AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #21 Del Skrevet 6. desember 2024 Steng pengekrana. Inkludert dine foreldres pengekran. Hvis han misbruker kortet til noen, anmeld det! Han er vant til at handlinger ikke får konsekvenser. Ikke diskuter økonomi eller prøv å hjelpe ham/redde ham. Det eneste jeg hadde gjort, er å kjøre til samvær. Anonymkode: 92c15...356 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #22 Del Skrevet 6. desember 2024 Takk for flere innspill. Jeg forstår at jeg bør slutte å legge til rette for han, tror jeg trengte å høre det fra dere. At det er riktig og «greit». Det er jo broren min og det er sårt å skulle avslå å gi han middag eller låne han en 100 lapp i ny og ne til lunsj. Forstår det er en bjørnetjeneste og at jeg må gi meg Hadde håpet han «magisk» skulle ta grep på en måte, og ihvertfall førekort. Når hans sønn begynner på skolen bør han jo kunne stille opp på foreldresamtaler o.l, og ikke alltid det lar seg gjøre for meg og de rundt å kjøre. For min nevø sin skyld jeg håper han endrer seg. Ts Anonymkode: 4835f...a18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #23 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk for flere innspill. Jeg forstår at jeg bør slutte å legge til rette for han, tror jeg trengte å høre det fra dere. At det er riktig og «greit». Det er jo broren min og det er sårt å skulle avslå å gi han middag eller låne han en 100 lapp i ny og ne til lunsj. Forstår det er en bjørnetjeneste og at jeg må gi meg Hadde håpet han «magisk» skulle ta grep på en måte, og ihvertfall førekort. Når hans sønn begynner på skolen bør han jo kunne stille opp på foreldresamtaler o.l, og ikke alltid det lar seg gjøre for meg og de rundt å kjøre. For min nevø sin skyld jeg håper han endrer seg. Ts Anonymkode: 4835f...a18 Han er 40 år. På tide han skjønner at valg har konsekvenser. Skjønner det er vanskelig, men stå på ditt, ikke la seg bli manipulert/truet. Lurt å få med foreldrene deres også, hvis det er mulig. Anonymkode: 92c15...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #24 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk for flere innspill. Jeg forstår at jeg bør slutte å legge til rette for han, tror jeg trengte å høre det fra dere. At det er riktig og «greit». Det er jo broren min og det er sårt å skulle avslå å gi han middag eller låne han en 100 lapp i ny og ne til lunsj. Forstår det er en bjørnetjeneste og at jeg må gi meg Hadde håpet han «magisk» skulle ta grep på en måte, og ihvertfall førekort. Når hans sønn begynner på skolen bør han jo kunne stille opp på foreldresamtaler o.l, og ikke alltid det lar seg gjøre for meg og de rundt å kjøre. For min nevø sin skyld jeg håper han endrer seg. Ts Anonymkode: 4835f...a18 Den eneste gangen du MÅ kjøre er hvis han eller sønnen må på legevakt/sykehus. Jeg tipper at moren til nevøen din vil ønske foreldresamtalene. Broren din har da ingen nytte av dem. Du ser det ikke selv, men du er så inni det dysfunksjonelle mønsteret du selv beskriver. Bare ser for meg at jeg skulle kjøre broren min til foreldresamtale for hans barn. Midt i min arbeidsdag 😆 Anonymkode: 41b04...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 6. desember 2024 #25 Del Skrevet 6. desember 2024 Luksusfellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå