Jadasikkert29 Skrevet 7. januar #21 Del Skrevet 7. januar Tror Caroline Nitter kommer til å overraske på samme måten som hun gjorde i 71 grader nord ☺️ 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 7. januar #22 Del Skrevet 7. januar Det er virkelig noen personligheter der som kan gjøre det verdt å følge med …. Litt i det minste. Han william er en herlig skrue 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 7. januar #23 Del Skrevet 7. januar Jadasikkert29 skrev (Akkurat nå): Tror Caroline Nitter kommer til å overraske på samme måten som hun gjorde i 71 grader nord ☺️ DER sa du det… visste jeg har fått et overraskende positivt inntrykk av henne tidligere, men husket ikke helt hvor… eller om det engang var henne 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 7. januar #24 Del Skrevet 7. januar Caroline og William er mine favoritter! De lager god tv og ikke kjedelig kosemose underholdning. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. januar #25 Del Skrevet 7. januar Djungelvrål skrev (8 minutter siden): Stemmen er noe for seg selv og veldig tilgjort. Men er mer fascinert over utseendet. Tenk å bare operere seg til et nytt utseende og identitet. Hvordan har hun egentlig sett ut tro? Høres tilgjort ut, ja. Huff, ja… Blir helt fascinert jeg også. Skjønner ikke at hun vil seg selv så vondt, syns det er trist å se. De leppene er de største jeg har sett og ser veldig vonde ut. Virker jo helt sprengt. Kan umulig være noe behagelig. Tror hun hadde vært veldig søt uten silikonen og de enorme leppene. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 7. januar #26 Del Skrevet 7. januar Å høre på Caroline er som negler på en tavle for meg. Ikke bare stemmen, men hva hun sier også. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Anthropy Skrevet 7. januar #27 Del Skrevet 7. januar Djungelvrål skrev (43 minutter siden): Stemmen er noe for seg selv og veldig tilgjort. Men er mer fascinert over utseendet. Tenk å bare operere seg til et nytt utseende og identitet. Hvordan har hun egentlig sett ut tro? Ganske annerledes enn nå.. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 7. januar #28 Del Skrevet 7. januar Stor pike skrev (27 minutter siden): Å høre på Caroline er som negler på en tavle for meg. Ikke bare stemmen, men hva hun sier også. 👆🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. januar #29 Del Skrevet 7. januar Miss Anthropy skrev (51 minutter siden): Ganske annerledes enn nå.. Veldig pen før… 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar Forfatter #30 Del Skrevet 7. januar De minigrisene var så søte Jeg skjønner ikke hvordan Nitter kunne tro at Sarita ikke var en ekte person, hun har jo fysisk dukket opp i flere reklamer opp igjennom årene, trodde hun at det var en dukke eller? 😜 Andre som tenkte på Funkygine når de så Isabel? Hun ser ut som en litt eldre versjon av Funkygine, hun virker som en bra dame da, tror hun vil komme langt! Lurer på hva som skjer med han William i løpet av oppholdet som gjør at han har fortrengt alt som hendte der inne 🧐 Artig å se mentoren fra høsten 2023 Farmen, jeg liker Gotmar men jeg liker han her med så kjekt å se han returnere med 😄 Victor virker som en trivelig fyr 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 7. januar #31 Del Skrevet 7. januar (endret) tirben skrev (3 timer siden): For en sjarmerende mann han William er! Håper han blir med lenge, for jeg synes han løfter programmet. Etter kveldens episoder, liker jeg de aller fleste. Irriterer meg voldsomt over måten Nitter snakker på! Han hatet å være med på Farmen, har han uttalt i intervju. https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/kunstneren-hatet-a-delta-i-farmen-kjendis-sa-traumatisk/17206824/ Endret 7. januar av Grüner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 7. januar #32 Del Skrevet 7. januar jukkapalme skrev (2 timer siden): Høres tilgjort ut, ja. Huff, ja… Blir helt fascinert jeg også. Skjønner ikke at hun vil seg selv så vondt, syns det er trist å se. De leppene er de største jeg har sett og ser veldig vonde ut. Virker jo helt sprengt. Kan umulig være noe behagelig. Tror hun hadde vært veldig søt uten silikonen og de enorme leppene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. januar #33 Del Skrevet 7. januar Grüner skrev (8 minutter siden): Er DET henne?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar Forfatter #34 Del Skrevet 7. januar (endret) Cid skrev (55 minutter siden): De minigrisene var så søte Jeg skjønner ikke hvordan Nitter kunne tro at Sarita ikke var en ekte person, hun har jo fysisk dukket opp i flere reklamer opp igjennom årene, trodde hun at det var en dukke eller? 😜 Andre som tenkte på Funkygine når de så Isabel? Hun ser ut som en litt eldre versjon av Funkygine, hun virker som en bra dame da, tror hun vil komme langt! Lurer på hva som skjer med han William i løpet av oppholdet som gjør at han har fortrengt alt som hendte der inne 🧐 Artig å se mentoren fra høsten 2023 Farmen, jeg liker Gotmar men jeg liker han her med så kjekt å se han returnere med 😄 Victor virker som en trivelig fyr Etter å ha sett del 2 så begynner jeg å bli litt mer klokere på hvorfor William fortrengte hele oppholdet 😆 Endret 7. januar av Cid 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7. januar #35 Del Skrevet 7. januar Synes Caroline er morsom, jeg 🤭 Hun har veldig nasal stemme, kanskje pga neseoperasjon? Det ligger en dokumentar om William ute på nrk som heter «Renessanseprinsen». 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 7. januar #36 Del Skrevet 7. januar William har diabetes 1 og det medfører ofte litt styr også på nattestid i form av blodsukkermåling og behov for tilgang på sukker. Det kan være en av grunnene til at han vil sove alene selv om han ikke sier det. Vil kanskje ikke være til bry. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar Forfatter #37 Del Skrevet 7. januar Gladkokken virker til å leve opp til navnet sitt 😄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar Forfatter #38 Del Skrevet 7. januar Lurer på hva sjansen er for at Christian Skolmen eller Emilie Skolmen dukker opp som utfordrer, hadde vært artig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 7. januar #39 Del Skrevet 7. januar Isabel er herlig! Masse selvironi og humor, samtidig bein i nesa. Liker Susann Goksør også. Og Brynjar er jo fantastisk 😂 Ungjentene…kommer til å få problemer med enkelte av dem. Og han guttevalpen som sover til langt på dag: hadde lett valgt ham som førstekjempe, ærlig talt! Greit at man ikke har erfaring med gårdsdrift, men å sove på den måten og null initiativ… 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. januar #40 Del Skrevet 7. januar Grüner skrev (35 minutter siden): Så søt hun var der. Og nå har hun ikke et eneste av de trekkene igjen. Trist. Helt utrolig trist hva hun har gjort med seg selv. Den paradise/ex on the beach-influenserbransjen er en bedriten bransje. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå