AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Del Skrevet 5. desember 2024 Dere menn, får dere mer spenning eller følelser hvis damen venter med sex? Hva er lurest? Redd en mann skal avslå meg fordi jeg avslo sex. Anonymkode: 1adf6...81a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #2 Del Skrevet 5. desember 2024 Jeg går til neste hvis du skal drive å holde igjen. Nei, får ikke følelser av den type intimitet. Får følelser av at vi opplever livet sammen. Anonymkode: 9acc7...57b 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #3 Del Skrevet 5. desember 2024 Hvis han faktisk liker deg, spiller det ingen rolle om dere knuller eller ei. Da liker han deg uansett. Anonymkode: 7c14c...3a6 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #4 Del Skrevet 5. desember 2024 Det er ingen myte som sier at menn får følelser gjebnom sex ,det er det ingen som påstår noensinne. Dette er forsket på og svaret er klart og tydelig, menn bygger forpliktelse og føler mer gjennom andre hormoner enn kvinner. For kvinner er det oxytocin, for menn er det vasopressin, som er når man oppnår milepæler sammen etc. Majoriteten av menn mener også at de allerede vet i starten, hvorvidt de er interessert i en jente på seriøst vis eller ikke. Husk at mange velger likevel å lyve om seriøsitet, for å oppnå det de ønsker. Hvis du ønsker kjærlighet, kan det være lurt å holde tilbake i starten; ikke for å spille spill for å få ham mer interessert, men for å kjøpe deg tid til å observere hans reaksjoner og handlinger. Du som kvinne, knytter deg raskere ved sex. Så hvorfor risikere at du knytter deg raskere enn han, før du har sett mer av hva slags person han er? Anonymkode: e51eb...ffb 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #5 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ingen myte som sier at menn får følelser gjebnom sex ,det er det ingen som påstår noensinne. Dette er forsket på og svaret er klart og tydelig, menn bygger forpliktelse og føler mer gjennom andre hormoner enn kvinner. For kvinner er det oxytocin, for menn er det vasopressin, som er når man oppnår milepæler sammen etc. Majoriteten av menn mener også at de allerede vet i starten, hvorvidt de er interessert i en jente på seriøst vis eller ikke. Husk at mange velger likevel å lyve om seriøsitet, for å oppnå det de ønsker. Hvis du ønsker kjærlighet, kan det være lurt å holde tilbake i starten; ikke for å spille spill for å få ham mer interessert, men for å kjøpe deg tid til å observere hans reaksjoner og handlinger. Du som kvinne, knytter deg raskere ved sex. Så hvorfor risikere at du knytter deg raskere enn han, før du har sett mer av hva slags person han er? Anonymkode: e51eb...ffb Dette er feil Hun som kvinne er et individ. Om hun knytter seg ved sex eller ikke, vet bare hun. Hun bestemmer selv om hun vil ligge eller ikke. Eneste som er viktig er at man ikke legger verdi i hvorvidt en fyr vil være sammen med henne eller ikke og om hun selv ønsker å ha sex. Anonymkode: 7c14c...3a6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 Hvis han avslår deg fordi du vil vente litt med sex, er han egentlig den rette for deg da? Det handler ikke om kvinner og menn, det handler om deg og han. Anonymkode: 93eac...a08 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #7 Del Skrevet 6. desember 2024 Menn er ikke "en samlet fyr" som representerer hele mannekjønnet. På lik linje er alle kvinner forskjellige på hva vi føler, tenker, hva vi ønsker i en partner osv. Da jeg var yngre hadde jeg 3 mnd regel på sex. De mennene ble og vi var sammen i flere år. Som 40 åring hadde jeg sex kjapt(datet et par stk i noen måneder). Visste hva jeg ville ha, var trygg i meg selv og ville ikke kaste bort tid på et potensielt forhold der vi ikke klikket på alle nivåer. Da jeg møtte kjæresten så hadde vi sex første kvelden. For han var det uvant, men vi klarte ikke å holde hendene fra hverandre. Fikk akkurat en nydelig diamant ring for 1 års dagen vår og vi skal flytte sammen neste år. Så nei. Når du har sex har lite å si. Hvordan dere klikker og kjemien mellom dere har alt å si. Anonymkode: 0fc1c...ce7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #8 Del Skrevet 6. desember 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Dette er feil Hun som kvinne er et individ. Om hun knytter seg ved sex eller ikke, vet bare hun. Hun bestemmer selv om hun vil ligge eller ikke. Eneste som er viktig er at man ikke legger verdi i hvorvidt en fyr vil være sammen med henne eller ikke og om hun selv ønsker å ha sex. Anonymkode: 7c14c...3a6 Dette er biologi. Hos kvinner utløses langt mer oxytocin ved intimitet enn hva det gjør hos menn. Klart det finnes individuelle forskjeller basert på, hovedaklig, ens emosjonelle modenhet og tilknytning. Likevel, på generelt plan, så er dette biokogisk betinget, at kvinner har lettere for å føle seg emosjonelt knyttet til menn etter sex, enn motsatt. Anonymkode: e51eb...ffb 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #9 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg likder det, men spenning er ikke riktig ord. Trygghet vil jeg kalle det. Gir hun det ikke lett til meg, så gir hun det sikkert ikke lett til andre. Dét er veldig turn on. Anonymkode: 5f3d7...157 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #10 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dere menn, får dere mer spenning eller følelser hvis damen venter med sex? Hva er lurest? Redd en mann skal avslå meg fordi jeg avslo sex. Anonymkode: 1adf6...81a For min del er det lite relevant. Er ikke så jævlig nøye. Hadde aldri avvist en kvinne fordi hun ville vente med sex. Anonymkode: c7762...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #11 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dere menn, får dere mer spenning eller følelser hvis damen venter med sex? Hva er lurest? Redd en mann skal avslå meg fordi jeg avslo sex. Anonymkode: 1adf6...81a Hvis jeg oppfatter damen som strategisk mhp sex så er det negativt. Jeg ønsker at hun skal tenne på meg og føle en fysisk tiltrekning. Anonymkode: 61e5d...cea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #12 Del Skrevet 6. desember 2024 Myte. Vi får følelser for en dame om hun er bra nok til det. Om ikke er det bare sex i beste fall for din del. Anonymkode: 43a4e...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #13 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er biologi. Hos kvinner utløses langt mer oxytocin ved intimitet enn hva det gjør hos menn. Klart det finnes individuelle forskjeller basert på, hovedaklig, ens emosjonelle modenhet og tilknytning. Likevel, på generelt plan, så er dette biokogisk betinget, at kvinner har lettere for å føle seg emosjonelt knyttet til menn etter sex, enn motsatt. Anonymkode: e51eb...ffb Biologi er ikke noe stringent. Det er ikke biologi å si "her er generelle trekk som gjelder for deg". Det er uvitenskapelig og dumt. Derfor er det feil. Anonymkode: 7c14c...3a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #14 Del Skrevet 6. desember 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Biologi er ikke noe stringent. Det er ikke biologi å si "her er generelle trekk som gjelder for deg". Det er uvitenskapelig og dumt. Derfor er det feil. Anonymkode: 7c14c...3a6 😂😂😂 Og der var du! Anonymkode: e51eb...ffb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #15 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 😂😂😂 Og der var du! Anonymkode: e51eb...ffb Vedkommende du svarer har helt rett. Anonymkode: c7762...786 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #16 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg tror menn er veldig ulike og kan svare for meg selv. Jeg får følelser av berøring og sex. Avvisning føles akkurat som man skulle tro: Det er som å få en bøtte isvann i fjeset. Det er riktig å avvise når du ikke er klar, men hvis du er interessert så bør du kanskje være litt ekstra tydelig på det. Jeg tror at de som har hatt veldig mange partnere kanske får mindre følelser av sex og kanskje tar avvisning som en utfordring. Jeg er i den andre gruppen. Anonymkode: 6ad9b...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #17 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg tror menn er veldig ulike og kan svare for meg selv. Jeg får følelser av berøring og sex. Avvisning føles akkurat som man skulle tro: Det er som å få en bøtte isvann i fjeset. Det er riktig å avvise når du ikke er klar, men hvis du er interessert så bør du kanskje være litt ekstra tydelig på det. Jeg tror at de som har hatt veldig mange partnere kanske får mindre følelser av sex og kanskje tar avvisning som en utfordring. Jeg er i den andre gruppen. Anonymkode: 6ad9b...fae En avvisning som utfordring høres jo ganske overgrepsk ut, så det håper jeg ikke. Syns også du har en litt bel dramatisk rekajson til avvisning. Folk må få ikke ha lyst uten at du skal ta det personlig, du skader andre med det der presset. Anonymkode: 7ae90...e67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #18 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dere menn, får dere mer spenning eller følelser hvis damen venter med sex? Hva er lurest? Redd en mann skal avslå meg fordi jeg avslo sex. Anonymkode: 1adf6...81a Dette med å "holde igjen" med sex ser jeg null problem med om kvinnen har vært konsekvent og holdt andre til samme standard. Om det derimot plutselig er slik at jeg er den ene som skal måtte vente, mister jeg all interesse. Og til det andre,- jeg får definitivt mye følelser av sex. For meg føles det som en "rus" som kan vare i flere dager. Har kun hatt sex i forhold hele livet mitt, så det kan ha noe relevans for hvordan jeg opplever det. Anonymkode: 54437...a6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #19 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dere menn, får dere mer spenning eller følelser hvis damen venter med sex? Hva er lurest? Redd en mann skal avslå meg fordi jeg avslo sex. Anonymkode: 1adf6...81a Personlig mister jeg interessen om det skal ventes lenge med sex. Sex er viktig for meg, og en som lett venter 5 dates før sex, de er i mine øyne ikke interessert nok i meg, eller ikke synes sex er like viktig som meg Anonymkode: e7a4f...591 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #20 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 😂😂😂 Og der var du! Anonymkode: e51eb...ffb Det er riktig! Her er jeg. Anonymkode: 7c14c...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå