AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Del Skrevet 5. desember 2024 Min ukastrerte hannkatt kom seg ut å gjømte seg under terrassen å har vært under dær i 8 timer i strekk, har prøvd å gjøre alt for å få han frem. Han er en katt som er redd fremmede, men ikke meg. Har sett han under der flere ganger, vært ute vært 10. minutt. Han har ikke vinterpels så er livredd han skal fryse ihjel, han mjauer ikke eller noe, han bare ligger der. Den ene gangen kom han nesten ut, men gikk tilbake inn helt under terrassen. Har sotte ut kattedoen, mat og en eske med pledd, døra står åpen.Hva gjør jeg om jeg ikke får han frem??😢 Anonymkode: 62710...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Lokke han frem med godteri? Han kommer frem til slutt, men da kan han gjømme seg et annet sted Anonymkode: bad1c...ea2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #3 Del Skrevet 13. desember 2024 Hvordan gikk det med katten? Anonymkode: 0915b...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 13. desember 2024 #4 Del Skrevet 13. desember 2024 Kastrerte kattar blir meir heimekjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå