Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Elsker sjokolade skrev (På 17.1.2025 den 22.33):

De skulle fjernet høna som ble mobbet med en gang de så det. Det gikk alt for langt. Men når det er sagt så kan man ikke avlive 10 høner fordi de mobber den ellevte. 

Det skulle tatt seg ut! Det hadde nok hjulpet å ta ut «oppvigleren» en stund. Når den da blir satt tilbake, vil den være lavest i hierarkiet, og mindre nebbete😉👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvorfor debatten rundt Kjersti Grinis kommentar skal blusse opp igjen. Hun har ikke sagt noe galt. Kan ikke rope ut at alt er rasistisk. Hun har ikke vært rasistisk mot noen. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GlitrendeSjokolade skrev (13 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor debatten rundt Kjersti Grinis kommentar skal blusse opp igjen. Hun har ikke sagt noe galt. Kan ikke rope ut at alt er rasistisk. Hun har ikke vært rasistisk mot noen. 

Ikke i våres øyne, men i noen idioters øyne har hun det. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

For et feigt og uspiselig menneske Sarita er i kveldens episode. Makan til det hun lirte av seg før 1.kjempevalget, er helt hårreisende. At hun i tillegg springer rundt å plaprer med alle, er bare vemmelig å se på. Håper hun ryker på hodet og ræva ut. Barnslig som jeg er, kommer jeg ikke til å kjøpe hennes produkter mer.

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert at hun ikke datt og slo seg. Hun er bare redd fot å tape. Hun er så lett å lese.

• Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spyflua skrev (2 minutter siden):

Garantert at hun ikke datt og slo seg. Hun er bare redd fot å tape. Hun er så lett å lese.

Akkurat samme tanke hadde jeg.. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (3 minutter siden):

Hun tok nok en Mira.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (56 minutter siden):

Var min automatiske tanke også 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (1 time siden):

Blikket til Susanne Goksøyr, når Sarita fortalte at hun hadde tråkket over og hvordan.. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hva er det dere snakker om? Tråkket over? Hvem hva når...? :klo:  

Driver dere å spoiler 😢

Da kan jeg ikke være her mens jeg ser på. :vinke: 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GlitrendeSjokolade skrev (18 timer siden):

Helt enig. Ikke rart det blir så mye kluss når en skal bruke energi på sånn. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Sarita: Brynjar sa ikke at du lagde dårlig stemning, snakk om å vri på ting! Så bra Brynjar sier fra!!! «Vi skal aldri drive sitatfusk», nettopp! Takk, jeg elsker deg, Brynjar! Og Isabel også, at hun adresserer det at Sarita går via via via og ikke direkte til den der gjelder. 

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GlitrendeSjokolade skrev (18 timer siden):

Det var fordi hun har gått ut i media nå og sagt at hun angret på at hun til slutt la seg flat pga kommentaren den gang. Og da blusset det jo opp igjen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Kjerstis holdning til dyrevern er kritikkverdig! Stakkars fisk, hvis hun hadde fått viljen sin!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke noen spoile bak spoilertagg hva som skjer idag, sånn at jeg kan legge meg? 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab_naturals skrev (3 minutter siden):

Kan ikke noen spoile bak spoilertagg hva som skjer idag, sånn at jeg kan legge meg? 😅

Bare å sjekke VG nettavis 😬

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab_naturals skrev (7 minutter siden):

Spoiler

Det viktigste som skjer er vell att dem får godkjent ukesoppdraget, Tarjei blir valgt som andrekjempe og Serita(eller hva hun heter) ryker ut.

Endret av anonym35445
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...