Daria Skrevet 6. desember 2024 #41 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men da må man si det. At man kun ønsker kontakt med få utvalgte personer. Anonymkode: df4d6...437 Hvorfor det? Hvis jeg ber deg om å ikke kontakte meg de neste ukene fordi jeg trenger ro, er det faktisk alt du trenger å vite, og det er sannheten. Jeg skylder deg ikke, og du burde heller ikke ha behov for, en detaljert redegjørelse for hva jeg legger i ro og hvilke andre mennesker jeg har unntatt fra kontakt-forbudet og hvorfor. De fleste med litt sosiale antenner vet at man har forskjellige typer relasjoner med og nærhet til forskjellige mennesker. 17 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #42 Del Skrevet 6. desember 2024 Åpenbart troll. Anonymkode: 354d8...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #43 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åpenbart troll. Anonymkode: 354d8...73a Neida, hun er en gjenganger. Anonymkode: 6c37a...865 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #44 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja..Det er bare det også at han har hengt med en felles venn men ikke meg. Så jeg føler veldig det er noe jeg har gjort. Jeg spurte han også om dette men så sa han at han følte jeg tråkket over grensene hans flere ganger og at han begynte å bli irritert på meg. Jeg kan jo skjønne den på en måte men samtidig skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan se hvorfor jeg tok kontakt også. Gjorde det jo ikke for å plage han. Anonymkode: 26f24...8ee Jo mer du trør over denne personens grenser, jo mer skyver han deg vekk. Ønsker du et vennskap med han, så må du slutte å ta kontakt. La han få mulighet til å kontakte deg. Det høres ut som du kan være litt mye og litt intens. Denne personen har sagt på en fin måte at han ønsker en pause. Respekterer du ikke denne pausen, så er jeg redd den kommer til å bli permanent. Anonymkode: 456f6...f09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #45 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Neida, hun er en gjenganger. Anonymkode: 6c37a...865 Da er det jo enda større indikator på at det er troll. Anonymkode: 354d8...73a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #46 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da er det jo enda større indikator på at det er troll. Anonymkode: 354d8...73a Det er nok heller knekte antenner. Anonymkode: 6c37a...865 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #47 Del Skrevet 6. desember 2024 Han sa at han var sliten i utgangspunktet men sa senere at det hadde begynt å handle om meg også. Jeg syns han var litt uklar i starten..det var derfor jeg kontaktet han. Men så sa han det rett ut ærlig og litt brutalt. Jeg skjønner at jeg gikk over en grense men samtidig synes jeg selv at jeg jo hadde helt legitime årsaker til å ta kontakt. Prøvde å si dette til han men da sa han bare at jeg kverulerete og at det var irrelevant. Anonymkode: 26f24...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #48 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han sa at han var sliten i utgangspunktet men sa senere at det hadde begynt å handle om meg også. Jeg syns han var litt uklar i starten..det var derfor jeg kontaktet han. Men så sa han det rett ut ærlig og litt brutalt. Jeg skjønner at jeg gikk over en grense men samtidig synes jeg selv at jeg jo hadde helt legitime årsaker til å ta kontakt. Prøvde å si dette til han men da sa han bare at jeg kverulerete og at det var irrelevant. Anonymkode: 26f24...8ee Selvfølgelig har det begynt å handle om deg, når du ikke lar han være i fred. Anonymkode: 1d15f...381 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #49 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han sa at han var sliten i utgangspunktet men sa senere at det hadde begynt å handle om meg også. Jeg syns han var litt uklar i starten..det var derfor jeg kontaktet han. Men så sa han det rett ut ærlig og litt brutalt. Jeg skjønner at jeg gikk over en grense men samtidig synes jeg selv at jeg jo hadde helt legitime årsaker til å ta kontakt. Prøvde å si dette til han men da sa han bare at jeg kverulerete og at det var irrelevant. Anonymkode: 26f24...8ee Jeg håper for din del at du troller. Hvis ikke så har du utfordringer med sosiale koder. Jeg tror ikke vi trenger svarer deg mer. Enten er du ikke i stand til å forstå eller så vil du ikke forstå. Eller så troller du. Uansett hvilken av grunnene som ligger bak, så tror jeg ikke du er mottakelig for noen svar. Anonymkode: 354d8...73a 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #50 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han sa at han var sliten i utgangspunktet men sa senere at det hadde begynt å handle om meg også. Jeg syns han var litt uklar i starten..det var derfor jeg kontaktet han. Men så sa han det rett ut ærlig og litt brutalt. Jeg skjønner at jeg gikk over en grense men samtidig synes jeg selv at jeg jo hadde helt legitime årsaker til å ta kontakt. Prøvde å si dette til han men da sa han bare at jeg kverulerete og at det var irrelevant. Anonymkode: 26f24...8ee Samme hva det handler om. Han ville ha pause fra deg. Hva årsaken er, har du egentlig ingenting med. Han sa han var sliten og ville ha fred. Dette skulle du ha respektert uten å skrive 4-5 oppfølgingsmeldinger. Anonymkode: 456f6...f09 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #51 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han sa at han var sliten i utgangspunktet men sa senere at det hadde begynt å handle om meg også. Jeg syns han var litt uklar i starten..det var derfor jeg kontaktet han. Men så sa han det rett ut ærlig og litt brutalt. Jeg skjønner at jeg gikk over en grense men samtidig synes jeg selv at jeg jo hadde helt legitime årsaker til å ta kontakt. Prøvde å si dette til han men da sa han bare at jeg kverulerete og at det var irrelevant. Anonymkode: 26f24...8ee Sliter du med sosiale koder ellers også? Anonymkode: a7070...7fe 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #52 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sa at han var sliten i utgangspunktet men sa senere at det hadde begynt å handle om meg også. Jeg syns han var litt uklar i starten..det var derfor jeg kontaktet han. Men så sa han det rett ut ærlig og litt brutalt. Jeg skjønner at jeg gikk over en grense men samtidig synes jeg selv at jeg jo hadde helt legitime årsaker til å ta kontakt. Prøvde å si dette til han men da sa han bare at jeg kverulerete og at det var irrelevant. Anonymkode: 26f24...8ee Men du må jo selv forstå hvor uakseptabel oppførselen din her er. Han forklarte at det ikke handlet om deg, men var veldig klar og helt konkret på at du ikke skulle ta kontakt med ham og at han tok kontakt når han var i vater igjen. Så tar du kontakt, tross klar beskjed om det motsatte, fordi han "var litt uklar i starten". Det er vanvittig hensynsløst og helt forferdelig kjip oppførsel. Anonymkode: 2f00e...590 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #53 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Han sa at han var sliten i utgangspunktet men sa senere at det hadde begynt å handle om meg også. Jeg syns han var litt uklar i starten..det var derfor jeg kontaktet han. Men så sa han det rett ut ærlig og litt brutalt. Jeg skjønner at jeg gikk over en grense men samtidig synes jeg selv at jeg jo hadde helt legitime årsaker til å ta kontakt. Prøvde å si dette til han men da sa han bare at jeg kverulerete og at det var irrelevant. Anonymkode: 26f24...8ee Men hvorfor mener du at dine behov er viktigere enn hans? Hvorfor dette behovet for å prøve å få det til å handle om deg? Anonymkode: 6c37a...865 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #54 Del Skrevet 6. desember 2024 got2go skrev (1 time siden): Vanskelig å tro på dette. Går det an å være sååå blottet for sosiale antenner? joda det florerer av tråder på KG hvor man mener egne behov går foran andre sine, hvor man blir såret og støtt av at andre har forventninger til en og at de våger si at man skal tilpasse seg andre for DET gjelder bare en vei og det er deres.. det er mange slike som bare MÅ ha svar, som ikke klarer respektere andre fordi deres behov er større og viktigere.. Anonymkode: fac89...e2e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #55 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Neida, hun er en gjenganger. Anonymkode: 6c37a...865 Jeg lurer faktisk litt på hvem som er så naiv som ts. Anonymkode: 2088e...c2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #56 Del Skrevet 6. desember 2024 Så han er med andre og ikke deg, og du har meldt han og spurt hvorfor? Anonymkode: 67e9b...0a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #57 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så han er med andre og ikke deg, og du har meldt han og spurt hvorfor? Anonymkode: 67e9b...0a8 Ja jeg spurte hvorfor. Synes det er sårende at han ikke vil være med meg, men med andre.. Anonymkode: 26f24...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #58 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja jeg spurte hvorfor. Synes det er sårende at han ikke vil være med meg, men med andre.. Anonymkode: 26f24...8ee Ta hintet, eller ikke hintet engang, ta den klare beskjeden du har fått fra han for det det er, han vil ikke ha kontakt med deg, respekter det før du blir anmeldt for trakassering. Anonymkode: 6c37a...865 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #59 Del Skrevet 6. desember 2024 Daria skrev (2 timer siden): Hvorfor det? Hvis jeg ber deg om å ikke kontakte meg de neste ukene fordi jeg trenger ro, er det faktisk alt du trenger å vite, og det er sannheten. Jeg skylder deg ikke, og du burde heller ikke ha behov for, en detaljert redegjørelse for hva jeg legger i ro og hvilke andre mennesker jeg har unntatt fra kontakt-forbudet og hvorfor. De fleste med litt sosiale antenner vet at man har forskjellige typer relasjoner med og nærhet til forskjellige mennesker. Nei. Men da kan du heller ikke forvente å komme tilbake når du er klar, og fortsette vennskapet som ingenting. Anonymkode: df4d6...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #60 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han sa at han var sliten i utgangspunktet men sa senere at det hadde begynt å handle om meg også. Jeg syns han var litt uklar i starten..det var derfor jeg kontaktet han. Men så sa han det rett ut ærlig og litt brutalt. Jeg skjønner at jeg gikk over en grense men samtidig synes jeg selv at jeg jo hadde helt legitime årsaker til å ta kontakt. Prøvde å si dette til han men da sa han bare at jeg kverulerete og at det var irrelevant. Anonymkode: 26f24...8ee Jeg tenker at det var helt fair av deg å ta kontakt med han helt til han sa det handlet om deg. Ikke greit å skylde på andre ting når man egentlig har problemer med selve relasjonen. Det virker på meg som du har autisme. Om du fungerer i jobb er det neppe slik at du får noen utredning eller oppfølging på grunn av dette. Det sagt, så burde du kunne ta kontakt med din fastlege og be om henvisning til psykolog, på grunnlag at du sliter så med sosiale koder at det går ut over ditt daglige liv. Jeg kjenner selv mennesker som holder på som du, og det er til å bli sprø av, for å si det rett ut. Samtidig forstår jeg jo også hvor ekstremt fortvilende det må være når alle skriker eller tar avstand, uten at du forstår hvorfor. Et veldig kjapt råd, er å tenke at du tar mye mer plass enn andre. La andre få prate mer, mens du bare lukker munnen. Ikke spør om alt mulig - og i alle fall ikke med en gang. Fortell deg selv, om og om igjen, at selv om dette føles feil, så er det muligens riktig, og i alle fall verdt et forsøk! Anonymkode: 906e1...2ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå