun virkelig skulle prøve å kjempe for tilværelsen igjen. Det var ikke måte på for en "trooper" hun skulle være. Og så endte det hele med at hun ikke engang prøvde å gå på vagla. Merkelig seanse. Ble en kunstig "her skal jeg prøve å se bra ut"-opplegg, men var totalt bortkasta å se på når det ble tydelig at Sarita hadde bestemt seg for å reise hjem. Snork. 33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærlakris Skrevet 19. januar #288 Del Skrevet 19. januar Jammen bra Sarita røk ut. Både pga oppførselen og jeg syns det hadde vært urettferdig om hun vant tvekampen, for å så måtte trekke seg i neste episode pga foten og armen. Det hadde vært urettferdig og feigt mot Tarjei. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 19. januar #289 Del Skrevet 19. januar Lofilteret skrev (3 minutter siden): Jeg liker de jeg også, men jeg synes Isabel var altfor vag og ullen da hun snakket med Sarita i kjempehytta. Hun pakket budskapet inn i så mye smiger og ros at jeg synes det ble direkte ekkelt. 3 prosent budskap - resten rævsleiking og klemming ... Nå skal jeg samtidig innrømme at jeg ikke er så tøff i slike situasjoner selv ... Men det er lett å sitte hjemme i sofaen og være nådeløs 😅 Angående Sarita så tror jeg hun må være et skoleeksempel på en eller annen pf-diagnose. Hennes oppførsel på Farmen generelt og i kjempehytta/kampsituasjon var helt absurd. Tarjei virket lettere forvirret. Synes Isabel var tøff som faktisk tok det opp på et sånt besøk hvor de egentlig er forventa å kose-mose-støtte, og når de har erfart hvor dårlig S tar kritikk/tilbakemelding, synes hun var direkte, men prøvde å gjøre det på en avvæpnende måte som ga S mulighet til å ta selvkritikk. I stedet bare avbrøt S og gikk i forsvar… For øvrig er det så jævlig godt å se Susan Goksøyr, en dame i sin beste alder,med et 100% naturlig og levende ansikt! Befriende, og også en solid tankevekker på at flertallet av de vi ser i ruta og på SoMe på 40+ har et eller annet i trynet, og særlig i panna! Dorthe er også en flott dame, og man ser aldring og hun har levende ansikt ift mange andre, men panna mangler rynker 🙈 Var også et herlig tablå der Dorthe gikk først over enga med kurvstolen over hodet, og Tarjei med Sarita i tralla 😂 25 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bronto Skrevet 19. januar #290 Del Skrevet 19. januar Isabell har vokst på meg etter det jeg så idag. Og tror Sarita konstruerte eller dikta opp denne liksom dramatiske hendelsen i skråningen. For å skyte seg ut, etter å hatt besøk av Isabell. Tror ho skjønte at ho hadde blitt avslørt og takla ikke tanken på å måtte inn og forholde seg til det. Når slike folk blir avslørt og skjønner de ikke kan gaslighte og manipulerere mer, stikker de. Men de innrømmer ingenting. Går ut med sin innbilte stolte i behold. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 19. januar #291 Del Skrevet 19. januar At Sarita valgte Tarjei fremfor gladkokken var kun for at hun ikke ville tape for gladkokken. Det hadde vært for nedvergende. Da var det bedre å velge en som fikk de andre til å se på henne som tøff som valgte en såpass sterk motstander. Så vidt jeg fikk med meg stilte ikke Dorthe Sarita flere spørsmål etter hun valgte andrekjempe, men Sarita fortsatte å prate slik at hun fikk formidlet til Gladkokken at det var flere som ville ha han ut. Hun klarte rett og slett ikke å dy seg. Hun virket dessuten veldig fornøyd med at «ingen» mente at hun hadde lagd dårlig stemning. Hva skulle de ellers ha sagt rett før andrekjempevalget?? Mistenker at hun kastet seg selv ned skråningen for å ha en unnskyldning for å komme seg hjem uten å tape på vanlig vis. Tror hun mistet lysten på å returnere etter at Isabel konfronterte henne. Føler meg slem som tenker slik om et menneske jeg ikke kjenner, men man har jo møtt lignende personligheter i sitt liv så man kjenner jo typen… 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 19. januar #292 Del Skrevet 19. januar Bronto skrev (8 minutter siden): Isabell har vokst på meg etter det jeg så idag. Og tror Sarita konstruerte eller dikta opp denne liksom dramatiske hendelsen i skråningen. For å skyte seg ut, etter å hatt besøk av Isabell. Tror ho skjønte at ho hadde blitt avslørt og takla ikke tanken på å måtte inn og forholde seg til det. Når slike folk blir avslørt og skjønner de ikke kan gaslighte og manipulerere mer, stikker de. Men de innrømmer ingenting. Går ut med sin innbilte stolte i behold. Jeg tror det samme som deg. Sarita er lett å gjennomskue. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 19. januar #293 Del Skrevet 19. januar Får ikke ting helt til å stemme. Sarita trengte vel ikke gå langt ned i skråningen for å tisse? Er vel bare å tisse i bøtta og la den stå utenfor til det blir morgen? Men mye mulig hun hadde gjort noe mer enn bare å tisse, siden spaden også lå i skråningen. Man graver vel ikke ned urin? Nei, det skurrer av hele dama. Makan til narrsissistisk oppførsel. Tviler ikke et sekund på at dama føler hun har gjort et godt inntrykk på tv. Hosj!!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. januar #294 Del Skrevet 19. januar (endret) Hvis det stemmer at Isabel sa at Sarita skulle velge Gladkokken så synes jeg hun kunne stått for det. Jeg følger ikke så intenst med, så kanskje jeg ikke har fått med meg alt. Synes bare det var så rart å ta det opp med Sarita på kjempehytta dersom det ikke var sant. Eller var problemet at Sarita sa det høyt? 😛 Men da har de jo selv gått rundt bak ryggen på folk slik de ikke ville at Sarita skulle gjøre. digger uansett at Goksør var den eneste som sa at "ja, du har laget dprlig stemning, men jeg var jo med på det!". Haha, Sarita snakket ikke lenge med henne da hun ikke fikk høre det hun ville høre. 🤣 Lurer på hvordan det vil gå med salget av Saritas produkter i butikk og hvor mange gjester restauranten får videre. 😬 Uff. Jeg har aldri likt glassene hennes, så vi kjøpte de ikke mer enn én gang for å smake på de, men de har jo stått så mange år i hylla at de må ha blitt kjøpt nok hittil hvertfall. Eller kanskje Sarita ble med for å reklamere litt pga dalende salg? Vet ikke om dette hjalp... Selv om hun prøvde å skvise inn hvor viktig renhold og yrkesstolthet var for henne. Blablabla. Endret 19. januar av Blåttvann 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 19. januar #295 Del Skrevet 19. januar Er det noe poeng i å spekulere i om hun faker skade? For all del, jeg synes ikke hun har gjort noen god figur jeg heller. Måten hun turer på og aldri tar tilbakemeldinger eller korreksjoner er skremmende. Sånne mennesker er slitsomme. Samtidig trenger vi jo ikke å male henne som en ond demon heller, alt blir nok litt spesielt i den settingen der. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 19. januar #296 Del Skrevet 19. januar Var det utfordrere de tre som kom på slutten tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19. januar #297 Del Skrevet 19. januar Knitalong skrev (7 minutter siden): Var det utfordrere de tre som kom på slutten tro? Ja, fra Torpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet 19. januar #298 Del Skrevet 19. januar Ninaen skrev (43 minutter siden): Forskjellen vil ofte gå på om det adresseres som om det er personligheten vs atferden (som ikke nødvendigvis er det samme). Jeg ser helt klart forskjellen på det han formidlet og det hun mente var formidlet. Som noen sa, det er måten ting blir sagt og gjort på. Forstår på sett og vis hva du mener, men hvis atferden til noen skaper dårlig stemning, er det fremdeles den personen som skaper dårlig stemning. Man kan ikke skille de to helt fra hverandre. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19. januar #299 Del Skrevet 19. januar Blåttvann skrev (9 minutter siden): Hvis det stemmer at Isabel sa at Sarita skulle velge Jørn Henrik så synes jeg hun kunne stått for det. Jeg følger ikke så intenst med, så kanskje jeg ikke har fått med meg alt. Synes bare det var så rart å ta det opp med Sarita på kjempehytta dersom det ikke var sant. Eller var problemet at Sarita sa det høyt? 😛 Men da har de jo selv gått rundt bak ryggen på folk slik de ikke ville at Sarita skulle gjøre. Ja, det sa hun faktisk, så når hun står der og sier at Sarita må stå for det hun sier, så får hun jammen gjøre det selv også! Men hun hadde vel ikke forventet at Sarita skulle si høyt at andre synes hun skulle velge Jørn Henrik, for alle vet jo at de hun snakker mest med er «de modne damene» og da ville det sette Isabel selv i et dårlig lys. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. januar #300 Del Skrevet 19. januar Grüner skrev (4 minutter siden): Ja, det sa hun faktisk, så når hun står der og sier at Sarita må stå for det hun sier, så får hun jammen gjøre det selv også! Men hun hadde vel ikke forventet at Sarita skulle si høyt at andre synes hun skulle velge Jørn Henrik, for alle vet jo at de hun snakker mest med er «de modne damene» og da ville det sette Isabel selv i et dårlig lys. Mye som skurrer her for meg... De dømmer hverandre for ting de gjør selv. Men det er vel ikke uvanlig for mennesker å gjøre akkurat det, total selvinnsikt er det vel ingen mennesker som har. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå