AnonymBruker Skrevet 6. desember #81 Del Skrevet 6. desember Er i full jobb....jobber 1000% og er relativt oppegående. Men takk som spør. Det var ikke et dumt spørsmål. Jeg begynner snart å spørre det samme spørsmålet til meg selv. Anonymkode: 129d3...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #82 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sliter du psykisk ts? Anonymkode: 9d3f5...591 Jeg sliter "utslitt" ja 👍 Takk som spør Anonymkode: 129d3...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #83 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er i full jobb....jobber 1000% og er relativt oppegående. Men takk som spør. Det var ikke et dumt spørsmål. Jeg begynner snart å spørre det samme spørsmålet til meg selv. Anonymkode: 129d3...33e Det kan jo være verdt å stille seg selv spørsmålet om hvorfor du tviholder på en mann som ikke behandler deg bra, hvorfor tror du ikke at du fortjener bedre osv osv. Anonymkode: 9d3f5...591 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 6. desember #84 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han vil drite i det lenge nok til at jeg blir lei meg og må ringe han opp. Mest sannsynlig. Han elsker å få et unnskyld,så er alt greit igjen helt til neste krig/feide..... Anonymkode: 129d3...33e Det er jo det du ønsker, at han skal holde opp? Er det vanlig at dere gjør det slutt og blir sammen igjen? Du hadde god grunn til å avslutte forholdet, det er ingen som har godt av å gå på eggeskall og bli kjeftet på hele tiden, og dette er ikke adferd som kommer til å bedre seg. Du får tenke grundig gjennom hva det er du egentlig vil her, hvordan du ønsker å føle deg framover. Er du bestemt på at du ikke ønsker krangel over hver minste ting lenger, så må du rett og slett prøve å beherske deg nok til å ikke ringe ham når det blir stille. Skriv gjerne en liste over ting som gjorde at du ønsket å avslutte, og ha den tilgjengelig slik at du blir minnet på den ofte. Gjerne ord/setninger som minner om spesifikke hendelser og krangler, da er det lettere å huske på alle de vonde følelsene dette forholdet har gitt deg. Et annet tips er at dersom du føler du absolutt MÅ ringe ham, så bestemmer du at du må vente i 24 timer til før du gjør det. Én dag til med å holde fingrene av fatet klarer du, og sjansen er stor for at følelsen av at du må snakke med ham har gått over til da. Så må du prøve å huske på hvordan ting faktisk har vært, ikke over-romantisere de stundene som faktisk var bra, og heller ikke dvele ved det som "kunne ha vært hvis ditten og datten", for det er bare ønsketenking og ikke realitet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 7. desember #85 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har allerede tatt den praten. Han mener det er jeg som er problemet Anonymkode: 129d3...33e Så avslutt hele relasjonen. Det høres ikke ut som den tilfører livet ditt noe positivt? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #86 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (13 timer siden): Han vil drite i det lenge nok til at jeg blir lei meg og må ringe han opp. Mest sannsynlig. Han elsker å få et unnskyld,så er alt greit igjen helt til neste krig/feide..... Anonymkode: 129d3...33e Slutt å prat med ham. Du har ikke mer med han å gjøre. Du er ikke sammen med han. Ikke prat med han, ikke gå inn i argumenter med ham, ikke ring ham, ikke send meldinger. Kutt all kontakt. Ikke svar. Anonymkode: 465e1...ecb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlin Skrevet 7. desember #87 Del Skrevet 7. desember Du må iallefall slå opp om han skriver ut forenkla forelegg. 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #88 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 23.22): Jeg skal og vil jo det. Men bare søker råd i overgangen. Hvordan kan jeg gjøre dette uten at han blir forbanna over dette også? Anonymkode: 129d3...33e Du sender han en sms og sier at det ikke blir flere dater og takker for det som har vært. Dette var så langt det gikk for dere. Farvel. Du møter han ikke fysisk om du frykter hans reaksjon. Anonymkode: e89b1...500 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #89 Del Skrevet 7. desember Merlin skrev (8 minutter siden): Du må iallefall slå opp om han skriver ut forenkla forelegg. 🙃 Hehe... ts Anonymkode: 129d3...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #90 Del Skrevet 7. desember Er folk så desperate etter å være i forhold, at de finner seg i alt mulig? Fatter ikke at folk gidder. En date/kjæreste/partner skal være et positivt tilskudd i livet. Hva pokker er poenget om daten/kjæresten er en negativ faktor i livet? Anonymkode: bb2e9...9a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #91 Del Skrevet 7. desember Poenget er at du ikke skal ta hensyn til at han blir forbanna. Det får han bare bli. Det er hans følelser. De får han fikse selv. Anonymkode: 465e1...ecb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #92 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han vil drite i det lenge nok til at jeg blir lei meg og må ringe han opp. Mest sannsynlig. Han elsker å få et unnskyld,så er alt greit igjen helt til neste krig/feide..... Anonymkode: 129d3...33e Ikke ring han! Hva skal du unnskyld for? Det eneste du skriver til han: vi er over, det er helt slutt mellom oss. Hadet. ✋🏻 Og etter dette svarer du han ikke mer. Ikke ta telefonen om han ringer, ikke svar på sms. Om nødvendig, så blokerer du han. Ikke gjør det komplisert. Ikke still han noen spørsmål! Ikke legg inn ord som ‘ønsker’, ‘kan’ osv. Det gir han åpninger. Du må være fast og klinkende klar. Det er over, vi er slutt! Anonymkode: e89b1...500 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå