missLynch Skrevet 6. desember #21 Del Skrevet 6. desember Du er altfor overfladisk og utseendefiksert, virker umoden. Det viktigste er at personlighetene matcher, med samme humor, interesser, verdisett osv. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #22 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dere har nok rett her. Kanskje jeg må senke kravene til utseende litt 😅 Selv om jeg er smakfullt kjekk og eminent i klesveien. Anonymkode: e2be9...302 Hvis det ikke matcher personlighet og attitude kan du like gjerne se ut som en uteligger, en kjip julegave blir ikke kul selv om papiret er eminent😅 Selg deg med gode verdier og et vinnende vesen isteden, de smarte damene ser igjennom alt annet😊💪 Anonymkode: cb6fa...c31 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. desember #23 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dere har nok rett her. Kanskje jeg må senke kravene til utseende litt 😅 Selv om jeg er smakfullt kjekk og eminent i klesveien. Anonymkode: e2be9...302 Det hjelper ikke om du er kjekk og god klesstil om du ikke har det som trengs... 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 6. desember #24 Del Skrevet 6. desember Ble skrevet godt etter at trollemor burde ha lagt ungene sine, den her, ulydige gutt 😆🧌 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest 01 Skrevet 6. desember #25 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg blir så lei meg. Er en reser på digital kommunikasjon og har ko.met i kontakt med noen veldig pene damer via ulike dating apper. Jeg er på alle sammen og har sikkert blitt sett av alle damene på min alder i Norge en eller annen gang. Så har det seg slik at jeg matcher med en del pene damer. Nå for litt siden matchet jeg med en doktorgradsstudent fra latin amerika. Utrolig pen dame, vakker på en smakfull måte. Kler seg fint, med lette kjoler om sommeren og fine jakker på vinteren. Ble nesten forelsket før vi møttes 🥰 Så har det seg slik at jeg aldri står til forventningene 😞 Så jeg fikk avslag etter første date igjen. I slike tilfeller pleier jeg ofte å skrive hvor flotte jentene er og hvor godt jeg liker dem osv., bare for å sjekke om de blir overtalt. Nei igjen. Hvorfor er livet så urettferdig? Anonymkode: e2be9...302 Jeg synes du virker overflatisk. Kan være en av flere grunner det. «Kler seg fint, doktorgradsstudent, pen». Ingenting om personlighet ... Virker som det er klær, grad og utseende du forelsker deg i, og ikke selve personen. Dette merker kvinnene. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #26 Del Skrevet 6. desember Det at du er så opptatt av utseendet gjør at du taper. Som attraktiv kvinne som alltid har fått oppmerksomhet for utseendet er det de som har sett kjernen min som har vunnet hjertet mitt. Mennene jeg har datet har vært helt gjennomsnittlige utseendemessig, men med fine personligheter. Anonymkode: 7da07...191 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 6. desember #27 Del Skrevet 6. desember 0/10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #28 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg er 32 år og 100% norsk. Fått konstatert sistnevnte gjennom dna test. Anonymkode: e2be9...302 Weird Anonymkode: 4f827...e2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #29 Del Skrevet 6. desember Kanskje se litt innover og endre måten du opptrer på da? Det er jo der problemet ligger, ikke at det er så urettferdig. Damer luker vekk mannfolk som ikke er bra kjærestemateriale. Anonymkode: 1767c...82a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 6. desember #30 Del Skrevet 6. desember Her er det noen som ikke helt har sosiale antenner. Banker alt på at dersom man ser bra ut,så ordner alt seg. Det er en stereotype. Det er så alt for ofte ikke slik livet fungerer. Selv om du har aldri så flat mage med knivskarp sixpack,og en frodig tyrkermanke,så er ikke det tilsvarende med at du får de damene du ønsker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #31 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ja. Anonymkode: bd1bc...f35 Gratulerer, hvis det er det største problemet i livet ditt så har du hatt en jævelig behagelig liv, slutt å sutre, det trekker ihvertfall ingen damer. Anonymkode: 56e22...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #32 Del Skrevet 6. desember Du virker jo ikke som en av de beste mennene, så da får du ikke de beste kvinnene heller. Anonymkode: 13433...4df 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #33 Del Skrevet 6. desember Da får du finne noen i den egen liga. Jeg har en kamerat som jeg vil anslå som middels minus på skalaen, og han er også så vanvittig utseendefokusert på kvinner. Han ser kune etter kvinner som er langt penere enn meg, og jeg er langt penere enn han igjen. Funker ikke det. Legg listen lavere, innse at du ikke er på toppen og heller ikke kan velge fra toppen, og slutt å være så overflatisk og desperat. Fokuser på å ha en fin personlighet selv, og at den du møter har en god personlighet også. Og så er det selvfølgelig lov å se på utseende, men du må nok jenke kravene dine noen hakk her. Anonymkode: fa28f...54d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #34 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (10 timer siden): Min bror har en slik, en. Anbefaler det ikke! Anonymkode: 90087...a88 Naboen min også, fantastisk flott dame å se på. Men å leve med, han har fått kjørt seg, såpass har jeg observert 🤣 Men han sier det er verdt alt strevet, han elsker å kjenne at han lever, som han sier Anonymkode: d1e80...e45 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #35 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 32 år og 100% norsk. Fått konstatert sistnevnte gjennom dna test. Anonymkode: e2be9...302 Følger det med stamtavle? 🤣 Anonymkode: 2a0d4...799 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #36 Del Skrevet 6. desember Kvinner som er veldig vakre er etter min erfaring veldig forfengelig og overfladisk, det gjør noe med personligheten å bli fortalt hver dag at en er verdens vakreste fra man var liten. Da har jeg bedre erfaring med personligheten til mer vanlige kvinner, og går heller for de Anonymkode: f079e...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #37 Del Skrevet 6. desember Latinas er de peneste jentene i verden og dette vet de veldig godt selv. De er sinnsykt krevende å være sammen med. Du skal være stødig som mann for å håndtere en slik kvinne. Anonymkode: 67ecd...2b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #38 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dere har nok rett her. Kanskje jeg må senke kravene til utseende litt 😅 Selv om jeg er smakfullt kjekk og eminent i klesveien. Anonymkode: e2be9...302 Ja ikke sant. Da må vi neste konkludere med at det er i topplokket ting kommer til kort for din del. Men det forsto vi egentlig allerede på hovedinnlegget. Anonymkode: 34031...001 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #39 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (9 timer siden): dna test faktisk, foreldre og familie er ikke nok liksom.. Du virker nerdete og kanskje litt autisitisk i fremstillinen du har skriftlig her i tråden, kanskje det ikke akkurat hjelper deg? Anonymkode: 6bb19...faf Burde jeg be om utredning av nevropsykolog, for å finne ut om jeg gar en form for autisme? Anonymkode: e2be9...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #40 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja ikke sant. Da må vi neste konkludere med at det er i topplokket ting kommer til kort for din del. Men det forsto vi egentlig allerede på hovedinnlegget. Anonymkode: 34031...001 Hva mener du med at det er noe galt i topplokket mitt? Er det min psykiske helse, intelligens eller nevrologi? Anonymkode: e2be9...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå