Bimbo Skrevet 7. desember #61 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Og likevel greier dere å koste samfunnet fem ganger så mye som en mann i løpet av livsløpet. Imponerende Kvinner koster samfunnet 12 mill. kroner gjennom livet Anonymkode: 779b3...d0e Hva har det med selvinnsikt angående egen attraktivitet å gjøre? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #62 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (18 timer siden): De sier jenter modnes raskere enn gutter i tenårene, men det de glemte å si var at det er eksponentielt og varer livet ut. Når mannen er 36 år, er kvinner på hans alder 60+ år mentalt. Det er faktisk helt jævlig. Anonymkode: 8040b...eea Tror faktisk dette er mye av grunnen. Jeg er 34, dama er 24. Vi matcher energi og væremåte. Ei på samme alder kan bikke 50 i mental alder. Det er også mer behagelig å date ei som ikke har vært i mange lange dumme forhold. Når man har havnet på et godt sted i livet der jeg er nå, inntekt, bolig og alt det, kan man starte et fint liv sammen. Anonymkode: 8128e...93f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #63 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror faktisk dette er mye av grunnen. Jeg er 34, dama er 24. Vi matcher energi og væremåte. Ei på samme alder kan bikke 50 i mental alder. Det er også mer behagelig å date ei som ikke har vært i mange lange dumme forhold. Når man har havnet på et godt sted i livet der jeg er nå, inntekt, bolig og alt det, kan man starte et fint liv sammen. Anonymkode: 8128e...93f Hvor ofte reflekterer du over egne meninger? For jeg ser at du ikke stiller degselv spørsmål rundt det du påstår. Om du begynner med det, vil du få like svar? Anonymkode: 05129...15e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #64 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (22 timer siden): Den derre angivelige lekenheten eldre menn skal ha, den har jeg ikke sett noe til, gitt..? Kanskje de tenker det er lekent å droppe oppvasken og ha sex i sofaen en gang i mellom? Må som dame på 40 + si at de fleste kvinner jeg kjenner på denne alderen er lagt mer enn eventyrlystne (dvs åpensinnede, reiselystne og villige til å improvisere) enn jevngamle menn? Sprekere er som regel også. Anonymkode: d570f...464 Klart, det gjelder sikkert menn og. De aller fleste, uansett kjønn, blir nok sikkert mer satte og kjedelige med årene. Nå handlet tråden imidlertid tråden om kvinner, det er kvinner jeg som heterofil mann er interessert i og dater, så da blir det jo nødvendigvis det svaret må handle inn. Du kommer bare med irrelevant whataboutism. Nå jeg sier eventyrlysten så mener jeg ikke villig til å dra på helgetur til Riga. Sånt er bare forbruk. Å være sprek fysisk er heller ikke det jeg snakker om; ærlig talt er jeg ganske likegyldig til hvorvidt en potensiell kan løpe marathon eller trives best i godstolen. Jeg snakker om intellektuell lekenhet, og vilje til å engasjere seg kulturelt, filosofisk, politisk. De fleste kvinner jeg kjenner på 40+ er opptatt av seg selv, sin familie, sitt hjem og sin jobb, og ikke altfor mye mer. Anonymkode: 75f40...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #65 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klart, det gjelder sikkert menn og. De aller fleste, uansett kjønn, blir nok sikkert mer satte og kjedelige med årene. Nå handlet tråden imidlertid tråden om kvinner, det er kvinner jeg som heterofil mann er interessert i og dater, så da blir det jo nødvendigvis det svaret må handle inn. Du kommer bare med irrelevant whataboutism. Nå jeg sier eventyrlysten så mener jeg ikke villig til å dra på helgetur til Riga. Sånt er bare forbruk. Å være sprek fysisk er heller ikke det jeg snakker om; ærlig talt er jeg ganske likegyldig til hvorvidt en potensiell kan løpe marathon eller trives best i godstolen. Jeg snakker om intellektuell lekenhet, og vilje til å engasjere seg kulturelt, filosofisk, politisk. De fleste kvinner jeg kjenner på 40+ er opptatt av seg selv, sin familie, sitt hjem og sin jobb, og ikke altfor mye mer. Anonymkode: 75f40...f81 Du er ikke engang smart. Anonymkode: 05129...15e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #66 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er ikke engang smart. Anonymkode: 05129...15e Det var en underlig kommentar. Anonymkode: 75f40...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 7. desember #67 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Tror faktisk dette er mye av grunnen. Jeg er 34, dama er 24. Vi matcher energi og væremåte. Ei på samme alder kan bikke 50 i mental alder. Det er også mer behagelig å date ei som ikke har vært i mange lange dumme forhold. Når man har havnet på et godt sted i livet der jeg er nå, inntekt, bolig og alt det, kan man starte et fint liv sammen. Anonymkode: 8128e...93f Men hva er vitsen med å starte et fint liv sammen hvis dama di er tilnærmet pensjonist i tankegangen om bare 10 år? Siden du tenker at det er alder og ikke personlighet som i hovedsak avgjør hvilken energi og væremåte en kvinne har? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #68 Del Skrevet 7. desember Bimbo skrev (2 minutter siden): Men hva er vitsen med å starte et fint liv sammen hvis dama di er tilnærmet pensjonist i tankegangen om bare 10 år? Siden du tenker at det er alder og ikke personlighet som i hovedsak avgjør hvilken energi og væremåte en kvinne har? Fordi da er jeg det og 👴 Anonymkode: 8128e...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #69 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Mindreårig, men over lavalder. Fullt lovlig. Kan helt klart vurdere damer noen år over 22 også. Du høres lovende ut. Kanskje det kan bli noe der? Anonymkode: 6a02d...749 Haha, høgg Anonymkode: 2c9d4...2bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 7. desember #70 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 10.18): Ta disse postene med en klype salt, dette er faktisk kvinneguiden Anonymkode: 638e4...bab Dette! Nå kommer jeg sikkert til å hisse på meg både herrelaget og kvinnelaget til KG, men det er utrolig mye bitterhet på dette forumet. Viker som at mange brukere her sitter bare å venter på at noen skal slenge et ei sleivspark eller et skeivt blikk, slik at de kan eksplodere i en fontene av eder og galle. Heldigvis opplever jeg at verden absolutt ikke er slik den skildres her på KG. Etter å ha lest her 2 -3 dager sammenhengene er jeg så glad for å møte folk ansikt til ansikt og oppleve en helt annen virkelighet. Mye av det som legges frem her er reglerett virkelighetsfjernt og på tross debateres disse feilaktighetene som om det var universiell sannhet. Men det finnes også gull blandt all gråstein her, men noen trenger seriøst å kutte ut KG som sitt referansepunkt til hvordan menn/kvinner er (stryk det som passer). 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #71 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Klart, det gjelder sikkert menn og. De aller fleste, uansett kjønn, blir nok sikkert mer satte og kjedelige med årene. Nå handlet tråden imidlertid tråden om kvinner, det er kvinner jeg som heterofil mann er interessert i og dater, så da blir det jo nødvendigvis det svaret må handle inn. Du kommer bare med irrelevant whataboutism. Nå jeg sier eventyrlysten så mener jeg ikke villig til å dra på helgetur til Riga. Sånt er bare forbruk. Å være sprek fysisk er heller ikke det jeg snakker om; ærlig talt er jeg ganske likegyldig til hvorvidt en potensiell kan løpe marathon eller trives best i godstolen. Jeg snakker om intellektuell lekenhet, og vilje til å engasjere seg kulturelt, filosofisk, politisk. De fleste kvinner jeg kjenner på 40+ er opptatt av seg selv, sin familie, sitt hjem og sin jobb, og ikke altfor mye mer. Anonymkode: 75f40...f81 Synes dette siste er ganske vanlig, jeg da. Kommer jo an på interesseområdet. De fleste jeg kjenner er faglig interessert, tross barn, fordi de alltid var det. Men så er man ikke like selv om man engasjerer seg filosofisk, politisk og kulturelt. Mange pynter seg med dette siste og er egentlig ikke særlig fordypet. Anonymkode: 2c9d4...2bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #72 Del Skrevet 7. desember Er ikke tiltrukket av eldre damer Anonymkode: e3b53...745 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #73 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 22.40): Yngre kvinner er lettere å manipulere. Anonymkode: 776af...005 Det der er bare pisspreik fra sutrete gamle kvinner. Vi foretrekker yngre kvinner fordi de rett og slett generelt sett bare ser bedre ut. Og det er flere av de som er attraktiv i snitt, og da også mer attraktiv enn en «attraktiv» gammel kvinne. På tide utdaterte kvinner slutter å være så butthurt av at man foretrekker utseende. Og slutter å finne opp idiotiske grunner som ikke stemmer. Anonymkode: b88db...22d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #74 Del Skrevet 7. desember Te- Presten skrev (3 timer siden): Dette! Nå kommer jeg sikkert til å hisse på meg både herrelaget og kvinnelaget til KG, men det er utrolig mye bitterhet på dette forumet. Viker som at mange brukere her sitter bare å venter på at noen skal slenge et ei sleivspark eller et skeivt blikk, slik at de kan eksplodere i en fontene av eder og galle. Heldigvis opplever jeg at verden absolutt ikke er slik den skildres her på KG. Etter å ha lest her 2 -3 dager sammenhengene er jeg så glad for å møte folk ansikt til ansikt og oppleve en helt annen virkelighet. Mye av det som legges frem her er reglerett virkelighetsfjernt og på tross debateres disse feilaktighetene som om det var universiell sannhet. Men det finnes også gull blandt all gråstein her, men noen trenger seriøst å kutte ut KG som sitt referansepunkt til hvordan menn/kvinner er (stryk det som passer). Folk som er «in-touch» med virkeligheten sitter jo ikke her inne å sprer bitterhet. Har nok mye med saken å gjøre. Så KG blir litt som et ekkokammer med utdaterte og forsmådde kvinner som irriterer seg både over menn, fordi de ikke kan få de bra mannfolka, og over kvinner som er yngre og bedre enn dem. Anonymkode: b88db...22d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #75 Del Skrevet 7. desember Det er primært relatert til utseende. Men det kommer også an på ens egen alder. Hvis man som mann ønsker seg en familie og jevnaldrende kvinner begynner å få dårlig tid, så er det jo mer behagelig å finne noen litt yngre så man har bedre tid til å date, bli kjent. Min ekskone var 5 år yngre enn meg, men vi var i 20-årene da vi traff hverandre. Min kone nr 2 er 15 år yngre, men hun var også voksen da vi traff hverandre. Jeg tror vi alle føler oss yngre enn vi er, og etter 40 synes mange rundt oss ser gamle ut. Det gjelder jo kvinner også. Hører de som er single/skilt klage over gubbete og håpløse jevnaldrende menn på markedet. Det er vel bare slik at de som kan finne noen yngre gjør det. Anonymkode: 5272a...979 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 7. desember #76 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Folk som er «in-touch» med virkeligheten sitter jo ikke her inne å sprer bitterhet. Har nok mye med saken å gjøre. Så KG blir litt som et ekkokammer med utdaterte og forsmådde kvinner som irriterer seg både over menn, fordi de ikke kan få de bra mannfolka, og over kvinner som er yngre og bedre enn dem. Anonymkode: b88db...22d Nå omtaler du bare halvparten av spillerne på banen. Mye karer som skriver mye tull her også. Mulig de bare troller, men jeg tror faktisk ikke det. Jeg er ganske sikker på at jeg kan åpne en tilfeldig tråd i enten "dating eller seksualitet" for å syntes halvpraten av det kara skriver en åndssvakt også.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #77 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det der er bare pisspreik fra sutrete gamle kvinner. Vi foretrekker yngre kvinner fordi de rett og slett generelt sett bare ser bedre ut. Og det er flere av de som er attraktiv i snitt, og da også mer attraktiv enn en «attraktiv» gammel kvinne. På tide utdaterte kvinner slutter å være så butthurt av at man foretrekker utseende. Og slutter å finne opp idiotiske grunner som ikke stemmer. Anonymkode: b88db...22d Som mann så betyr utseende og fysisk ungdommelighet mye for meg ja. Men en relasjon med en nydelig modell som ikke respekterer meg, som jeg ikke kan le sammen med, som ikke tenner på meg er ganske uinteressant. Mange kvinner på 40 har barn fra før. Barn vil alltid være det viktigste i en persons liv, og når disse barna ikke er felles så betyr det at jeg alltid vil være litt utenfor. Mange middelaldrende kvinner blir sure og selvhevdende og som en stereotyp av dårlig mannlig oppførsel. Hvorfor skulle jeg ønske det for meg selv? Anonymkode: 91134...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #78 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det der er bare pisspreik fra sutrete gamle kvinner. Vi foretrekker yngre kvinner fordi de rett og slett generelt sett bare ser bedre ut. Og det er flere av de som er attraktiv i snitt, og da også mer attraktiv enn en «attraktiv» gammel kvinne. På tide utdaterte kvinner slutter å være så butthurt av at man foretrekker utseende. Og slutter å finne opp idiotiske grunner som ikke stemmer. Anonymkode: b88db...22d Syns alltid sånne kommentarer er morsomme fordi vi, alle som skriver her i tråden, har vært unge på et tidspunkt og vet hvor grusomme menn kan være. Å referere til noen som butthurt og utdatert vitner bare om hvor lite reflekterte menn er når det kommer til dette, og svaret som kommer med sinne viser bare at hun har rett fordi aggresjonen er et forsøk på å kneble debatten. Jeg, personlig, som jeg skrev tidligere har absolutt ingen tro på at det eksisterer gode menn og har valgt å avstå fra sex fullstendig. Jeg har et veldig lavt antall partnere selv om jeg, siden ung alder, har måtte forsvare meg utallige ganger. Nå som jeg er eldre er det en velsignelse å gå nedover gaten i fred. Velsignelse Anonymkode: a7222...e70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #79 Del Skrevet 8. desember Te- Presten skrev (10 timer siden): Nå omtaler du bare halvparten av spillerne på banen. Mye karer som skriver mye tull her også. Mulig de bare troller, men jeg tror faktisk ikke det. Jeg er ganske sikker på at jeg kan åpne en tilfeldig tråd i enten "dating eller seksualitet" for å syntes halvpraten av det kara skriver en åndssvakt også.. Takk. Jeg er så lei av at menn skal hele tiden gå foran med at kvinner er sure, men at de selv skal få lire av seg alt mulige rart selv. Det er som en annen sa at det er mye bitterhet her. Ja, jeg er bitter selv over mye som har skjedd og syns ikke jeg har fortjent det.. men jeg kjenner det er frustrerende at å lese menn som skriver så mye stygt om kvinner. Jeg har prøvd å være hyggelig på det før, men det er så mange tråder med menn som går inn og sier «ja, du er over 30 år så tror du at menn liker deg?!?!», «du forstår at han bare har tatt til takke med deg, og hvis han kunne så hadde han byttet deg ut mot en yngre dame?!?!» det er hele tiden.. Anonymkode: a7222...e70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #80 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Takk. Jeg er så lei av at menn skal hele tiden gå foran med at kvinner er sure, men at de selv skal få lire av seg alt mulige rart selv. Det er som en annen sa at det er mye bitterhet her. Ja, jeg er bitter selv over mye som har skjedd og syns ikke jeg har fortjent det.. men jeg kjenner det er frustrerende at å lese menn som skriver så mye stygt om kvinner. Jeg har prøvd å være hyggelig på det før, men det er så mange tråder med menn som går inn og sier «ja, du er over 30 år så tror du at menn liker deg?!?!», «du forstår at han bare har tatt til takke med deg, og hvis han kunne så hadde han byttet deg ut mot en yngre dame?!?!» det er hele tiden.. Anonymkode: a7222...e70 Det er som oftest de samme mannfolka. Fokuser på de bra mannfolka her inne. Anbefaling ❤ Anonymkode: 2c9d4...2bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå