AnonymBruker Skrevet 6. desember #41 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Og hvorfor ble de det? Når hjernen er ferdig er veldig lite relevant, i lys av hvor individuelt utviklingsevnen er, du finner 18-åringer som er betydelig mer utviklet enn 30-åringer. Anonymkode: 779b3...d0e Det er relevant for alle med en hjerne. Jeg er ei relativt intelligent dame(Her inne). Å jeg var bestandig fornuftig da jeg vokste opp, men var uansett en 18 åring da jeg var 18. Du kan være smartere enn andre, men samtidig være på din reise emosjonelt. Alle har sin pinlige faser eller en stund hvor de er mindre erfarne. Derfor må man la de unge få være unge, å ikke legge for høyt press på dem. Bare forsi det finnes dumme voksne, betyr ikke det at de må være utlærte i en yngre alder enn det de er det. Anonymkode: 05129...15e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #42 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har mistet troen på middelaldrende kvinner av å lese KG. Det kan synes som om alder gjør kvinner kranglete, aseksuelle og rigide. Og fokus «whats in it for me» eller «jeg skal bo alene resten av livet». Jeg er romantisk. Det synes som om mange kvinner gjør seg ferdig med det i 20-årene. Anonymkode: 91134...b64 Jeg er 50, og vil ikke kalle meg selv aseksuell. Men ja, what`s in it for me? Jeg har alt jeg trenger, om jeg skal ha en mann må han være emosjonelt stabil og evne å kommunisere. AnonymBruker skrev (3 timer siden): De har hatt mindre tid på å ligge rundt og bli relasjonsskadde. Anonymkode: a8cac...390 Og hvorfor blir man relasjonsskadet? AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hele poenget med at vi menn i det hele tatt har seksualdrift er jo fra naturens side å befrukte kvinner. Kvinners fruktbarhet henger sammen med alder. Kan da ikke være veldig komplisert å forstå. Anonymkode: 779b3...d0e Så da burde dere jo slutte å befrukte kvinner når sædkvaliteten begynner å dale, eller? Det er mange fruktbare kvinner i 40-årene, men de vet at sene graviditeter kan ende i barn som ikke er 100 prosent friske. Anonymkode: 5ee0f...161 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #43 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (3 timer siden): Definitivt, men det krever sin kvinne å faktisk være sårbar om man har levd en stund og sett hvordan en del menn behandler kvinner- det kan kreves et aktivt valg. Dessverre dras alle menn over en kam bare når en del utskudd er håpløse, ikke når menn er beskyttende og rause. Så hvordan man blir hardere og mer selvstendig, ofte stolt av mestringsfølelsen av å klare ting selv er ikke vanskelig å forstå, det er langt mer utfordrende å være åpen og å bli ivaretatt og det fordrer at menn som deg er stødige og varme over tid. Tror ikke mange har et inderlig ønske om å være alene, men om alternativet er å være utrygg og kanskje til og med redd for å bli forlatt for en yngre modell er det betydelig mindre risiko å være alene. Men viktigst; det gjelder begge veier og er ikke sikker på om verden renner over av ydmyke og sårbare menn per i dag, det er litt essensielt om man vil fremstå som en trygg og varm partner man kan lene seg på Anonymkode: 79ed8...369 Helt enig med deg. Altså, jeg vet ikke så mye om hvordan menn er (jeg har ikke snakket så mye med dem på puta), men jeg tenker at et romantisk, forpliktende, monogamt og fysisk forhold er hva jeg alltid vil ønske for meg selv. Hvis jeg ikke klarer å ha det så kan det være det samme, så kan jeg bruke energien min på jobb, barn eller hobbyer i stedet. Jeg er gjerne en trygg klippe for en partner, og det ligger en sårbarhet i det også. Anonymkode: 91134...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #44 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så da burde dere jo slutte å befrukte kvinner når sædkvaliteten begynner å dale, eller? Anonymkode: 5ee0f...161 Tenk deg to hypotetiske forfedre: 1. Sluttet å formere seg når han ble 40 2. Prøvde å formere seg til den dagen han døde Hvem av disse to tror du fikk flest etterkommere og således fikk påvirke mine og dine gener mest? Anonymkode: 91134...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #45 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (20 timer siden): Yngre kvinner er lettere å manipulere. Anonymkode: 776af...005 Vet ikke om de er lettere å manipulere, men oppfatter at jevnaldrende og eldre gjerne møter en med en stor mur fremfor seg. Noe som gjør at det er tilnærmet umulig å bli kjent med dem. Som om de allerede har dømt meg som en dårlig mann. Jeg skulle gjerne hatt en jevnaldrende kjæreste, men det er de yngre som har vært nærmest i form av måten de har møtt meg på. Og nei, jeg har ikke sex som et mål, jeg ønsker kjærligheten. Men jeg har en seksualitet som jeg gjerne ønsker å prate litt om før jeg kan gå all inn Anonymkode: 3894d...454 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #46 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Litt vanskelig å se opp til en som kaller kjærtegn og helt vesentlige kommunikasjonsferdigheter for manipulasjon. Dette kalles for overtenkning og overanalysering. I en god relasjon beundrer begge hverandre og begge er stolte av hverandre og gir hverandre oppmerksomhet og engasjerer seg i den andres liv. Da er det ikke plass til å påpeke at relasjonen og det dere lager sammen er manipulering. Det sier seg selv. Hvem i all verden føler seg bra av det, når man ikke klarer å lage gode ting være og skal analysere det ned til noe dårlig? Anonymkode: 2c9d4...2bc Det er din mening at dette gjør ting dårlig. Eller din overanalyse. Jeg bare konstaterer at sosiale interaksjoner - med kjæreste, barn, kjæledyr eller kolleger ofte har et element av manipulasjon i seg. Anonymkode: 91134...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #47 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er din mening at dette gjør ting dårlig. Eller din overanalyse. Jeg bare konstaterer at sosiale interaksjoner - med kjæreste, barn, kjæledyr eller kolleger ofte har et element av manipulasjon i seg. Anonymkode: 91134...b64 Da er det bra du ikke lar deg lure Anonymkode: 3894d...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #48 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er din mening at dette gjør ting dårlig. Eller din overanalyse. Jeg bare konstaterer at sosiale interaksjoner - med kjæreste, barn, kjæledyr eller kolleger ofte har et element av manipulasjon i seg. Anonymkode: 91134...b64 Nei. Det er det ikke. Det er svært uheldig å presentere relasjonen i forhold på denne måten. I hvert fall hvis dette får betydning for hvordan du oppfører deg i forhold og hvordan du gir og tar imot nærhet og godhet. Det er ikke min mening. Det er opplagt. Om dette er din stille mening, ok, men livssynet vårt pleier å prege atferden vår. Anonymkode: 2c9d4...2bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #49 Del Skrevet 6. desember De sier jenter modnes raskere enn gutter i tenårene, men det de glemte å si var at det er eksponentielt og varer livet ut. Når mannen er 36 år, er kvinner på hans alder 60+ år mentalt. Det er faktisk helt jævlig. Anonymkode: 8040b...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #50 Del Skrevet 6. desember Forskningen sier jo at menn ser seg selv som slankere og mer attraktive enn de er, og kvinner som tjukkere og mindre attraktive enn seg selv/de er. Så da kan vi vel konkludere med at mannen faktisk bare er mer bløtkokte i toppen enn oss, og resultatet er ditto:) Anonymkode: 5e9e9...718 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 6. desember #51 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tja. Jeg kan si det samme om menn. Mine personlige erfaringer fra jeg var 20 år er at menn i 30-årene overvurderer seg selv ekstremt mye og er veldig høy på seg selv 😅 Anonymkode: a7222...e70 Slik er jo mange (de fleste?) menn uansett alder, fra tenåringer til eldre herrer, men som regel er det kun skinndypt, og de tror egentlig ikke på det selv uten å få det bekreftet av minst en kvinne. Helst fra den kvinnen de ønsker eller elsker. Så er det kanskje ikke så rart heller. Menn spiser menn som ikke viser selvtillit, og vi kvinner er ofte ikke greiere, så dette er ofte fake it untill you make it... eller til det sprekker fullstendig. Jeg må vedkjenne at innimellom er jeg glad for at jeg ikke er mann. Det er litt det samme for oss kvinner, men ikke så konstant. Vi har som regel noen vi kan senke guarden ovenfor og være ekte og sårbare med. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #52 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 22.40): Yngre kvinner er lettere å manipulere. Anonymkode: 776af...005 Misandri. Anonymkode: 776b2...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #53 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er relevant for alle med en hjerne. Jeg er ei relativt intelligent dame(Her inne). Å jeg var bestandig fornuftig da jeg vokste opp, men var uansett en 18 åring da jeg var 18. Du kan være smartere enn andre, men samtidig være på din reise emosjonelt. Alle har sin pinlige faser eller en stund hvor de er mindre erfarne. Derfor må man la de unge få være unge, å ikke legge for høyt press på dem. Bare forsi det finnes dumme voksne, betyr ikke det at de må være utlærte i en yngre alder enn det de er det. Anonymkode: 05129...15e Joda, det er det det betyr. Anonymkode: 779b3...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #54 Del Skrevet 7. desember Men bad snoork 😴 Anonymkode: 11298...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #55 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 9.21): Jeg har mistet troen på middelaldrende kvinner av å lese KG. Det kan synes som om alder gjør kvinner kranglete, aseksuelle og rigide. Og fokus «whats in it for me» eller «jeg skal bo alene resten av livet». Jeg er romantisk. Det synes som om mange kvinner gjør seg ferdig med det i 20-årene. Anonymkode: 91134...b64 Der er jo fordi de fleste menn her inne mener at idét kvinner fyller 30 så bør de egentlig bare stille seg opp på rekke og bli skutt, fordi da er de stygge og gamle. Anonymkode: 279af...d90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #56 Del Skrevet 7. desember Yngre kvinner er lettere å smi og gjøre til et godt koneemne. De har ikke alle kravene som jevngamle kvinner har. Anonymkode: d225a...650 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #57 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (16 timer siden): Forskningen sier jo at menn ser seg selv som slankere og mer attraktive enn de er, og kvinner som tjukkere og mindre attraktive enn seg selv/de er. Så da kan vi vel konkludere med at mannen faktisk bare er mer bløtkokte i toppen enn oss, og resultatet er ditto:) Anonymkode: 5e9e9...718 Og likevel greier dere å koste samfunnet fem ganger så mye som en mann i løpet av livsløpet. Imponerende Kvinner koster samfunnet 12 mill. kroner gjennom livet Anonymkode: 779b3...d0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #58 Del Skrevet 7. desember Jeg liker de faste, fine kroppene best i ung alder sånn ca.17-22. Før gravitasjonskreftene har fått tid til å gjøre sin virkning. I tillegg har de ikke så sterke meninger enda, sånn at de blir mer "formbare", om du skjønner. Det er også status med noe ungt og fint. Anonymkode: 6a02d...749 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #59 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg liker de faste, fine kroppene best i ung alder sånn ca.17-22. Før gravitasjonskreftene har fått tid til å gjøre sin virkning. Anonymkode: 6a02d...749 17? Det er en mindreårig person det... Og hvorfor kutte av på 22? Selv er jeg en dame på 23 og vil påstå at "gravitasjonskreftene" har ikke på magisk vis forvandlet meg til noen gammel heks i det jeg gikk fra 22 til 23 😅 Anonymkode: 23801...8a5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #60 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 17? Det er en mindreårig person det... Og hvorfor kutte av på 22? Selv er jeg en dame på 23 og vil påstå at "gravitasjonskreftene" har ikke på magisk vis forvandlet meg til noen gammel heks i det jeg gikk fra 22 til 23 😅 Anonymkode: 23801...8a5 Mindreårig, men over lavalder. Fullt lovlig. Kan helt klart vurdere damer noen år over 22 også. Du høres lovende ut. Kanskje det kan bli noe der? Anonymkode: 6a02d...749 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå