Cid Skrevet 16. januar Forfatter #221 Del Skrevet 16. januar Jadasikkert29 skrev (3 timer siden): Syns at årets sesong så langt er sååå kjedelig. Lite fokus på hva de gjør og mer fokus på konflikter som egentlig ikke er konflikter:p Og hvorfor får de så mye mat og godsaker når de ikke har klart ukesoppdraget? Tror ikke at det er noen fare for at noen kommer til å gå ned i vekt iallefall:p Er det fordi de er kjendiser? Ser ikke for meg at det er sånn på vanlig Farmen 😛 Synes denne er bedre enn de siste sesongene jeg. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar Forfatter #222 Del Skrevet 16. januar Ctrl skrev (1 minutt siden): Jeg er enig. Ser folk i tråden har skrytt av årets cast, men jeg synes sammensetningen av deltakere må være den kjedeligste i Farmen Kjendis noensinne. Og siden jeg er mett på konseptet så blir det ikke bedre med at episodene inneholder "akkurat" det samme som vi har sett 10-30 ganger tidligere. Både i deltakertyper, oppdrag, rutiner, gjøremål, tvekamper og krangler. Samtidig er kjendiser veldig opptatt av image. De aller fleste har som mål å se bra ut og komme ut fra oppholdet med rak rygg. Brynjar på sin side fikk omfattende veiledning rundt image, karakter, kutyme osv før han dro inn. Så det er litt stivt å se på, med få unntak/hendelser når karakterene "rakner" litt i bobla. Ekstra kunstig blir det når kjendisene skal få servert mat, godis, alkohol og alt mulig på sølvfat. Klarer ikke engasjere meg særlig, og ser bare på med et halvt øye. Vanlige farmen er bedre synes jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. januar #223 Del Skrevet 16. januar Jeg syns også det er en bra cast i år. Men håper på litt mer drama, haha 😂 Er så lite drama i livet mitt, så ønsker meg mer drama på farmen. Hadde vært gøy med en skikkelig heftig krangel mellom kokkene. Dyrene er uansett det beste i år 😍 De er alltid utrolig nydelige, men syns de er ekstra vakre i år 😍 Skulle gjerne hatt en hel episode i uka viet til kun dyrene 🤩 Jeg smelter fullstendig av alle sammen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar Forfatter #224 Del Skrevet 16. januar jukkapalme skrev (6 minutter siden): Jeg syns også det er en bra cast i år. Men håper på litt mer drama, haha 😂 Er så lite drama i livet mitt, så ønsker meg mer drama på farmen. Hadde vært gøy med en skikkelig heftig krangel mellom kokkene. Dyrene er uansett det beste i år 😍 De er alltid utrolig nydelige, men syns de er ekstra vakre i år 😍 Skulle gjerne hatt en hel episode i uka viet til kun dyrene 🤩 Jeg smelter fullstendig av alle sammen. Grisene er favoritten min 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søstertusenfryd Skrevet 16. januar #225 Del Skrevet 16. januar (endret) At de ikke kalte purka for Pig Mama Endret 16. januar av søstertusenfryd 2 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. januar #226 Del Skrevet 16. januar Cid skrev (23 minutter siden): Grisene er favoritten min Ja, de er så søte 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar Forfatter #227 Del Skrevet 16. januar jukkapalme skrev (23 minutter siden): Ja, de er så søte 😍 Håper ikke at grisene blir slaktet, heller et annet dyr 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. januar #228 Del Skrevet 16. januar jukkapalme skrev (2 timer siden): Jeg syns også det er en bra cast i år. Men håper på litt mer drama, haha 😂 Er så lite drama i livet mitt, så ønsker meg mer drama på farmen. Hadde vært gøy med en skikkelig heftig krangel mellom kokkene. Dyrene er uansett det beste i år 😍 De er alltid utrolig nydelige, men syns de er ekstra vakre i år 😍 Skulle gjerne hatt en hel episode i uka viet til kun dyrene 🤩 Jeg smelter fullstendig av alle sammen. Det er morsomt når de er sta og rampete og går der de ikke har lov 😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. januar #229 Del Skrevet 16. januar Cid skrev (1 time siden): Håper ikke at grisene blir slaktet, heller et annet dyr 😛 Er det ikke bare én purke med unger? Kan ikke slakte noen da. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. januar #230 Del Skrevet 16. januar jukkapalme skrev (15 timer siden): Jeg liker ikke væremåten til Sarita, men i den hygienesaken er jeg helt enig med henne. Mathygiene er ekstremt viktig selv om de lever som om det skulle vært 1925. Syns gladkokken er sløv der, satser på at han er mer nøye i det virkelige liv. Har sjekket ut bloggen hans, mye godt der! Jeg digger William, tror han og jeg hadde blitt gode venner. Håper han vinner hele skiten! Jeg syns det var litt rart at de andre ikke husket hva onomatopoetikon var, haha 😂 men jeg husker alle mulige ting som egentlig ikke er så viktig å huske, mens andre ting glemmer jeg. Onomatopoetikon er et utrolig kult ord da. Pluskvamperfektum også, mye kulere enn preteritum perfektum som det heter nå 😂 Heter det ikke pluskvamperfektum lenger? Hva har pluskvam gjort galt for å bli skvist ut på den måten 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 16. januar #231 Del Skrevet 16. januar Det heter dessverre preteritum perfektum nå, skikkelig dølt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 16. januar #232 Del Skrevet 16. januar Boetica skrev (1 time siden): Er det ikke bare én purke med unger? Kan ikke slakte noen da. Håper de dropper slakt helt. Får helt vondt i magen. Og jada, jeg spiser kjøtt og er dobbeltmoralsk som faen, men jeg liker ikke se det på TV alikevel. Ellers er jeg glad Nitter trakk seg. Hun må jo være et av de mest ufyselige menneskene kjendisnorge har å by på. Kai Thomas Larsen har sagt at hun var kjempeslem på good luck guys, men at hun alltid passer på å være en bully når kameraene ikke er på, og søt og snill foran kamera. Stemmer jo godt med hva Agnete og Tarjei sa/skrev. Eneste positive med henne er at hun ikke akkurat er noen god reklame for plastiske operasjoner 🦆🦆🦆 (Har egnt en avtale med meg selv å ikke skrive dritt om kjendiser på KG lenger, men avtaler meg meg selv kan jeg bryte 😅). Ellers så liker jeg Victor, Brynjar, Johanne, Susann, William, Agnete og Tarjei kjempegodt. Virker som sympatiske folk! Sarita virker litt hard, men matsikkerhet er faktisk viktig så jeg forstår at hun reagerer på gladkokkens skitne rot. Jeg reagerte mer på hvordan hun behandlet Johanne forrige uke. Isabel ga meg litt ick da hun prøvde dra med seg Johanne på å snakke dritt om gladkokken. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 16. januar #233 Del Skrevet 16. januar Det er vel lenge siden de har hatt slakt på farmen nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. januar #234 Del Skrevet 16. januar Boetica skrev (3 timer siden): Det er morsomt når de er sta og rampete og går der de ikke har lov 😍 Helt enig! Ler godt når de tuller sånn, hehe Boetica skrev (2 timer siden): Heter det ikke pluskvamperfektum lenger? Hva har pluskvam gjort galt for å bli skvist ut på den måten Nei, byttet navn i 2006 eller noe. Det lurer jeg også på. Pluskvam var jo den kuleste av dem alle! Og hvor tungvint er det ikke å si preteritum perfektum da? Kålrota skrev (1 time siden): Det heter dessverre preteritum perfektum nå, skikkelig dølt. Enig! Dritdølt. Skjønner ikke vitsen med å drive å bytte navn på den måten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 16. januar #235 Del Skrevet 16. januar Det er mange allrighte folk med denne gangen. Kanskje det bare er for tidlig til at jeg har begynt å irritere meg tro? 🙊 Liker Sarita minst, synes hun gnåler noe jævlig til å liksom ikke bry seg. Dog enig med henne angående mathygiene. Og Gladkokken... er vel ikke så veldig glad..? 🤪 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar Forfatter #236 Del Skrevet 16. januar PhilosopherSe7en skrev (1 time siden): Det er vel lenge siden de har hatt slakt på farmen nå? Har jo det hver sesong. jukkapalme skrev (30 minutter siden): Helt enig! Ler godt når de tuller sånn, hehe Nei, byttet navn i 2006 eller noe. Det lurer jeg også på. Pluskvam var jo den kuleste av dem alle! Og hvor tungvint er det ikke å si preteritum perfektum da? Enig! Dritdølt. Skjønner ikke vitsen med å drive å bytte navn på den måten. Ikke hørt om noen av ordene, kanskje jeg bare er for ung 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 16. januar #237 Del Skrevet 16. januar Cid skrev (32 minutter siden): Har jo det hver sesong. 🤪 Ikke 2024 som jeg husker, men kanskje jeg gikk glipp av en episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 17. januar #238 Del Skrevet 17. januar Det er litt fascinerende å se hvordan Johanne blomstrer. Antar det er fordi Caroline forsvant? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 17. januar #239 Del Skrevet 17. januar PhilosopherSe7en skrev (14 timer siden): Ikke 2024 som jeg husker, men kanskje jeg gikk glipp av en episode. Hadde vell på en måte det. Men da var det vell en høne som ble mobbet av di andre hønene. Høna var dermed så skada att den måtte avlives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar Forfatter #240 Del Skrevet 17. januar anonym35445 skrev (1 time siden): Hadde vell på en måte det. Men da var det vell en høne som ble mobbet av di andre hønene. Høna var dermed så skada att den måtte avlives. Husker det provoserte meg veldig 😠 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå