AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #41 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Følger det med stamtavle? 🤣 Anonymkode: 2a0d4...799 Ja, jeg lverer alltid stamtavlen min på første date 😄 Anonymkode: e2be9...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #42 Del Skrevet 6. desember 2024 Dette er jo flaut å skrive fordi det burde være grunnskolepensum, men... Forhold handler lite om utseende, det handler om personen du blir glad i. Det hjelper ikke om hun ser ut som en babe, men oppfører seg som et rass. Anonymkode: 60b63...fe6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 6. desember 2024 #43 Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 0.42): Jeg blir så lei meg. Er en reser på digital kommunikasjon og har ko.met i kontakt med noen veldig pene damer via ulike dating apper. Jeg er på alle sammen og har sikkert blitt sett av alle damene på min alder i Norge en eller annen gang. Så har det seg slik at jeg matcher med en del pene damer. Nå for litt siden matchet jeg med en doktorgradsstudent fra latin amerika. Utrolig pen dame, vakker på en smakfull måte. Kler seg fint, med lette kjoler om sommeren og fine jakker på vinteren. Ble nesten forelsket før vi møttes 🥰 Så har det seg slik at jeg aldri står til forventningene 😞 Så jeg fikk avslag etter første date igjen. I slike tilfeller pleier jeg ofte å skrive hvor flotte jentene er og hvor godt jeg liker dem osv., bare for å sjekke om de blir overtalt. Nei igjen. Hvorfor er livet så urettferdig? Anonymkode: e2be9...302 Som menn må vi erkjenne at det er damene som velger. Vi har vår verdi og det er som regel altid noen damer som velger oss. Men å forvente at jenter i en langt høyere liga skal velge meg er å tro på julenissen. Jeg var så heldig at en Dame på langt høyere liga en meg selv valgte meg som både kjæreste og senere tok meg til ektemann. Noe jeg er takknemlig for. Men fakta er at enhver Kvinne på mange områder er i en høyere liga en enhver Mann. Vi trenger hverandre Men vi menn trenger kvinnen mest! Så noen menn burde nok senke kravet litt. For mest sannsynlig har den dama du tenker ikke er intresant, mer å tillby en deg. Endret 7. desember 2024 av Mountain Man 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 6. desember 2024 #44 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg blir så lei meg. Er en reser på digital kommunikasjon og har ko.met i kontakt med noen veldig pene damer via ulike dating apper. Jeg er på alle sammen og har sikkert blitt sett av alle damene på min alder i Norge en eller annen gang. Så har det seg slik at jeg matcher med en del pene damer. Nå for litt siden matchet jeg med en doktorgradsstudent fra latin amerika. Utrolig pen dame, vakker på en smakfull måte. Kler seg fint, med lette kjoler om sommeren og fine jakker på vinteren. Ble nesten forelsket før vi møttes 🥰 Så har det seg slik at jeg aldri står til forventningene 😞 Så jeg fikk avslag etter første date igjen. I slike tilfeller pleier jeg ofte å skrive hvor flotte jentene er og hvor godt jeg liker dem osv., bare for å sjekke om de blir overtalt. Nei igjen. Hvorfor er livet så urettferdig? Anonymkode: e2be9...302 Livet er ikke urettferdig. Men hvis du hele tiden sikter over din liga, blir oddsen din for napp veldig dårlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #45 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): dna test faktisk, foreldre og familie er ikke nok liksom.. Du virker nerdete og kanskje litt autisitisk i fremstillinen du har skriftlig her i tråden, kanskje det ikke akkurat hjelper deg? Anonymkode: 6bb19...faf Jeg fikk også autisme-vibber av innleggene hans. Anonymkode: 16dba...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #46 Del Skrevet 6. desember 2024 En kamerat av meg fikk seg ei latin amerikansk dame. Han får jevnt juling, og søv med ett øye åpent. Blir loppet for alle middler. Virker som att i det øyeblikket de mener de har overtaket, så er du fritt vilt. Nervevrak heile karen, har flere ganger tilbudt han ei seng her så han kommer seg bort, men ho er pen å se til, så da tåler en det meste ser en ut til. Takke meg til en jordet norsk, kvinne. Anonymkode: d7ae5...8d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #47 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja, jeg lverer alltid stamtavlen min på første date 😄 Anonymkode: e2be9...302 Kan man avtale med oppdretter at man levere tilbake dersom man finner feil på gemytt eller arvelige sykdommer? Anonymkode: 454c3...921 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 6. desember 2024 #48 Del Skrevet 6. desember 2024 Anbefaler deg å slette alle datingapper og gå ut å møte folk. Slutte å fiksere sånn på utseende og faktisk bli kjent med damene. Liker man personligheten på folk så forelsker man seg gjerne helt uten at man egentlig tenkte «woow» ved første øyekast. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UltimateNothing Skrevet 6. desember 2024 #49 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hva mener du med at det er noe galt i topplokket mitt? Er det min psykiske helse, intelligens eller nevrologi? Anonymkode: e2be9...302 Det er ikke nødvendigvis noe galt med deg, men du har kanskje et skjevt bilde av hvilke damer du har sjans på. Finn ut hvem du er og hva du liker først. Det er masse fantastisk fine damer som du kanskje ikke vurderer engang fordi de ikke er "hotte". Mountain Man skrev (33 minutter siden): Som menn må vi erkjenne at det er damene som velger. Vi har vår verdig og det er som regel altid noen damer som velger oss. Men å forvente at jenter i en langt høyere liga skal velge meg er å tro på julenissen. Jeg var så heldig at en Dame på langt høyere liga en meg selv valgte meg som både kjæreste og senere tok meg til ektemann. Noe jeg er takknemlig for. Men fakta er at enhver Kvinne på mange områder er i en høyere liga en enhver Mann. Vi trenger hverandre Men vi menn trenger kvinnen mest! Så noen menn burde nok senke kravet litt. For mest sannsynlig har den dama du tenker ikke er intresant, mer å tillby en deg. Jeg er en sånn dame som alltid likt menn som ikke er spesielt attraktive. Jeg valgte dem ut fra personlighet og interesser, mange var først venner. Jeg er autist, så mine kriterier er annerledes. Det de hadde til felles var at å være i forhold med en som så bedre ut enn dem selv gjorde dem bare mer usikre. Det resulterte i en del uheldige situasjoner. Jeg valgte til slutt å være alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #50 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg fikk også autisme-vibber av innleggene hans. Anonymkode: 16dba...718 Jeg er i alle fall glad for at jeg ikke er i lag med kvinner som dere. Som liker å manipulere for å redusere selvfølelse. Håper dere aldri finner noen, for fremtidige generasjoners skyld. Anonymkode: e2be9...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #51 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg er en 50 år gammel norsk mann, får matcher i "bøtter og spann" velger min 5 år yngre enn meg selv. Er spandabel kjekk og grei men kommer bare til andre date ca av 1 av 3 eller 4. Men klart når jeg sier jeg har matcher i bøtter og spann og har noen hundre matcher så har de opptil 6-8000 så de kan være kravstore ja , men ofte har de så mange matcher da de har bilder som er relativt misvisende. Men de er kravstore allikevel muligens grunnet antall likes og noen sier de ikke har vært på date siden brudd mm Anonymkode: 139fa...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #52 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 0.42): Jeg blir så lei meg. Er en reser på digital kommunikasjon og har ko.met i kontakt med noen veldig pene damer via ulike dating apper. Jeg er på alle sammen og har sikkert blitt sett av alle damene på min alder i Norge en eller annen gang. Så har det seg slik at jeg matcher med en del pene damer. Nå for litt siden matchet jeg med en doktorgradsstudent fra latin amerika. Utrolig pen dame, vakker på en smakfull måte. Kler seg fint, med lette kjoler om sommeren og fine jakker på vinteren. Ble nesten forelsket før vi møttes 🥰 Så har det seg slik at jeg aldri står til forventningene 😞 Så jeg fikk avslag etter første date igjen. I slike tilfeller pleier jeg ofte å skrive hvor flotte jentene er og hvor godt jeg liker dem osv., bare for å sjekke om de blir overtalt. Nei igjen. Hvorfor er livet så urettferdig? Anonymkode: e2be9...302 Kanskje fordi du dater en doktorgradsstudent, men selv ikke kan skrive. Da faller du fort igjennom. Søk noen på ditt eget nivå. Anonymkode: 64e31...ad1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #53 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): En kamerat av meg fikk seg ei latin amerikansk dame. Han får jevnt juling, og søv med ett øye åpent. Blir loppet for alle middler. Virker som att i det øyeblikket de mener de har overtaket, så er du fritt vilt. Nervevrak heile karen, har flere ganger tilbudt han ei seng her så han kommer seg bort, men ho er pen å se til, så da tåler en det meste ser en ut til. Takke meg til en jordet norsk, kvinne. Anonymkode: d7ae5...8d3 Hvorfor redder du han ikke, han er jo åpenbart i et forhold med partnervold? Ikke tro det er fordi hun er fin. Det er fordi folk som er utsatt for partnervold ikke klarer å dra. Det er en velkjent psykologi. Når noen er grusomme inn til ryggmargen, blir de stygge. Anonymkode: 173d6...227 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå