AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #41 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 10.50): Jeg tror også det er virkig å se på noens handlinger om det er genuint og noe å satse på, eller ikke. pleide å tenke det samme. Men, etter å ha datet en mann der jeg trodde alt gikk vår vei grunnet hans handlinger: holde hånden i offentlighet, kysse i offentlighet, sitte på fanget, sex , planlegge og reise på turer, lange fine samtaler, få små gaver , meldinger hver dag og kveld og så bare etter nesten fem mnd få høre " eh.. nei du er jo bare en dame jeg syns er hyggelig å være sammen med" .............. så jeg vet ikke helt jeg. Anonymkode: 6d33f...290 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #42 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): pleide å tenke det samme. Men, etter å ha datet en mann der jeg trodde alt gikk vår vei grunnet hans handlinger: holde hånden i offentlighet, kysse i offentlighet, sitte på fanget, sex , planlegge og reise på turer, lange fine samtaler, få små gaver , meldinger hver dag og kveld og så bare etter nesten fem mnd få høre " eh.. nei du er jo bare en dame jeg syns er hyggelig å være sammen med" .............. så jeg vet ikke helt jeg. Anonymkode: 6d33f...290 Det høres jo ut som dere var i ferd med å bli kjærester? Var dere aldri eksklusive i følge han? Kan det har oppstått noe på veien som har påvirket han? Anonymkode: 8697b...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå