AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Del Skrevet 5. desember 2024 Jeg blir så lei meg. Er en reser på digital kommunikasjon og har ko.met i kontakt med noen veldig pene damer via ulike dating apper. Jeg er på alle sammen og har sikkert blitt sett av alle damene på min alder i Norge en eller annen gang. Så har det seg slik at jeg matcher med en del pene damer. Nå for litt siden matchet jeg med en doktorgradsstudent fra latin amerika. Utrolig pen dame, vakker på en smakfull måte. Kler seg fint, med lette kjoler om sommeren og fine jakker på vinteren. Ble nesten forelsket før vi møttes 🥰 Så har det seg slik at jeg aldri står til forventningene 😞 Så jeg fikk avslag etter første date igjen. I slike tilfeller pleier jeg ofte å skrive hvor flotte jentene er og hvor godt jeg liker dem osv., bare for å sjekke om de blir overtalt. Nei igjen. Hvorfor er livet så urettferdig? Anonymkode: e2be9...302 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #2 Del Skrevet 5. desember 2024 Hvor gammel er du ca? Er du selv norsk? Anonymkode: 8ed8e...f18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #3 Del Skrevet 5. desember 2024 Fordi du sikter altfor høyt og virker ekstremt utseendefiksert noe de garantert merker. Anonymkode: 8befc...bba 36 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #4 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg blir så lei meg. Er en reser på digital kommunikasjon og har ko.met i kontakt med noen veldig pene damer via ulike dating apper. Jeg er på alle sammen og har sikkert blitt sett av alle damene på min alder i Norge en eller annen gang. Så har det seg slik at jeg matcher med en del pene damer. Nå for litt siden matchet jeg med en doktorgradsstudent fra latin amerika. Utrolig pen dame, vakker på en smakfull måte. Kler seg fint, med lette kjoler om sommeren og fine jakker på vinteren. Ble nesten forelsket før vi møttes 🥰 Så har det seg slik at jeg aldri står til forventningene 😞 Så jeg fikk avslag etter første date igjen. I slike tilfeller pleier jeg ofte å skrive hvor flotte jentene er og hvor godt jeg liker dem osv., bare for å sjekke om de blir overtalt. Nei igjen. Hvorfor er livet så urettferdig? Anonymkode: e2be9...302 Latin amerikanske damer er VELDIG vanskelig å få. Er ikke vits å prøve, du må ha personligheten til å passe de fordi de selv er veldig lidenskapelige damer. Anonymkode: 8ed8e...f18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 5. desember 2024 #5 Del Skrevet 5. desember 2024 Du har bedre sjanser hvis du droppet datingapper. Og kanskje ta et oppgjør med prioriteringene dine? Du må selvfølgelig gjerne sikte høyt, men da må du nesten også tåle å bli skuffet. Du er sannsynligvis ikke den eneste som er ute etter de peneste damene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #6 Del Skrevet 5. desember 2024 Er livet urettferdig fordi du ikke får de peneste damene? Anonymkode: 56e22...4b3 20 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #7 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Latin amerikanske damer er VELDIG vanskelig å få. Er ikke vits å prøve, du må ha personligheten til å passe de fordi de selv er veldig lidenskapelige damer. Anonymkode: 8ed8e...f18 Min bror har en slik, en. Anbefaler det ikke! Anonymkode: 90087...a88 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 6. desember 2024 #8 Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg blir så lei meg. Er en reser på digital kommunikasjon og har ko.met i kontakt med noen veldig pene damer via ulike dating apper. Jeg er på alle sammen og har sikkert blitt sett av alle damene på min alder i Norge en eller annen gang. Så har det seg slik at jeg matcher med en del pene damer. Nå for litt siden matchet jeg med en doktorgradsstudent fra latin amerika. Utrolig pen dame, vakker på en smakfull måte. Kler seg fint, med lette kjoler om sommeren og fine jakker på vinteren. Ble nesten forelsket før vi møttes 🥰 Så har det seg slik at jeg aldri står til forventningene 😞 Så jeg fikk avslag etter første date igjen. I slike tilfeller pleier jeg ofte å skrive hvor flotte jentene er og hvor godt jeg liker dem osv., bare for å sjekke om de blir overtalt. Nei igjen. Hvorfor er livet så urettferdig? Anonymkode: e2be9...302 Du beskriver kvinnen du liker som utrolig pen, vakker på en smakfull måte, og velkledd. Er dette en karakteristikk dine venner bruker om deg? Hvis ikke må du gjøre noe med det du kan (dårlig kledd), akseptere det du ikke kan gjøre noe med (lite pen, og uvakker på en smakløs måte), og så justere forventningene dine til virkeligheten. Endret 6. desember 2024 av Supermerry 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #9 Del Skrevet 6. desember 2024 Sorry, men du virker både desperat og too much. Anonymkode: 12ce9...504 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #10 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Min bror har en slik, en. Anbefaler det ikke! Anonymkode: 90087...a88 Det samme sier de om norske, grunnen til det er kulturkræsj st det blir mye drama. Anonymkode: 8ed8e...f18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 6. desember 2024 #11 Del Skrevet 6. desember 2024 Høres ut som du har importert deg thaikjerring innen 10år 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #12 Del Skrevet 6. desember 2024 Få deg litt mer fokus på personlighet, så vil nok ting ordne seg 😀 Anonymkode: ebbe1...f29 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #13 Del Skrevet 6. desember 2024 Du virker weird. Du må lete i din egen liga. Anonymkode: 4f827...e2f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #14 Del Skrevet 6. desember 2024 De enser at du er desperat. Anonymkode: 831ca...fc6 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. desember 2024 #15 Del Skrevet 6. desember 2024 "Bare for å sjekke om de blir overtalt"....? Overtalt til hva da? Ny date? Sex? Kjæresteforhold? Alle tre alternativer eller en av de? Du virker merkelig og desperat i måten du skriver på, får meg nesten til å tenke at det er noen som gjør seg til og troller... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #16 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er livet urettferdig fordi du ikke får de peneste damene? Anonymkode: 56e22...4b3 Ja. Anonymkode: bd1bc...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #17 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor gammel er du ca? Er du selv norsk? Anonymkode: 8ed8e...f18 Jeg er 32 år og 100% norsk. Fått konstatert sistnevnte gjennom dna test. Anonymkode: e2be9...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #18 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fordi du sikter altfor høyt og virker ekstremt utseendefiksert noe de garantert merker. Anonymkode: 8befc...bba Dere har nok rett her. Kanskje jeg må senke kravene til utseende litt 😅 Selv om jeg er smakfullt kjekk og eminent i klesveien. Anonymkode: e2be9...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #19 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 32 år og 100% norsk. Fått konstatert sistnevnte gjennom dna test. Anonymkode: e2be9...302 dna test faktisk, foreldre og familie er ikke nok liksom.. Du virker nerdete og kanskje litt autisitisk i fremstillinen du har skriftlig her i tråden, kanskje det ikke akkurat hjelper deg? Anonymkode: 6bb19...faf 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #20 Del Skrevet 6. desember 2024 Pene jenter kan velge på øverste hylle. Kanskje du selv ikke står helt til forventningene på inntekt, utseende, oppførsel osv. Anonymkode: a9040...c79 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå