AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 F.eks. visst jeg vinner mer enn 50 000 iløpet av 1 år? Jeg rekner ikke med det, men spør alikevel Anonymkode: a6b6b...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Nei, det er gevinst, og ikke inntekt i form av lønn og skattbar inntekt. Du betaler formueskatt om det er et stort beløp (over 1.7 mill tror jeg er skattbar formue) men altså ikke inntektsskatt. Så det går ikke utover din uføretrygd. Anonymkode: ed88f...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #3 Del Skrevet 6. desember 2024 Nei. Anonymkode: b8b96...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #4 Del Skrevet 6. desember 2024 Nei, ikke så lenge du mottar trygdeytelser, siden gevinst ikke er inntekt. Det er kun sosial nødhjelp som kan avkortes om du skulle vinne en pengegevinst. Anonymkode: 30e72...c21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 6. desember 2024 #5 Del Skrevet 6. desember 2024 Håper ikke du bruker trygda di på tipping... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 Hensatt skrev (4 minutter siden): Håper ikke du bruker trygda di på tipping... Nei, bare 100 kr i uken er planen Anonymkode: a6b6b...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 6. desember 2024 #7 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, bare 100 kr i uken er planen Anonymkode: a6b6b...b8c Det er et reint tapsprosjekt. Sett heller 100 kroner på sparing. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #8 Del Skrevet 6. desember 2024 * hvis Anonymkode: bee62...f33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #9 Del Skrevet 6. desember 2024 Hensatt skrev (1 time siden): Håper ikke du bruker trygda di på tipping... Dette var viktig å få frem...? Anonymkode: 71ea0...8c3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #10 Del Skrevet 6. desember 2024 Hensatt skrev (3 timer siden): Håper ikke du bruker trygda di på tipping... Hvorfor bryr du deg? Anonymkode: b8b96...127 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #11 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor bryr du deg? Anonymkode: b8b96...127 Fordi du er giftig sikkert. Anonymkode: e00b0...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 6. desember 2024 #12 Del Skrevet 6. desember 2024 Kålrota skrev (3 timer siden): Det er et reint tapsprosjekt. Sett heller 100 kroner på sparing. Den som intet våger intet vinner vet du 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #13 Del Skrevet 6. desember 2024 Du kan ha 1 milliard i formue og fortsatt motta uføretrygd. Trenger det kanskje ikke om man har så mye penger, men det er fortsatt en rettighet alle syke i Norge har. Bare kos med litt tipping. Jeg har planer om å vinne i eurojackpot i kveld 😄 Anonymkode: a1ea6...f25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 6. desember 2024 #14 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan ha 1 milliard i formue og fortsatt motta uføretrygd. Trenger det kanskje ikke om man har så mye penger, men det er fortsatt en rettighet alle syke i Norge har. Bare kos med litt tipping. Jeg har planer om å vinne i eurojackpot i kveld 😄 Anonymkode: a1ea6...f25 Jeg også😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 6. desember 2024 #15 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, bare 100 kr i uken er planen Anonymkode: a6b6b...b8c Hadde du heller satt de pengene på en sparekonto, hadde du lett hatt 60-70 000 (!) etter bare 10 år. Langt mer enn hos Norsk Tipping, som er rigget for at du skal gå i minus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 6. desember 2024 #16 Del Skrevet 6. desember 2024 malifika skrev (1 time siden): Den som intet våger intet vinner vet du 🙂 Det er ikke mulig å gå i pluss på lotto med mindre du vinner hovedgevinsten, som det er noe sånt som 1:500 000 sjanse for per kupong. Selv om du er så heldig å vinne andrepremien, som kan være 50-150 000 så vil du på sikt gå i tap i motsetning til å sette pengene i banken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #17 Del Skrevet 6. desember 2024 Hensatt skrev (4 minutter siden): Det er ikke mulig å gå i pluss på lotto med mindre du vinner hovedgevinsten, som det er noe sånt som 1:500 000 sjanse for per kupong. Selv om du er så heldig å vinne andrepremien, som kan være 50-150 000 så vil du på sikt gå i tap i motsetning til å sette pengene i banken. Og noen sløser penger på alkohol, godteri, junkfood. Alt er bare noen få minutter med lykke, (dopamin). Hvor mye hadde du spart om du aldri koset deg med noe som helst? 😉 Anonymkode: a1ea6...f25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 6. desember 2024 #18 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og noen sløser penger på alkohol, godteri, junkfood. Alt er bare noen få minutter med lykke, (dopamin). Hvor mye hadde du spart om du aldri koset deg med noe som helst? 😉 Anonymkode: a1ea6...f25 Hadde nok vært mangemillionær. Jeg går heller ikke på trygd, men sparer likevel så jeg har til en regnværsdag, noe alle burde gjøre før de svir av pengene på lotto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #19 Del Skrevet 6. desember 2024 Hensatt skrev (7 minutter siden): Hadde nok vært mangemillionær. Jeg går heller ikke på trygd, men sparer likevel så jeg har til en regnværsdag, noe alle burde gjøre før de svir av pengene på lotto. Jeg sparer masse penger på å ikke drikke alkohol og ikke spise junkfood. Har mer enn nok til en regnværsdag jeg og. Selv syns jeg det er morsomt å spille lotto for en 50 lapp her og der. Noen syns det er morsomt med lekeland, kino, cruise, harrytur til syden, take away hver helg, drikke masse alkohol i helger og ferier... Anonymkode: a1ea6...f25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 6. desember 2024 #20 Del Skrevet 6. desember 2024 Hensatt skrev (1 time siden): Det er ikke mulig å gå i pluss på lotto med mindre du vinner hovedgevinsten, som det er noe sånt som 1:500 000 sjanse for per kupong. Selv om du er så heldig å vinne andrepremien, som kan være 50-150 000 så vil du på sikt gå i tap i motsetning til å sette pengene i banken. Joda. Men folk spiller ikke for å gå i pluss. Folk spiller jo for å dra inn storgevinsten. Alle vet jo at det er mikroskopiske sjanser men, det er jo noen som vinner. Og alle som spiller har like stor/liten sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå