AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg har hatt mykoplasma den siste måneden, og for to uker siden begynte jeg å føle meg mye bedre. 4-5 dager senere våknet jeg opp med sår hals, hodepine og leddsmerter, og den siste uken har ikke maten smakt og jeg lukter bæsj overalt! Det lukter kattedritt i stuen, men kattedoen er ren og jeg sjekket overalt men fant ikke kattedritt. Hentet inn naboen min for å lukte, og hun sa det luktet pastasaus i leiligheten og det klarer ikke jeg å lukte, men jeg spiste pasta med kjøttsaus i dag som smakte helt nøytralt. Tok bussen i kveld og da jeg skulle sette meg, stinket det promp/avføring der så jeg satte meg på et annet sete. En mann kom og dumpet ned på det setet som luktet, og jeg sa at han ikke burde sette seg der fordi det luktet bæsj. Mannen sa da at han ikke kjente noe lukt. Jeg hadde covid for snart tre år siden og flere måneder med fantomlukt etterpå, og det var også drittlukt. Jeg lurer på om jeg har hatt/kan ha covid nå og at det er grunnen til merkelig smak og lukter? Anonymkode: 20c93...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 😂 kom deg ut i frisk luft og gå deg en tur. Det hjelper. Anonymkode: 482c0...423 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #3 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 😂 kom deg ut i frisk luft og gå deg en tur. Det hjelper. Anonymkode: 482c0...423 Har gjort det og da luktet det mindre, men når jeg kommer innom hus lukter det igjen. Ts Anonymkode: 20c93...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #4 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har hatt mykoplasma den siste måneden, og for to uker siden begynte jeg å føle meg mye bedre. 4-5 dager senere våknet jeg opp med sår hals, hodepine og leddsmerter, og den siste uken har ikke maten smakt og jeg lukter bæsj overalt! Det lukter kattedritt i stuen, men kattedoen er ren og jeg sjekket overalt men fant ikke kattedritt. Hentet inn naboen min for å lukte, og hun sa det luktet pastasaus i leiligheten og det klarer ikke jeg å lukte, men jeg spiste pasta med kjøttsaus i dag som smakte helt nøytralt. Tok bussen i kveld og da jeg skulle sette meg, stinket det promp/avføring der så jeg satte meg på et annet sete. En mann kom og dumpet ned på det setet som luktet, og jeg sa at han ikke burde sette seg der fordi det luktet bæsj. Mannen sa da at han ikke kjente noe lukt. Jeg hadde covid for snart tre år siden og flere måneder med fantomlukt etterpå, og det var også drittlukt. Jeg lurer på om jeg har hatt/kan ha covid nå og at det er grunnen til merkelig smak og lukter? Anonymkode: 20c93...daf Kontakt fastlegen din og få sjekket om det er Covis som har kommet på besøk i kroppen din, nå. For å bruke din terminologi: Dette høres ut som noe dritt. Anonymkode: fb42b...272 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #5 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kontakt fastlegen din og få sjekket om det er Covis som har kommet på besøk i kroppen din, nå. For å bruke din terminologi: Dette høres ut som noe dritt. Anonymkode: fb42b...272 Kan kjøpe en test på apoteket i mrg først Ts Anonymkode: 20c93...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg synes teorien din høres fornuftig ut og at du har fått korona igjen. Anonymkode: d96ff...2a1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #7 Del Skrevet 6. desember 2024 Både jeg og mannen opplever iblant at smak og luktesans er litt på tur også etter vanlig forkjølelse eller influensa. Vi var feks begge syke i høst med negative koronatester og begge opplevde at mat smakte feil og at vi luktet rare ting (og da ikke samme lukt). Jeg tenkte bare det var pga. tett nese. Anonymkode: f83ec...427 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå