AnonymBruker Skrevet 6. desember #21 Del Skrevet 6. desember For min del er det enten eller. Sexen er ikke avgjørende i seg selv, men er det en jeg liker så vil følelser bli sterkere. Ikke minst vil sexen by på mye mer spenning. Er det en jeg ikke har noen følelser for, så vil sexen være avgjørende for om jeg vil ha sex med henne igjen eller ikke. Denne sexen vil ikke få meg til å få følelser, de må altså være der fra før av og kan bli mye sterkere av sex med en jeg liker Anonymkode: 1f921...abe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #22 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): En avvisning som utfordring høres jo ganske overgrepsk ut, så det håper jeg ikke. Syns også du har en litt bel dramatisk rekajson til avvisning. Folk må få ikke ha lyst uten at du skal ta det personlig, du skader andre med det der presset. Anonymkode: 7ae90...e67 Jeg synes du er veldig dramatisk. Du kaller det "overgrepsk" at noen tar det som en utfordring at en kvinne er litt "hard to get". Du mener jeg skader andre fordi jeg opplever avvisning som hva det faktisk er. Det er jo så personlig som det kan bli. Det at en annen ikke har lyst er jo kaldt vann i blodet når man er interessert selv. Det betyr jo bare at jeg speiler det og også trekker meg tilbake. Det virker som det er overgrep i ditt hode uansett hvordan man tar det. Anonymkode: 6ad9b...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #23 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette er biologi. Hos kvinner utløses langt mer oxytocin ved intimitet enn hva det gjør hos menn. Klart det finnes individuelle forskjeller basert på, hovedaklig, ens emosjonelle modenhet og tilknytning. Likevel, på generelt plan, så er dette biokogisk betinget, at kvinner har lettere for å føle seg emosjonelt knyttet til menn etter sex, enn motsatt. Anonymkode: e51eb...ffb Fakta og logikk fungerer ikke her på kg, her er det kun følelser som teller! 😂 Du kan si hva du vil, backet me forskning og det spiller ingen rolle så lenge hun ikke føler at det er slik. Anonymkode: 8ca3a...703 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 6. desember #24 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Fakta og logikk fungerer ikke her på kg, her er det kun følelser som teller! 😂 Du kan si hva du vil, backet me forskning og det spiller ingen rolle så lenge hun ikke føler at det er slik. Anonymkode: 8ca3a...703 Selvsagt kan du ikke bruke statistikk til å fortelle en faktisk biologisk kvinne at hun er sånn eller sånn, her trumfer følelser «faktaene» dine. Det er altfor mange unntak fra tendensene her til at du kan bruke «biologi» som forklaring i det omfanget det gjøres når det diskuteres rundt kvinner, menn, sex og forhold på kg og nettet ellers. Følelsene mine forsterkes raskt i det forholdet blir seksuelt, det forutsetter at jeg allerede er svært interessert i mannen. Det antar jeg er realiteten for de fleste menn også, at det blir mer følelser om de har sex med noen de liker veldig godt. Forskjellen ligger vel først og fremst i at menn ofte er villige til å ligge med folk de ikke er spesielt tiltrukket etter interessert i. Jeg gjorde det samme en gang i min spede ungdom, det fremkalte ingen kjærlighet, kun avsmak. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #25 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Fakta og logikk fungerer ikke her på kg, her er det kun følelser som teller! 😂 Du kan si hva du vil, backet me forskning og det spiller ingen rolle så lenge hun ikke føler at det er slik. Anonymkode: 8ca3a...703 Du klarer ikke engang bruke forskning og logikk riktig. Med andre ord, som mange andre menn på kg. Next. Anonymkode: 7c14c...3a6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #26 Del Skrevet 6. desember Det er en grunn til at det er plakater på Familievernkontoret der det står «Inviter til sex» og «Ta på hverandre». Jeg kan bli forelsket og dermed følelser før jeg har sex med en kvinne. Absolutt, men skal det vare over tid, som i 10/20/30 år, så har jeg erfart at jeg må ha intimitet og sex for å fortsatt ha følelser. M Anonymkode: 57e43...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #27 Del Skrevet 6. desember Sjeldent. Anonymkode: d3b38...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #28 Del Skrevet 6. desember Jeg hadde middels følelser for det som nå er ekskjæresten min da vi hadde sex med kondom. Da jeg kom inni henne for første gang ble jeg stormforelsket i henne. Anonymkode: 15beb...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #29 Del Skrevet 6. desember Bimbo skrev (2 timer siden): Selvsagt kan du ikke bruke statistikk til å fortelle en faktisk biologisk kvinne at hun er sånn eller sånn, her trumfer følelser «faktaene» dine. Det er altfor mange unntak fra tendensene her til at du kan bruke «biologi» som forklaring i det omfanget det gjøres når det diskuteres rundt kvinner, menn, sex og forhold på kg og nettet ellers. Følelsene mine forsterkes raskt i det forholdet blir seksuelt, det forutsetter at jeg allerede er svært interessert i mannen. Det antar jeg er realiteten for de fleste menn også, at det blir mer følelser om de har sex med noen de liker veldig godt. Forskjellen ligger vel først og fremst i at menn ofte er villige til å ligge med folk de ikke er spesielt tiltrukket etter interessert i. Jeg gjorde det samme en gang i min spede ungdom, det fremkalte ingen kjærlighet, kun avsmak. Du er så god på å formidle viktige poenger 😊 Anonymkode: 7ae90...e67 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #30 Del Skrevet 6. desember Nei, men får sex av å late som at jeg har følelser😉 Anonymkode: 83fbf...629 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #31 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, men får sex av å late som at jeg har følelser😉 Anonymkode: 83fbf...629 Brenn et visst sted 😉 Anonymkode: 7ae90...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #32 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (18 timer siden): Dere menn, får dere mer spenning eller følelser hvis damen venter med sex? Hva er lurest? Redd en mann skal avslå meg fordi jeg avslo sex. Anonymkode: 1adf6...81a Få sex ut av hodet. Menn får følelser av genuine opplevelser sammen, kvalitetstid. Vi tiltrekkes av personlighet og energien du gir ut. Sex er selvfølgelig en del av intimiteten, men om han liker deg som person kommer sex i annen rekke. Slapp av. Anonymkode: 0aa8c...425 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #33 Del Skrevet 6. desember Om du liker han, så tror jeg det vil være lurt å vise interesse og initiativ etter en slik avvisning. Så han ikke tenker at den er total, og at han har havnet i den gode gamle friendzonen. Bare en tanke Anonymkode: aa60b...f12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #34 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du klarer ikke engang bruke forskning og logikk riktig. Med andre ord, som mange andre menn på kg. Next. Anonymkode: 7c14c...3a6 Å være påtatt tøff i trynet gir deg ikke rett vet du. Eller er det sånn i de journalene du publiserer i at den som kommer med flest ikke underbygde påstander får rett? Anonymkode: 61e5d...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 6. desember #35 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dere menn, får dere mer spenning eller følelser hvis damen venter med sex? Hva er lurest? Redd en mann skal avslå meg fordi jeg avslo sex. Anonymkode: 1adf6...81a Tror du blander her. Det er Kvinner som får lettere følelser etter sex, ikke menn. Men hør på deg selv: «Redd en mann skal avslå mer fordi jeg avslo sex», vel det er en sterk indikator på at han ikke har følelser for deg, men bare vil ha noen å ha sex med 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #36 Del Skrevet 7. desember Grüner skrev (10 timer siden): Tror du blander her. Det er Kvinner som får lettere følelser etter sex, ikke menn. Men hør på deg selv: «Redd en mann skal avslå mer fordi jeg avslo sex», vel det er en sterk indikator på at han ikke har følelser for deg, men bare vil ha noen å ha sex med 😉. Feil, feil, feil. Anonymkode: 6ad9b...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. desember #37 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei, men får sex av å late som at jeg har følelser😉 Anonymkode: 83fbf...629 Det er bare stygt i mine øyne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #38 Del Skrevet 7. desember Hvis du vil ha sex, ons osv med mange menn, så gjør du det. Hvis du vil vente med sex til du føler deg trygg så gjør du det. Menn er forskjellige, så du må være trygg nok på deg selv til å velge den som passer for deg og drite i myter og meninger på kg. Mange menn synes det er helt ok å vente med sex. Det virker på meg som at en stor andel fuckboys har overbevist mange damer i datingverden om at det er helt avgjørende å ha sex på første date. Jeg skjønner hvorfor de sier det. Men det er selvsagt jug. Anonymkode: f81ed...ff4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #39 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (14 timer siden): Å være påtatt tøff i trynet gir deg ikke rett vet du. Eller er det sånn i de journalene du publiserer i at den som kommer med flest ikke underbygde påstander får rett? Anonymkode: 61e5d...cea Jeg er ikke påtatt tøff i trynet. Det jeg skriver er korrekt. Journalene jeg publiserer i? Slutt å dikte. Anonymkode: 7c14c...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #40 Del Skrevet 7. desember Er dette en myte du har funnet på selv? Aldri hørt om. Anonymkode: 4fd49...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå