AnonymBruker Skrevet 6. desember #21 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (3 timer siden): Derfor kvinner har "mistet lommetørklet sitt" til alle tider Jeg støtter også HI, siden jeg kastet bort ALTFOR mye tid i ungdommen på menn som kun ville leke. Jeg tenker at lurer man fortsatt på om han er interessert etter et par dater, så er han ikke det. K54 Anonymkode: 0b5e0...141 Nå må vi miste andre ting, en pose kålstappe på REMA. Anonymkode: c9687...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #22 Del Skrevet 6. desember Som introvert og sjenert mann kan jeg si at kvinner ikke har peiling på hvor de har meg før vi ev. er sammen allerede. Det er nesten ikke mulig å lese meg i utgangspunktet. Som regel fremstår jeg nok seriøs, men uinteressert i noe romantisk. Jeg trenger mye tid på å bli kjent med noen, og er lite direkte før jeg kjenner personen godt. Anonymkode: ea265...d51 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #23 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du vært forelsket før? Jeg er en sånn sjenert person, som blir vågal i kjærlighetens navn. Men forstår ikke alle andre også er det, bare lurer på om du har følt noe for noen og bært det uten å gjøre noe. Som er trist. Anonymkode: c9687...c73 Jeg har vært forelsket mange ganger uten å gjøre noe med det Anonymkode: 749cc...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #24 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har vært forelsket mange ganger uten å gjøre noe med det Anonymkode: 749cc...ed2 Har du opplevd kjærlighet? Anonymkode: c9687...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #25 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har du opplevd kjærlighet? Anonymkode: c9687...c73 Nei 😂 Anonymkode: 749cc...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #26 Del Skrevet 9. desember Engel skrev (På 6.12.2024 den 12.58): Godt oppsummert. Og selvfølgelig er det generalisert, og det finnes alltid noen unntak. Men om man har dette i bakhodet sparer man seg for mye ja. Bingo! 😘 Brunello skrev (På 6.12.2024 den 13.43): Ser noen prøver å latterliggjøre ts. Gjør gjerne det, men alle trådene her inne om udugelige menn og damer som er blitt lurt viser at haugevis av damer ikke evner å utføre analysen Nettopp grunnen til at jeg skrev dette. Enkelte trenger å få det ærlig og enkelt forklart. Så kan de bygge seg nye erfaringer og bedre antenner derfra. Etter at jeg skrev dette har det kommet enda flere innlegg fra damer som ikke forstår mannen de snakker om. (og, nei, han er ikke interessert og ikke noe for dem) Kniv & gaffel skrev (På 6.12.2024 den 13.19): Mener du med dette at det ikke finnes sjenerte menn som ikke tør å ta initiativ og viser interesse? Der var en rar tolkning. Nei. Ang sjenerte og introverte menn: De er som regel veldig ærlige når de først våger seg utpå. Hvis jeg skal fortsette å generalisere så er nok de fleste av dem kategori 1 selv om de er sjenerte og ikke tør all verden. Kan være mange gode menn her. Hvis de derimot er så sjenerte og introverte at det er umulig for dama å vite hvordan hun skal forholde seg til dem og det bare blir vonde følelser og usikkerhet , så bør man vurdere om dette er en sunn relasjon eller om det er kategori 3 (psykiske problemer). Jeg tror mange damer trenger en mann de kan føle seg trygge på og vel sammen med. Usikkerhet, forvirring og vonde følelser er ikke greit. Sorry til alle sjenerte, introverte og usikre menn jeg tråkker på her, men dere må rett og slett ta litt tak i dere selv og bli den mannen dama fortjener. Tenk litt mer på henne og litt mindre på din egen indre kritiker. Som flere har påpekt. Dette er ikke phd nivå forskning. Det er en kraftig forenkling rettet mot de damer som kronisk velger feil og hele tiden sliter med å lese signaler og knytter alt for mye håp til menn som aldri kommer til å gi dem annet enn usikkerhet og smerte. Følger de i det minste dette "veikartet" kan de spare seg for mye. Jeg tror også en del menn som prøver å være seriøse kan lese dette også for å bli mer bevisst på hva slags signaler de sender ut. TS Anonymkode: 6295f...bcc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #27 Del Skrevet 13 timer siden SPOCA skrev (På 6.12.2024 den 13.19): Kanskje ikke, men for en usikker dame som meg selv, så var det faktisk en stor vekker når jeg traff en mann som faktisk var oppriktig interessert. Det er noe helt annet enn de andre mannfolkene som egentlig ikke var interesserte, men heller så seg etter et ligg (og ble uinteresserte når de ikke fikk det). Jeg er enig med deg ts, godt oppsummert. Nummer en beskriver min mann. Det var fantastisk å møte han. Å møte en som han var en så flott opplevelse, for det er noe med tilstedeværelsen og oppriktigheten. Han fikk liksom ikke nok, samtidig som han var så redelig og respektfull. Det var en veldig ny, og fin, opplevelse. Samme her! Jeg satte vertfall pris på denne oppsummeringen. Er selv veldig usikker i datinglivet og ønsker ikke møte på en type nr2 og 3 igjen.... Anonymkode: 52f23...5c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #28 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 9.27): Jeg har lest en del tråder her på KG hvor kvinner spør om oppførselen til menn. Er han interessert eller ikke. Hvorfor ghoster han meg? Hvorfor møter han ikke til avtaler? Hvorfor svarer han ikke på meldinger? Han vil ikke definere "oss"? Hvorfor henger han mer med bestevenninna si enn meg? Jeg vet det finnes mange nyanser og mange grunner til ulike ting. Men ta det fra en mann. Jeg har observert en del dating og lest en del både her og der, og jeg har diskutert dette med flere av mine mannlige venner, og det er ikke tvil: I dating treffer du i hovedsak tre typer menn: 1) Er han seriøs og interessert, så er du aldri i tvil. Han tar kontakt med deg, han oppsøker deg, han holder avtaler, han oppfører seg skikkelig på date, han vil ha avtalt neste date med deg, han sier hva han mener, han gir deg komplimenter. Han er forutsigbar, pålitelig og konsekvent! Ingen - ingen - seriøse menn som er interessert i deg, spiller spill. De har ikke et så hektisk liv at de nesten ikke har tid til å svare på meldinger eller finne tid til deg i kalenderen. Jada, hvis han har et liv selv, så har han ikke tid hele tiden, og ikke tid bare til deg hele tiden. Han kan være opptatt med noe som gjør at han ikke svarer der og da, eller bruke et par meldinger på å finne en kveld som passer. Men tro meg, han finner tid, og han svarer deg etter hvert! Alltid! Er du interessert i et seriøst forhold og dater en mann, så hold ham opp mot denne standarden! Alt annet kan du trygt gå i fra uten å se deg tilbake! 2) Menn som tar dating som en sport. De er "hard to get", de har "aldri" tid. De gir minst mulig, men akkurat nok til å pirre deg. De lar deg føle deg som verdens beste når dere er sammen, men du eksisterer ikke når dere ikke er sammen. De har masse greier ved seg som gjør deg usikker. De har sikkert lest eller sett videoer fra guruer innen dating som har rådet dem til alle mulige typer spill, "push-pull" og taktikker for å få damer interessert. De er flinke, kjekke og ålreite på mange måter og sikkert absolutt verd å date så lenge du selv er innforstått med at de trolig dater fler samtidig og/eller ikke dater damer så lenge om gangen før de går videre. Noen nøyer seg med en date eller to (med sex), andre kan holde på noen få måneder før de går videre. 3) Vold, rus, psykiske problemer, økonomisk fanteri, kriminalitet, ugagn, kvinneundertrykkelse osv. Problemet til del fleste som spør og klager her på KG ønsker seg en seriøs og stabil mann, men treffer bare menn i kategori 2 eller 3, men bruker allikevel tid og krefter på å bortforklare ting og overbevise seg selv om at han egentlig er kategori 1 bare han får litt mer tid på seg. Glem det! Det skjer aldri. Aldri. Om du mener det finnes unntak fra regelen, så greit, men ikke gidd å ta sjansen på det. Takk meg senere. Dette veikartet vil gjøre alt så mye enklere. Dette var et halvt liv med erfaring pakket inn i ett enkelt innlegg. 👍 Mann_48 Anonymkode: 6295f...bcc Vel. For oss som er mindre pene, er det som regel kun menn i kategori 2 som er tilgjengelige. Hva skal vi gjøre ellers? Dø som gamle jomfruer? Anonymkode: c2a72...172 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #29 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel. For oss som er mindre pene, er det som regel kun menn i kategori 2 som er tilgjengelige. Hva skal vi gjøre ellers? Dø som gamle jomfruer? Anonymkode: c2a72...172 Så lenge du er bevisst på valget du tar så er det jo ikke noe problem. Men det høres ut som det du egentlig sier er at du selv er "mindre pen" men er veldig kresen og heller lar deg lure av kategori 2 menn enn å gi menn i kat1 en sjanse selv om de ikke ser ut som fotomodeller de heller. Det er masse "average joe" menn i kat en som har mye å gi. Anonymkode: 6295f...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #30 Del Skrevet 5 timer siden Brunello skrev (På 6.12.2024 den 13.43): Ser noen prøver å latterliggjøre ts. Gjør gjerne det, men alle trådene her inne om udugelige menn og damer som er blitt lurt viser at haugevis av damer ikke evner å utføre analysen. De fleste menn har jo utøvd rollen som 2 i beskrivelsen til ts mot damer de ikke er spesielt interessert i. Og man erfarer at det er helt utrolig hvor lite enkelte forstår og hvor mye de aksepterer. Tror dessverre at menn som har dating som sport er mer frampå og at kvinner tror de kan «omvende» han. Enig med ts, med en seriøs fyr er det aldri tvil. Anonymkode: d6ebb...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #31 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 9.27): Jeg har lest en del tråder her på KG hvor kvinner spør om oppførselen til menn. Er han interessert eller ikke. Hvorfor ghoster han meg? Hvorfor møter han ikke til avtaler? Hvorfor svarer han ikke på meldinger? Han vil ikke definere "oss"? Hvorfor henger han mer med bestevenninna si enn meg? Jeg vet det finnes mange nyanser og mange grunner til ulike ting. Men ta det fra en mann. Jeg har observert en del dating og lest en del både her og der, og jeg har diskutert dette med flere av mine mannlige venner, og det er ikke tvil: I dating treffer du i hovedsak tre typer menn: 1) Er han seriøs og interessert, så er du aldri i tvil. Han tar kontakt med deg, han oppsøker deg, han holder avtaler, han oppfører seg skikkelig på date, han vil ha avtalt neste date med deg, han sier hva han mener, han gir deg komplimenter. Han er forutsigbar, pålitelig og konsekvent! Ingen - ingen - seriøse menn som er interessert i deg, spiller spill. De har ikke et så hektisk liv at de nesten ikke har tid til å svare på meldinger eller finne tid til deg i kalenderen. Jada, hvis han har et liv selv, så har han ikke tid hele tiden, og ikke tid bare til deg hele tiden. Han kan være opptatt med noe som gjør at han ikke svarer der og da, eller bruke et par meldinger på å finne en kveld som passer. Men tro meg, han finner tid, og han svarer deg etter hvert! Alltid! Er du interessert i et seriøst forhold og dater en mann, så hold ham opp mot denne standarden! Alt annet kan du trygt gå i fra uten å se deg tilbake! 2) Menn som tar dating som en sport. De er "hard to get", de har "aldri" tid. De gir minst mulig, men akkurat nok til å pirre deg. De lar deg føle deg som verdens beste når dere er sammen, men du eksisterer ikke når dere ikke er sammen. De har masse greier ved seg som gjør deg usikker. De har sikkert lest eller sett videoer fra guruer innen dating som har rådet dem til alle mulige typer spill, "push-pull" og taktikker for å få damer interessert. De er flinke, kjekke og ålreite på mange måter og sikkert absolutt verd å date så lenge du selv er innforstått med at de trolig dater fler samtidig og/eller ikke dater damer så lenge om gangen før de går videre. Noen nøyer seg med en date eller to (med sex), andre kan holde på noen få måneder før de går videre. 3) Vold, rus, psykiske problemer, økonomisk fanteri, kriminalitet, ugagn, kvinneundertrykkelse osv. Problemet til del fleste som spør og klager her på KG ønsker seg en seriøs og stabil mann, men treffer bare menn i kategori 2 eller 3, men bruker allikevel tid og krefter på å bortforklare ting og overbevise seg selv om at han egentlig er kategori 1 bare han får litt mer tid på seg. Glem det! Det skjer aldri. Aldri. Om du mener det finnes unntak fra regelen, så greit, men ikke gidd å ta sjansen på det. Takk meg senere. Dette veikartet vil gjøre alt så mye enklere. Dette var et halvt liv med erfaring pakket inn i ett enkelt innlegg. 👍 Mann_48 Anonymkode: 6295f...bcc En mann som virkelig er interessert i deg har alltid tid prioritere deg. Så enkelt kan det sies. Det man vil ha tid til har man tid til uansett. Punktum. Jeg fant min sjelevenn ❤️ Anonymkode: c562a...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå