AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #21 Del Skrevet 6. desember 2024 Hensatt skrev (1 time siden): Hadde nok vært mangemillionær. Jeg går heller ikke på trygd, men sparer likevel så jeg har til en regnværsdag, noe alle burde gjøre før de svir av pengene på lotto. Kan man ikke gjøre begge deler? Både spare og bruke noen kroner på litt Lotto? Anonymkode: ed88f...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #22 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan man ikke gjøre begge deler? Både spare og bruke noen kroner på litt Lotto? Anonymkode: ed88f...829 Funker fint det, for de som har råd. Jeg er blant de heldige, for jeg har råd. Jeg rakk å jobbe noen år før jeg ble ufør og får utbetalt nok til å slenge et par tusenlapper inn på sparekontoen OG fornye femukerskupongen hver gang den går ut. Men, hadde jeg måttet velge mellom det ene eller det andre, ville det vel blitt sparekontoen. Anonymkode: e2ac5...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå