AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Del Skrevet 5. desember 2024 Hei! jeg kjøpte joggesko på Anton sport for nesten 2000 kroner for kort stund siden, kun brukt dem 4-5 ganger, fremstår som nye men de har blitt så slappe i formen samt at foret i hæla har sklidd ned som gjør at de er ekle å ha på.. hvordan tror det det går å reklamere på dem? Får man pengene tilbake? utrolig kjipt fordi jeg trodde de var de perfekte skoene for meg.. Anonymkode: 910a6...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #2 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! jeg kjøpte joggesko på Anton sport for nesten 2000 kroner for kort stund siden, kun brukt dem 4-5 ganger, fremstår som nye men de har blitt så slappe i formen samt at foret i hæla har sklidd ned som gjør at de er ekle å ha på.. hvordan tror det det går å reklamere på dem? Får man pengene tilbake? utrolig kjipt fordi jeg trodde de var de perfekte skoene for meg.. Anonymkode: 910a6...05c Ta kvitteringen eller utskrift fra konto om du har brukt kort, med deg til butikken og reklamer. Er de kjøpt på nett tar du bilde av skoa og sender en mail med problemet til dem. Anonymkode: 12858...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #3 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! jeg kjøpte joggesko på Anton sport for nesten 2000 kroner for kort stund siden, kun brukt dem 4-5 ganger, fremstår som nye men de har blitt så slappe i formen samt at foret i hæla har sklidd ned som gjør at de er ekle å ha på.. hvordan tror det det går å reklamere på dem? Får man pengene tilbake? utrolig kjipt fordi jeg trodde de var de perfekte skoene for meg.. Anonymkode: 910a6...05c Butikken må ved reklamasjon først få gi deg et nytt par av samme type. Hvis disse også blir ødelagt på samme måte kan du kreve å få hevet kjøpet. Butikken må altså først få muligheten til å gi deg et nytt par sko før du kan få igjen pengene. Du må også ha kvittering eller bankutskrift på kjøpet Anonymkode: 7f34a...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #4 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Butikken må ved reklamasjon først få gi deg et nytt par av samme type. Hvis disse også blir ødelagt på samme måte kan du kreve å få hevet kjøpet. Butikken må altså først få muligheten til å gi deg et nytt par sko før du kan få igjen pengene. Du må også ha kvittering eller bankutskrift på kjøpet Anonymkode: 7f34a...d15 Hva er det for slags lovverk du har oppfunnet her? Forbrukerkjøpsloven gjelder. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2002-06-21-34/KAPITTEL_6#§27 § 27, omhandler reklamasjon. Skoene skal fungere etter formålet, man skal kunne gå i skoene og bruke dem som en normal sko brukes. Anonymkode: 12858...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå