Mollami Skrevet 18. januar #261 Del Skrevet 18. januar Elsker sjokolade skrev (På 17.1.2025 den 22.33): De skulle fjernet høna som ble mobbet med en gang de så det. Det gikk alt for langt. Men når det er sagt så kan man ikke avlive 10 høner fordi de mobber den ellevte. Det skulle tatt seg ut! Det hadde nok hjulpet å ta ut «oppvigleren» en stund. Når den da blir satt tilbake, vil den være lavest i hierarkiet, og mindre nebbete😉👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 18. januar #262 Del Skrevet 18. januar Cid skrev (På 17.1.2025 den 14.10): https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/kommenterer-venninnens-omstridte-utspill-hun-fortjente-tilsnakk/17365742/ Synes ikke at hun fortjente tilsnakk jeg.. Ikke jeg heller. Hun derre Jaffri er bare helt idiot som kaller Kjersti for en rasist. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 19. januar #263 Del Skrevet 19. januar Jeg skjønner ikke hvorfor debatten rundt Kjersti Grinis kommentar skal blusse opp igjen. Hun har ikke sagt noe galt. Kan ikke rope ut at alt er rasistisk. Hun har ikke vært rasistisk mot noen. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 19. januar #264 Del Skrevet 19. januar GlitrendeSjokolade skrev (13 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor debatten rundt Kjersti Grinis kommentar skal blusse opp igjen. Hun har ikke sagt noe galt. Kan ikke rope ut at alt er rasistisk. Hun har ikke vært rasistisk mot noen. Ikke i våres øyne, men i noen idioters øyne har hun det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 19. januar #265 Del Skrevet 19. januar Spoiler For et feigt og uspiselig menneske Sarita er i kveldens episode. Makan til det hun lirte av seg før 1.kjempevalget, er helt hårreisende. At hun i tillegg springer rundt å plaprer med alle, er bare vemmelig å se på. Håper hun ryker på hodet og ræva ut. Barnslig som jeg er, kommer jeg ikke til å kjøpe hennes produkter mer. 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 19. januar #266 Del Skrevet 19. januar Garantert at hun ikke datt og slo seg. Hun er bare redd fot å tape. Hun er så lett å lese. 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 19. januar #267 Del Skrevet 19. januar Spyflua skrev (2 minutter siden): Garantert at hun ikke datt og slo seg. Hun er bare redd fot å tape. Hun er så lett å lese. Akkurat samme tanke hadde jeg.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti T Usen Skrevet 19. januar #268 Del Skrevet 19. januar Spyflua skrev (3 minutter siden): Garantert at hun ikke datt og slo seg. Hun er bare redd fot å tape. Hun er så lett å lese. Hun tok nok en Mira. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 19. januar #269 Del Skrevet 19. januar Spyflua skrev (56 minutter siden): Garantert at hun ikke datt og slo seg. Hun er bare redd fot å tape. Hun er så lett å lese. Var min automatiske tanke også 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 19. januar #270 Del Skrevet 19. januar William altså. For en fin fyr. 17 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 19. januar #271 Del Skrevet 19. januar Spyflua skrev (1 time siden): Garantert at hun ikke datt og slo seg. Hun er bare redd fot å tape. Hun er så lett å lese. Blikket til Susanne Goksøyr, når Sarita fortalte at hun hadde tråkket over og hvordan.. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. januar #272 Del Skrevet 19. januar (endret) Hæ? Hva er det dere snakker om? Tråkket over? Hvem hva når...? Driver dere å spoiler 😢 Da kan jeg ikke være her mens jeg ser på. Endret 19. januar av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 19. januar #273 Del Skrevet 19. januar GlitrendeSjokolade skrev (18 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor debatten rundt Kjersti Grinis kommentar skal blusse opp igjen. Hun har ikke sagt noe galt. Kan ikke rope ut at alt er rasistisk. Hun har ikke vært rasistisk mot noen. Helt enig. Ikke rart det blir så mye kluss når en skal bruke energi på sånn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 19. januar #274 Del Skrevet 19. januar Spoiler Sarita: Brynjar sa ikke at du lagde dårlig stemning, snakk om å vri på ting! Så bra Brynjar sier fra!!! «Vi skal aldri drive sitatfusk», nettopp! Takk, jeg elsker deg, Brynjar! Og Isabel også, at hun adresserer det at Sarita går via via via og ikke direkte til den der gjelder. 23 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19. januar #275 Del Skrevet 19. januar GlitrendeSjokolade skrev (18 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor debatten rundt Kjersti Grinis kommentar skal blusse opp igjen. Hun har ikke sagt noe galt. Kan ikke rope ut at alt er rasistisk. Hun har ikke vært rasistisk mot noen. Det var fordi hun har gått ut i media nå og sagt at hun angret på at hun til slutt la seg flat pga kommentaren den gang. Og da blusset det jo opp igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19. januar #276 Del Skrevet 19. januar Men Kjerstis holdning til dyrevern er kritikkverdig! Stakkars fisk, hvis hun hadde fått viljen sin! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 19. januar #277 Del Skrevet 19. januar Kan ikke noen spoile bak spoilertagg hva som skjer idag, sånn at jeg kan legge meg? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 19. januar #278 Del Skrevet 19. januar Ab_naturals skrev (3 minutter siden): Kan ikke noen spoile bak spoilertagg hva som skjer idag, sånn at jeg kan legge meg? 😅 Bare å sjekke VG nettavis 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 19. januar #279 Del Skrevet 19. januar (endret) Ab_naturals skrev (7 minutter siden): Kan ikke noen spoile bak spoilertagg hva som skjer idag, sånn at jeg kan legge meg? 😅 Spoiler Det viktigste som skjer er vell att dem får godkjent ukesoppdraget, Tarjei blir valgt som andrekjempe og Serita(eller hva hun heter) ryker ut. Endret 19. januar av anonym35445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 19. januar #280 Del Skrevet 19. januar Jeg elsker Isabel og Susan 😂😂😂 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå