Teoretisk sett Skrevet 6. desember 2024 #41 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det virker jo helt skjevt i dette forholdet. Dere har delt økonomi, og den som tjener mest er den som raner felleskontoen med dyre vaner?!! Hva er det med oss damer? Vi blir altså rundtlurt og dritredd for å forlange noe av disse "mennene", Tenk på menn før i tiden som forsørget hele familien sin. Nå drar de faan ikke hovedlasset engang, de bare tenker på seg selv og raner felleskonto uten å ta ansvar.-.-. Hva faan liksom? Spark jævelskapen ut av huset! ååå...hvorfor damer? Skaff en ordentlig mann da. Hvis du først skal ha en mann, så må du jo i allefall finne en som tar vare på familien sin. Hva er ellers vitsen med en mann? Hvis han ikke engang kan det? Anonymkode: 1ba41...eb9 Litt ekstrem eller? Det går vel an å bare anmode om litt større bidrag til felleskassa så lenge denne dietten pågår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #42 Del Skrevet 7. desember 2024 Takk for alle svar! Jeg har nå tatt opp tema med ham og det gikk overraskende bra. Han hadde visst tenkt på det selv og sa jeg tok ham i forkjøpet. Så han drar sitt eget kort hos slakteren fremover og vi har avtalt 30-70% fordeling av matbudsjettet fremover. Ihvertfall frem til vi tjener mer likt. Så det ble ingen krangel dom økonomi denne gang heller☺️ Men takk for støtten her som gjorde at jeg turte å ta initiativ til denne samtalen med ham❤️ Anonymkode: 5f9e6...9e4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå