Irja Skrevet 17. januar #241 Del Skrevet 17. januar Cid skrev (12 minutter siden): Husker det provoserte meg veldig 😠 At høna måtte avlives? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 17. januar #242 Del Skrevet 17. januar Johanne er litt irriterende.. står at hun er komiker 🤔 Meh 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar Forfatter #243 Del Skrevet 17. januar Irja skrev (56 minutter siden): At høna måtte avlives? Ja, skulle vært de som mobbet den. Som tidligere mobbeoffer så blir jeg alltid opprørt når jeg ser eller hører om andre som blir mobbet, enten det er dyr eller mennesker 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar Forfatter #244 Del Skrevet 17. januar Irja skrev (53 minutter siden): Johanne er litt irriterende.. står at hun er komiker 🤔 Meh Er skjønn da 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar Forfatter #245 Del Skrevet 17. januar https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/kommenterer-venninnens-omstridte-utspill-hun-fortjente-tilsnakk/17365742/ Synes ikke at hun fortjente tilsnakk jeg.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 17. januar #246 Del Skrevet 17. januar Cid skrev (3 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/kommenterer-venninnens-omstridte-utspill-hun-fortjente-tilsnakk/17365742/ Synes ikke at hun fortjente tilsnakk jeg.. Synes Goksøyrs innspill her er gode. Helt greit å si fra, men å dra det til at noen er rasistisk uten å sjekke ut intensjonen en gang er jo helt… 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 17. januar #247 Del Skrevet 17. januar Cid skrev (18 minutter siden): Ja, skulle vært de som mobbet den. Som tidligere mobbeoffer så blir jeg alltid opprørt når jeg ser eller hører om andre som blir mobbet, enten det er dyr eller mennesker Enig med deg, og som i de fleste tilfeller er det nesten alltid offeret som må vike, ikke mobben. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar Forfatter #248 Del Skrevet 17. januar Ninaen skrev (29 minutter siden): Synes Goksøyrs innspill her er gode. Helt greit å si fra, men å dra det til at noen er rasistisk uten å sjekke ut intensjonen en gang er jo helt… Uff han Adam irriterte meg noe voldsomt husker jeg 🙊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 17. januar #249 Del Skrevet 17. januar Ninaen skrev (47 minutter siden): Synes Goksøyrs innspill her er gode. Helt greit å si fra, men å dra det til at noen er rasistisk uten å sjekke ut intensjonen en gang er jo helt… Helt enig. Det er ett ord som jeg aldri har brukt i vond forstand, i min omgangskrets var det bare ett ord som ble brukt for å forklare hvem eller hva, ikke mobbing eller hets. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 17. januar #250 Del Skrevet 17. januar Cid skrev (1 time siden): Ja, skulle vært de som mobbet den. Som tidligere mobbeoffer så blir jeg alltid opprørt når jeg ser eller hører om andre som blir mobbet, enten det er dyr eller mennesker Dette var en høne. Den var skadet og måtte derfor avlives. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 17. januar #251 Del Skrevet 17. januar Cid skrev (1 time siden): Er skjønn da Synes ikke det 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar Forfatter #252 Del Skrevet 17. januar Irja skrev (Akkurat nå): Dette var en høne. Den var skadet og måtte derfor avlives. Mobbing er ikke kjekt hverken man er et menneske eller dyr.. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 17. januar #253 Del Skrevet 17. januar Cid skrev (2 minutter siden): Mobbing er ikke kjekt hverken man er et menneske eller dyr.. Nei, selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar Forfatter #254 Del Skrevet 17. januar Irja skrev (Akkurat nå): Nei, selvfølgelig ikke. Bare trist det hele er visst ikke bare mennesker som kan være kjipe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 17. januar #255 Del Skrevet 17. januar Momma skrev (8 timer siden): Det er litt fascinerende å se hvordan Johanne blomstrer. Antar det er fordi Caroline forsvant? Caroline gjorde henne nok litt ekstra usikker. Usikker er hun nok også pga veldig få livserfaringer og personlighet. Personlig synes jeg hun er litt slitsom. Det er forståelig at man ikke kan alt mulig, men det handler litt om innstilling og selvtillit og hvordan man håndterer nye ting og ulike mennesker. Det er lov å ikke være utadvendt, men det gjør settingen på Farmen mer utfordrende. Det er for oss seere enklere å like deltagere som Tarjei og Susann som er mer åpne, hjelpsomme og tar initiativ enn Johanne som virker mer passiv og sutrete. Mange får sympatier for William med sine fobier. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 17. januar #256 Del Skrevet 17. januar Irja skrev (6 timer siden): Dette var en høne. Den var skadet og måtte derfor avlives. Vet jo det, men grunnen for att hønen ble skadet var på grunn av andre høner som skadet den. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 17. januar #257 Del Skrevet 17. januar anonym35445 skrev (45 minutter siden): Vet jo det, men grunnen for att hønen ble skadet var på grunn av andre høner som skadet den. De skulle fjernet høna som ble mobbet med en gang de så det. Det gikk alt for langt. Men når det er sagt så kan man ikke avlive 10 høner fordi de mobber den ellevte. 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 18. januar #258 Del Skrevet 18. januar Johanne har jeg nå begynt å like. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. januar #259 Del Skrevet 18. januar LiseTV skrev (9 timer siden): Johanne har jeg nå begynt å like. Likte henne fra før, hun er kjempemorsom på tiktok 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 18. januar #260 Del Skrevet 18. januar Perine skrev (På 17.1.2025 den 14.28): Enig med deg, og som i de fleste tilfeller er det nesten alltid offeret som må vike, ikke mobben. Da skjønner du hvor begrepet «hakkekylling» kommer fra!? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå