Gå til innhold

Hvis du forstår dette om menn, blir livet ditt enklere!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 10.50):

Jeg tror også det er virkig å se på noens handlinger om det er genuint og noe å satse på, eller ikke.

pleide å tenke det samme. Men, etter å ha datet en mann der jeg trodde alt gikk vår vei grunnet hans handlinger: holde hånden i offentlighet, kysse i offentlighet, sitte på fanget, sex , planlegge og reise på turer, lange fine samtaler,  få små gaver , meldinger hver dag og kveld og så bare etter nesten fem mnd få høre " eh.. nei du er jo bare en dame jeg syns er hyggelig å være sammen med" 

..............  så jeg vet ikke helt jeg. 

Anonymkode: 6d33f...290

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

pleide å tenke det samme. Men, etter å ha datet en mann der jeg trodde alt gikk vår vei grunnet hans handlinger: holde hånden i offentlighet, kysse i offentlighet, sitte på fanget, sex , planlegge og reise på turer, lange fine samtaler,  få små gaver , meldinger hver dag og kveld og så bare etter nesten fem mnd få høre " eh.. nei du er jo bare en dame jeg syns er hyggelig å være sammen med" 

..............  så jeg vet ikke helt jeg. 

Anonymkode: 6d33f...290

Det høres jo ut som dere var i ferd med å bli kjærester? Var dere aldri eksklusive i følge han? Kan det har oppstått noe på veien som har påvirket han? 

Anonymkode: 8697b...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...