Gå til innhold

Normal nervøsitet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har begynt å date en kar (over 30 begge to) og i går kysset vi for første gang. (fniser som en fjortis når jeg skriver, herregud🙈) Anyhow: når det skjedde lo han litt nesten ufrivillig mens han kysset meg og det har jeg aldri vært med på før. Han er nok generelt litt uerfaren og har en tendens til å le når han er usikker, kan en voksen mann faktisk være SÅ nervøs for å bare kysse meg at han ikke klarer å la være å le?😅

Han er verdens snilleste og søteste mann men blir litt nervøs for fortsettelsen om det er så nervøst bare å kysse litt🙈 Har selv vært singel i 4 år og han har nok ikke hatt noe seriøst forhold før så jeg er redd dette blir mye kløning😅 (Vil selvfølgelig ikke avslutte noe av den grunnen, det er nesten litt fint, bare redd jeg ikke er «flink» nok selv😊)

Anonymkode: 62595...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror det er et godt tegn 😊

Anonymkode: 6a535...26c

Ja, altså tviler ikke på at vi virkelig liker hverandre😊 Bare redd det henger sammen med det generelle ferdighetsnivået og er selv såpass usikker at jeg aller helst skulle forberedt meg på hvilken level av kleint dette kommer til å bli🙈

Anonymkode: 62595...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres egentlig bare koselig ut. Han lo nok fordi han var så glad for å endelig kysse deg. 😊

Anonymkode: fab15...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...